normale penlites ja, 4 stuks. Als er 4 Penlites in zitten kan je bijna 3 weken lang ongestoord spelen voordat het lampje weer wat zwakker wordt.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:25 schreef lady-wrb het volgende:
daar moeten toch grote penlite's in? of heb je er zo'n snoerdinges bij voor in het stopcontact?
U heeft 'n PMquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:15 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Gameboy
Bugs bunny 2
The little mermaid
Tetris
Adapter
E 30,-. geboden
Hopelijk krijg ik vandaag iets te horen van je El_Chica_Del_Fuego, want ik heb meer PM's gekregen van andere users....quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:15 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Gameboy
Bugs bunny 2
The little mermaid
Tetris
Adapter
E 30,-. geboden
Ik heb toch niet alles verkocht?quote:Op maandag 16 juli 2007 10:47 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Waarom ben je aan 't kicken terwijl je 'm verkocht hebt...:?
Dan zijn de spelletjes die ik heb van The Simpsons en Beetlejuice ideaal lijkt me.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:13 schreef EdvandeBerg het volgende:
Patch, heb je nog losse spelletjes? Ik heb zo een gameboy via hier op den kop getikt en ik zoek wat spelletjes die geschikt zijn voor kleine kinderen. Er zit bij die van mij een spelletje bij van Harry Potter, maar dan moet allerlei raadsels oplossen enzo en ik zoek juist simpele spelletjes als Tetris en platformgames etc.
Nee I know, maar wacht dan ff tot het helemaal rond is, update je OP dan, met wat je nog hebt, en ga dan weer kicken... denk ik dan. Maar goed; het is nu (inmiddels, na mijn gezeurquote:
Bod staatquote:Op donderdag 19 juli 2007 16:35 schreef GONZA het volgende:
€15,- voor de games
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |