Want? Je rookt peuken? Je werkt in de van nelle fabriek waarbij je zelf de beste shag uitkiest of rook je niet.quote:
Dat dus.quote:
Maar tegenwoordig is het algemeen bekend dat het uitermate stom is om te beginnen met roken, dus vind ik het veel minder begrijpelijk als mensen er nu mee beginnen.quote:Het is geen man, die niet roken kan
gelukkig zijn er ook geen hoog-opgeleide mensen die roken...quote:
Of jij nu rokers paupers vind of niet daar gaat dit topic niet over. Maar over bomen in me shag.quote:Op zondag 8 juli 2007 11:15 schreef Koenholio het volgende:
[..]
Dat dus.
Roken is voor paupers.
Of in elk geval, als je jong bent... als je ouder bent kan ik het me enigszins voorstellen dat je rookt, aangezien het vroeger heel normaal was om te roken. Er waren zelfs van die delfsblauw-tegeltjes met de uitspraak:
[..]
Maar tegenwoordig is het algemeen bekend dat het uitermate stom is om te beginnen met roken, dus vind ik het veel minder begrijpelijk als mensen er nu mee beginnen.
Maargoed, ieder zijn ding natuurlijk.![]()
Of voor oude bejaarde mannen.quote:Op zondag 8 juli 2007 11:23 schreef Kwezel het volgende:
Zware shag is voor boeren en lesbische vrouwen.
quote:Op zondag 8 juli 2007 11:23 schreef Kwezel het volgende:
en Van Nelle Export is enkel voor zeeroversquote:Op zondag 8 juli 2007 11:23 schreef Kwezel het volgende:
Nee das waar.quote:Op zondag 8 juli 2007 11:19 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Of jij nu rokers paupers vind of niet daar gaat dit topic niet over. Maar over bomen in me shag.![]()
Als die 'boom' langer is dan een pakje vloei kun je die opsturen naar Van Nelle, dan krijg je geheel kosteloos een nieuw pakje shag opgestuurdquote:Op zondag 8 juli 2007 11:51 schreef Heatseeker het volgende:
Het draait zo lastig met die stukken erin.
Ik zie me al zo'n stronk in een enveloppe stoppen en dan op de bus doen.quote:Op zondag 8 juli 2007 12:01 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Als die 'boom' langer is dan een pakje vloei kun je die opsturen naar Van Nelle, dan krijg je geheel kosteloos een nieuw pakje shag opgestuurd
Buiten dat, wat denk je wat een kost om een bóóm te verzenden via de postquote:Op zondag 8 juli 2007 12:02 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ik zie me al zo'n stronk in een enveloppe stoppen en dan op de bus doen.![]()
Naar het Van Nelle antwoordnummer natuurlijk helemaal nietsquote:Op zondag 8 juli 2007 12:04 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Buiten dat, wat denk je wat een kost om een bóóm te verzenden via de post
Wat ben jij een irritant teringnerdje zegquote:Op zondag 8 juli 2007 11:15 schreef Koenholio het volgende:
[..]
Dat dus.
Roken is voor paupers.
Of in elk geval, als je jong bent... als je ouder bent kan ik het me enigszins voorstellen dat je rookt, aangezien het vroeger heel normaal was om te roken. Er waren zelfs van die delfsblauw-tegeltjes met de uitspraak:
[..]
Maar tegenwoordig is het algemeen bekend dat het uitermate stom is om te beginnen met roken, dus vind ik het veel minder begrijpelijk als mensen er nu mee beginnen.
Maargoed, ieder zijn ding natuurlijk.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |