Godver, scroll ik dit topic door, heb ik gelijk zin in taartquote:Op donderdag 19 juli 2007 16:53 schreef eer-ik het volgende:
![]()
KUUK
![]()
![]()
Gefeliciteerd met je verjaardag
[afbeelding]
quote:Op zondag 2 september 2007 22:54 schreef mcDavid het volgende:
Ik heb hét streepjes behang aangeraakt!
quote:
Oh dus ik moet nóg een keer langskomen? :'Dquote:Op donderdag 6 september 2007 08:32 schreef Kuukske het volgende:
Goed nieuws.
Maandag en dinsdag aanstaande wordt de badkamer een beetje opgepimpt door de woningstichting.
Wat er gaat gebeuren:De plafondplaten worden behandeld met een antischimmel ding. Kranen worden vervangen. Het zeilen vloertje gaat eruit, en wordt vervangen door een tof tegelvloertje .
Daarna gaan we zelf weer aan de slag met een middeltje op de muren om te voorkomen dat de schimmelaanslagshizzle blijft hangen. En we smeren er een tof wit goedje op.
Er gaat ook nog e.e.a. met de verwarming in de badkamer gebeuren. Volgende week foto's van de nieuwe situatie.
Ja ik hoop dat ze daar deze week, of volgende week voor bellen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 21:55 schreef veldmuis het volgende:
En de keuken dan? Komen ze die ook nog es doen?
No problem!quote:Op vrijdag 7 september 2007 21:53 schreef mcDavid het volgende:
Oh dus ik moet nóg een keer langskomen? :'D
Whehe. Dan moet eerst de keuken ook helemaal af zijn.quote:Op zondag 9 september 2007 21:36 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh de housewarming krijgt een vervolg?
schiet eens op danquote:Op zondag 9 september 2007 21:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Whehe. Dan moet eerst de keuken ook helemaal af zijn.
Tss, ik blijf een beetje naar Breda gaan.quote:Op zondag 9 september 2007 21:36 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh de housewarming krijgt een vervolg?
je hoeft toch niet te komenquote:Op zondag 9 september 2007 21:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tss, ik blijf een beetje naar Breda gaan.
Het wachten is op de aannemer.quote:
quote:Op zondag 9 september 2007 21:41 schreef veldmuis het volgende:
Oh, housewarming! Specs!
quote:Op zondag 9 september 2007 21:52 schreef Kuukske het volgende:
Veldmuis. Als de keuken af is, kom je dan even kijken of we samen in het keukenkastje passen? [afbeelding]
Jahoor. Ik ben morgen gewoon thuis.. en ik werk nog therapeutischachtiggedoe dus ik ben er dinsdag ook voor een groot deel van de dag.quote:Op zondag 9 september 2007 21:54 schreef OA het volgende:
[afbeelding]
Kan jij eens vragen wat voor antischimmelding ze gebruiken? (mocht je thuis zijn)![]()
Mooi.quote:Op zondag 9 september 2007 21:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jahoor. Ik ben morgen gewoon thuis.. en ik werk nog therapeutischachtiggedoe dus ik ben er dinsdag ook voor een groot deel van de dag.
Ah oké. Ja, wij ventileren gewoon door de deur open te laten tijdens het douchen (TMI ??) en de ramen tegen elkaar open te zetten. Dat werd ook als tip gegeven door de opzichter.quote:Op zondag 9 september 2007 22:05 schreef OA het volgende:
Mooi.
Ik heb er nl geen last van, maar m'n ouders wel in hun uiterst slecht geventileerde douche...![]()
Is goed!quote:Op zondag 9 september 2007 21:52 schreef Kuukske het volgende:
Veldmuis. Als de keuken af is, kom je dan even kijken of we samen in het keukenkastje passen? [afbeelding]
Haal gewoon zo'n pot van alabastinequote:Op zondag 9 september 2007 21:54 schreef OA het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kan jij eens vragen wat voor antischimmelding ze gebruiken? (mocht je thuis zijn)![]()
TMI?? Nee hoor!!quote:Op zondag 9 september 2007 22:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah oké. Ja, wij ventileren gewoon door de deur open te laten tijdens het douchen (TMI ??) en de ramen tegen elkaar open te zetten. Dat werd ook als tip gegeven door de opzichter.
Daar heb je ook maar één soort van!!quote:Op zondag 9 september 2007 22:08 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Is goed!
[..]
Haal gewoon zo'n pot van alabastine.
Vieschpeuckquote:
En welk middeltje gebruikt men nou?quote:Op maandag 10 september 2007 10:35 schreef Kuukske het volgende:
Ja, vanavond maak ik even een kiekje van alles. Dan zijn ze namelijk al klaar. Terwijl mij werd verteld dat het 2 dagen zou gaan duren.
Niets. We krijgen gewoon een nieuw plafond. Er is geen beginnen aan.quote:Op maandag 10 september 2007 10:59 schreef OA het volgende:
En welk middeltje gebruikt men nou?
Oh, das helemaal mooi.quote:Op maandag 10 september 2007 11:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Niets. We krijgen gewoon een nieuw plafond. Er is geen beginnen aan.
quote:
Idd.. 3x zo duur en je doet er 4x zo kort mee...quote:Op maandag 10 september 2007 12:12 schreef JDude het volgende:
[..]
Goed spul!
Werkt net zo prima al die overpriced meuk uit de reclamefilmpjes, van 5 euro voor een tubetje.
Precies groot genoeg voor 2 personen.quote:
Tof, wanneer mag ik testen?quote:Op maandag 10 september 2007 12:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Precies groot genoeg voor 2 personen.
Ik ben iedere maandag vrij. Dat weet je toch.quote:Op maandag 10 september 2007 12:27 schreef veldmuis het volgende:
Tof, wanneer mag ik testen?
quote:Op maandag 10 september 2007 12:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ben iedere maandag vrij. Dat weet je toch. [afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |