abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51253122
Vanavond ging ik gezellig uit, helaas was m'n ex er ook. Die heeft voor mijn neus de eerste de beste gast enkele malen op z'n bek gepakt om mij te neten. Erg kinderachtig.

Het vervelende is dat ik me daar zoveel van aantrek dat het me de rest van de avond niet is gelukt om ook maar in de buurt van een van de zeldzame leuke vrouwen te komen. Op m'n ex na was er een collega, blond, 1m85, cup C, met dr vriend. Verder nog een tiental 15- en 16jarige snolletjes, maar die liggen toch echt beneden de 20-grens die ik trek.

Verder was er gewoon helemaal niks te 'playen'!

Klacht: kroeg met te weinig vrouwen.
codecaster.tweakblogs.net
I wasn't masturbating, I was just cleaning it and it went off!
Taal is een communicatieprotocol. Een protocol staat of valt met het correct toepassen van de regels die het omhelst.
pi_51253144
Ik ben gewoon zó fucking verlegen dat ik niet eens een leuke meid durf aan te spreken, zelfs niet als ik dronken ben. R&P?
codecaster.tweakblogs.net
I wasn't masturbating, I was just cleaning it and it went off!
Taal is een communicatieprotocol. Een protocol staat of valt met het correct toepassen van de regels die het omhelst.
pi_51253205
ga slapen.
Don't judge a duck by its brother
pi_51253221
kroeg met 15-16 jarige sletjes?

Naar wat voor paupertenten ga jij?
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_51253771
quote:
Op zondag 8 juli 2007 04:05 schreef Sjibble het volgende:
kroeg met 15-16 jarige sletjes?

Naar wat voor paupertenten ga jij?
Wheheh die Alizee van je avatar heeft in dat schattige kontje al menig fallus gehad, aangezien ze nu moeder is en lang niet zo'n strakke body meer heeft

PWND met je Alizee milf avatar!!!!!!!!!!!!11111111 ;d"!o[3
(Y)
  zondag 8 juli 2007 @ 05:38:33 #6
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_51253787
Ga op zoek naar een echte kroeg.

Slotje.
People assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)
  zondag 8 juli 2007 @ 05:52:06 #7
171950 Victor_Eremita
Tederheidsmachine
pi_51253798
Kei gek man jongen.
Ik vind mezelf erg slim.
pi_51253801
ik snap het al, ik heb je fobo bekeken
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
pi_51254106
15-16 jaar is toch goed?
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_51254796
quote:
Op zondag 8 juli 2007 05:27 schreef chiren het volgende:

[..]

Wheheh die Alizee van je avatar heeft in dat schattige kontje al menig fallus gehad, aangezien ze nu moeder is en lang niet zo'n strakke body meer heeft

PWND met je Alizee milf avatar!!!!!!!!!!!!11111111 ;d"!o[3
pi_51256032
quote:
Op zondag 8 juli 2007 03:59 schreef CodeCaster het volgende:
Vanavond ging ik gezellig uit, helaas was m'n ex er ook. Die heeft voor mijn neus de eerste de beste gast enkele malen op z'n bek gepakt om mij te neten. Erg kinderachtig.

Het vervelende is dat ik me daar zoveel van aantrek dat het me de rest van de avond niet is gelukt om ook maar in de buurt van een van de zeldzame leuke vrouwen te komen. Op m'n ex na was er een collega, blond, 1m85, cup C, met dr vriend. Verder nog een tiental 15- en 16jarige snolletjes, maar die liggen toch echt beneden de 20-grens die ik trek.

Jij krijgt toch niets mee, don't worry.
pi_51256251
tja met zo'n uiterlijk
  zondag 8 juli 2007 @ 13:34:57 #13
179525 Nemain
Zo winnen we de oorlog nooit
pi_51258085
quote:
een collega, blond, 1m85, cup C, met dr vriend.
Heb je d'r maten soms gevraagd?
En daarom, voor wij elkander weer vergeten
Laten wij zacht zijn voor elkander, kind
pi_51258696
Gewoon die ex batsen.
pi_51259458
quote:
Op zondag 8 juli 2007 13:59 schreef Bastoenie het volgende:
Gewoon die ex batsen.
En dan doodschieten
  zondag 8 juli 2007 @ 14:43:20 #16
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_51259736
Gewoon beetje oogcontact proberen te maken, niet teveel imo van dan denken ze dat je n vieze nerd bent die nooit een hick heeft gehad een een beetje eenzaam geilt.Later als ze alleen is ( dus niet bij vriendinnen) erop afstappen met een glimlach ( geen brede maar gewoon een subtiel charmante smile ) en vragen of ze alleen is en zeggen dat jeje verveelt en alleen bent ( zo'n zielige boy opemerking helpt altijd ) Daarna vragen of ze d'r vaak komt en dat je haar nooit eerder hebt gezien en waar ze woont enz.Vertel zo min mogelijk over jezelf en probeer veel over haar te weten te komen.Na een minuutje of 5 gepraat te hebben biedt je haar wat te drinken aan en zeg je of ze ergens anders wil komen zitten omdat het hier ' te druk ' is n daar begin je een babbel.En zo voor je het weet heb je d'r nummer en kun je h'r de volgende dag batsen

succes
*Hosselcopter*
  zondag 8 juli 2007 @ 14:46:55 #17
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_51259820
quote:
Op zondag 8 juli 2007 14:43 schreef Dibble het volgende:
Gewoon beetje oogcontact proberen te maken, niet teveel imo van dan denken ze dat je n vieze nerd bent die nooit een hick heeft gehad een een beetje eenzaam geilt.Later als ze alleen is ( dus niet bij vriendinnen) erop afstappen met een glimlach ( geen brede maar gewoon een subtiel charmante smile ) en vragen of ze alleen is en zeggen dat jeje verveelt en alleen bent ( zo'n zielige boy opemerking helpt altijd ) Daarna vragen of ze d'r vaak komt en dat je haar nooit eerder hebt gezien en waar ze woont enz.Vertel zo min mogelijk over jezelf en probeer veel over haar te weten te komen.Na een minuutje of 5 gepraat te hebben biedt je haar wat te drinken aan en zeg je of ze ergens anders wil komen zitten omdat het hier ' te druk ' is n daar begin je een babbel.En zo voor je het weet heb je d'r nummer en kun je h'r de volgende dag batsen

succes
Hier spreekt een kenner.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  zondag 8 juli 2007 @ 14:48:10 #18
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_51259851
*Hosselcopter*
pi_51259987
quote:

succes
aii master Hou de vrouwen en vriendin bij je want master casanova is aanwezig
AFC AJAX
  zondag 8 juli 2007 @ 15:17:40 #20
46979 Warmaster_
F.U.B.A.R.
pi_51260644
quote:

succes
Werkte gisteravond nog.
With or without religion, you would have good people doing good things and bad people doing bad things. But for good people to do bad things, that takes religion.
pi_51260898
Misschien zou je eens een make-over moeten doen?
pi_51261355
quote:
Op zondag 8 juli 2007 15:17 schreef Warmaster_ het volgende:

[..]

Werkte gisteravond nog.
dus heb je lekker liggen batsen?
Blablabla....
  zondag 8 juli 2007 @ 16:00:02 #23
46979 Warmaster_
F.U.B.A.R.
pi_51261604
quote:
Op zondag 8 juli 2007 15:50 schreef Timmee_ het volgende:

[..]

dus heb je lekker liggen batsen?
Nee, vanmiddag.
With or without religion, you would have good people doing good things and bad people doing bad things. But for good people to do bad things, that takes religion.
pi_51263687
quote:

Gewoon batsen .... ik denk dat een vaste relatie nog niet echt in jouw vocabulaire zit. Daarom kun je beter gewoon playen en rond je 27 , 28 ,29 een vaste relatie zoeken.

Playen dus als je het aan mij vraagt !!
Carpe diem quam minimum credula postero.
  zondag 8 juli 2007 @ 17:22:12 #25
28908 Magistic
Nu met extra veel vruchtvlees!
pi_51263809
Haha, als je zijn verhaal leest denk je dat je dat het een 15 jarige kutventje is...blijkt hij gewoon 22 te zijn.
Sorry, maar dat maakt je nog kanslozer

Ga toch lekker met jezelf "playen", en val ons niet lastig met je gezeik.
Narcist
pi_51263845
*Ken het probleem*
pi_51263925
quote:

succes
Of je doet het zoals ik. Je kijkt een beetje verveelt met een modellook om je heen en de dames komen vanzelf naar je toe. Hoef je alleen maar de lekkerste uitkiezen en die de beste avond van haar leven te geven.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
  zondag 8 juli 2007 @ 17:27:24 #28
184553 Arthur.Spooner
mwopwopmwopwoopwoop
pi_51263931
quote:
maar die liggen toch echt beneden de 20-grens die ik trek.

Misschien moet je je grens wat verlagen
Dubstep FTW
-je avatar vroeg om een login, niet terugplaatsen-
pi_51268840
quote:
Op zondag 8 juli 2007 17:27 schreef piet_pelle het volgende:

[..]

Of je doet het zoals ik. Je kijkt een beetje verveelt met een modellook om je heen en de dames komen vanzelf naar je toe. Hoef je alleen maar de lekkerste uitkiezen en die de beste avond van haar leven te geven.
AFC AJAX
pi_51269223
quote:
Op zondag 8 juli 2007 17:27 schreef Arthur.Spooner het volgende:

[..]

[afbeelding]

Misschien moet je je grens wat verlagen
  zondag 8 juli 2007 @ 20:42:06 #31
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_51269350
Nah, gezien de reactie's en kans op een serieuze bash
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')