Wheheh die Alizee van je avatar heeft in dat schattige kontje al menig fallus gehad, aangezien ze nu moeder is en lang niet zo'n strakke body meer heeftquote:Op zondag 8 juli 2007 04:05 schreef Sjibble het volgende:
kroeg met 15-16 jarige sletjes?
Naar wat voor paupertenten ga jij?
quote:Op zondag 8 juli 2007 05:27 schreef chiren het volgende:
[..]
Wheheh die Alizee van je avatar heeft in dat schattige kontje al menig fallus gehad, aangezien ze nu moeder is en lang niet zo'n strakke body meer heeft
PWND met je Alizee milf avatar!!!!!!!!!!!!11111111;d"!o[3
Jij krijgt toch niets mee, don't worry.quote:Op zondag 8 juli 2007 03:59 schreef CodeCaster het volgende:
Vanavond ging ik gezellig uit, helaas was m'n ex er ook. Die heeft voor mijn neus de eerste de beste gast enkele malen op z'n bek gepakt om mij te neten. Erg kinderachtig.
Het vervelende is dat ik me daar zoveel van aantrek dat het me de rest van de avond niet is gelukt om ook maar in de buurt van een van de zeldzame leuke vrouwen te komen. Op m'n ex na was er een collega, blond, 1m85, cup C, met dr vriend. Verder nog een tiental 15- en 16jarige snolletjes, maar die liggen toch echt beneden de 20-grens die ik trek.
Verder was er gewoon helemaal niks te 'playen'!
Klacht: kroeg met te weinig vrouwen.
Heb je d'r maten soms gevraagd?quote:een collega, blond, 1m85, cup C, met dr vriend.
En dan doodschietenquote:Op zondag 8 juli 2007 13:59 schreef Bastoenie het volgende:
Gewoon die ex batsen.
Hier spreekt een kenner.quote:Op zondag 8 juli 2007 14:43 schreef Dibble het volgende:
Gewoon beetje oogcontact proberen te maken, niet teveel imo van dan denken ze dat je n vieze nerd bent die nooit een hick heeft gehad een een beetje eenzaam geilt.Later als ze alleen is ( dus niet bij vriendinnen) erop afstappen met een glimlach ( geen brede maar gewoon een subtiel charmante smile ) en vragen of ze alleen is en zeggen dat jeje verveelt en alleen bent( zo'n zielige boy opemerking helpt altijd
) Daarna vragen of ze d'r vaak komt en dat je haar nooit eerder hebt gezien en waar ze woont enz.Vertel zo min mogelijk over jezelf en probeer veel over haar te weten te komen.Na een minuutje of 5 gepraat te hebben biedt je haar wat te drinken aan en zeg je of ze ergens anders wil komen zitten omdat het hier ' te druk ' is n daar begin je een babbel.En zo voor je het weet heb je d'r nummer en kun je h'r de volgende dag batsen
![]()
![]()
succes
aii masterquote:Op zondag 8 juli 2007 14:43 schreef Dibble het volgende:
Gewoon beetje oogcontact proberen te maken, niet teveel imo van dan denken ze dat je n vieze nerd bent die nooit een hick heeft gehad een een beetje eenzaam geilt.Later als ze alleen is ( dus niet bij vriendinnen) erop afstappen met een glimlach ( geen brede maar gewoon een subtiel charmante smile ) en vragen of ze alleen is en zeggen dat jeje verveelt en alleen bent( zo'n zielige boy opemerking helpt altijd
) Daarna vragen of ze d'r vaak komt en dat je haar nooit eerder hebt gezien en waar ze woont enz.Vertel zo min mogelijk over jezelf en probeer veel over haar te weten te komen.Na een minuutje of 5 gepraat te hebben biedt je haar wat te drinken aan en zeg je of ze ergens anders wil komen zitten omdat het hier ' te druk ' is n daar begin je een babbel.En zo voor je het weet heb je d'r nummer en kun je h'r de volgende dag batsen
![]()
![]()
succes
Werkte gisteravond nog.quote:Op zondag 8 juli 2007 14:43 schreef Dibble het volgende:
![]()
![]()
succes
Nee, vanmiddag.quote:
Gewoon batsenquote:Op zondag 8 juli 2007 03:59 schreef CodeCaster het volgende:
Vanavond ging ik gezellig uit, helaas was m'n ex er ook. Die heeft voor mijn neus de eerste de beste gast enkele malen op z'n bek gepakt om mij te neten. Erg kinderachtig.
Het vervelende is dat ik me daar zoveel van aantrek dat het me de rest van de avond niet is gelukt om ook maar in de buurt van een van de zeldzame leuke vrouwen te komen. Op m'n ex na was er een collega, blond, 1m85, cup C, met dr vriend. Verder nog een tiental 15- en 16jarige snolletjes, maar die liggen toch echt beneden de 20-grens die ik trek.
Verder was er gewoon helemaal niks te 'playen'!
Klacht: kroeg met te weinig vrouwen.
Of je doet het zoals ik. Je kijkt een beetje verveelt met een modellook om je heen en de dames komen vanzelf naar je toe. Hoef je alleen maar de lekkerste uitkiezen en die de beste avond van haar leven te geven.quote:Op zondag 8 juli 2007 14:43 schreef Dibble het volgende:
![]()
![]()
succes
quote:Op zondag 8 juli 2007 03:59 schreef CodeCaster het volgende:
maar die liggen toch echt beneden de 20-grens die ik trek.
quote:Op zondag 8 juli 2007 17:27 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Of je doet het zoals ik. Je kijkt een beetje verveelt met een modellook om je heen en de dames komen vanzelf naar je toe. Hoef je alleen maar de lekkerste uitkiezen en die de beste avond van haar leven te geven.
![]()
quote:Op zondag 8 juli 2007 17:27 schreef Arthur.Spooner het volgende:
[..]
[afbeelding]
Misschien moet je je grens wat verlagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |