http://www.v-o-l.nlquote:
Sinds wanneerquote:Op zondag 8 juli 2007 01:10 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil bij wijze van tvp mededelen dat ik hier mod benSchijnt.
Een zekere user wist dit niet ....eigenlijk best schande hequote:Op zondag 8 juli 2007 01:10 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil bij wijze van tvp mededelen dat ik hier mod benSchijnt.
Doe gelijk deze er ook even bij:quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:47 schreef DarkShine het volgende:
Merge:
[CUL-TV] Gordon Ramsey Oorlog in de keuken vanavond weer
[CUL TV] Gordon Ramsey Dinsdagavond 21:30 RTL 5 Nieuwe afl'n
Lijkt mij toch meer iets voor KPD, gezien Gordon's taalgebruik.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:01 schreef MissHobje het volgende:
Thanks DarkShine en golfer
1 en ander wordt gemerged en als goed is komt het allemaal in FTR terecht uiteindelijk![]()
Thanks Stereoquote:Op vrijdag 13 juli 2007 04:23 schreef Stereotomy het volgende:
Martijn_77 is weg als mod
Bedank hier Martijn_77
Iets met het niet kunnen vinden van een Keurslager ofzo?![]()
Erg trieste vertoning inderdaad. De TT van het zogenaamde bedanktopic had beter kunnen zijn: "Trap hier Martijn_77 nog even lekker naquote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:35 schreef Leintjeuh het volgende:
Godallejezus wat een trieste vertoning. Zelfs als er meerdere mods, FA's en andere stumpers rondkruipen, wordt een bedanktopic volledig verpauperd. Klotezooi hier man! Stelletje tering baggeraars.
Martijn, je hebt het lang volgehouden op CUL, ondanks het gezeik dat je kreeg. Chapeau, en bedankt.
Doe eens een foto van je oprecht?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:02 schreef Martijn_77 het volgende:
Toch goed om te horen dat er nog users / mods zijn die mijn oprecht willen bedanken
Zullen we in [CUL SC #40] SMS Brätwurst ON naar 6969 verder gaan?quote:
Neej doe maar nietquote:Op maandag 16 juli 2007 11:00 schreef SCH het volgende:
Zal ik tijdelijk moderaten hier nu mjn stalkertje op non-actief is gesteld?
Jah tot over 40 dagen hobsquote:Op maandag 16 juli 2007 13:31 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Neej doe maar niet![]()
wel lief aangeboden
Eigenlijk staat er achter de schermen een grote grabbelton en daar grabbelen we dan namen uitquote:
grabbel mij eensquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eigenlijk staat er achter de schermen een grote grabbelton en daar grabbelen we dan namen uit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |