Zoiets.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:08 schreef Litpho het volgende:
De nepperts staan elk jaar minder dicht bij haar hart?
Ik hoopte natuurlijk op een leuke anekdote met drank enzo, maar dit is niet erg tof nee.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mijn beste dinnetje was ooit deelneemster aan een TV programma op Veronica met een Dr die mensen Perfect maakte. En ik sta haar al 15 jaar dicht bij het hart. Haar nepperts gingen niet goed enzo, en hoop gezeik en nouja. Nep is.
Foto's.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb best mooie boobies, eigenlijk.
Met Moks meegewandeld?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:08 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik kliek hier nog niet eens een jaar denk ik. En ik probeer me nu te bedenken hoe ik hier terecht kwam!
Alles aan jou is mooi.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb best mooie boobies, eigenlijk.
Nee. Doe nooit of te nimmer mee aan zoeen kutprogramma over make-overs is de enige tip die ik kan geven.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:10 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik hoopte natuurlijk op een leuke anekdote met drank enzo, maar dit is niet erg tof nee.![]()
Ja, da's waardeloos. En uiteraard hebben dat soort programma's zich juridisch links en rechts dichtgetimmerd. Prutsersquote:
72.000 hits op Wikipedia dus het is een goed woord.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:10 schreef TwistedDarling het volgende:
Zedelijkheid Q?
Story of my life.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zeg Q., cut the crap! Ze wilt je niet.
Dat was ik gelukkig al niet van planquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee. Doe nooit of te nimmer mee aan zoeen kutprogramma over make-overs is de enige tip die ik kan geven.
Het is zoeen labrador eigenlijk.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:11 schreef Litpho het volgende:
Met Moks meegewandeld?
Het tempo zit er momenteel goed in inderdaad.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:11 schreef Cuegirllie het volgende:
Jullie zijn mie snel haha..
Tegenwoordig doen ze alles met laagjes.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee. Doe nooit of te nimmer mee aan zoeen kutprogramma over make-overs is de enige tip die ik kan geven.
Zo zijn wij. Mits geïnspireerd.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:11 schreef Cuegirllie het volgende:
Jullie zijn mie snel haha..
Ja waardeloosquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:11 schreef Litpho het volgende:
Ja, da's waardeloos. En uiteraard hebben dat soort programma's zich juridisch links en rechts dichtgetimmerd. Prutsers.
Wat was dat ook alweer met oude koeien en een sloot?quote:
Ja. Maar dat mag ik niet zeggen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:12 schreef CherryLips het volgende:
maar ik heb wel mooie boobies. puur natuur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |