Haha, ik heb er nu al zin inquote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:28 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Idd. Eind augustus weer, sort of aanwezigheidsplicht op de OW
Woonnet-haaglanden.nl (woonbron, vestia en nog wat anderen en niet alleen in Delft maar voor de hele regio)quote:Op zondag 15 juli 2007 16:05 schreef warrel het volgende:
Hallooo
Ik wil me inschrijven bij een woningbouwvereniging. En ik had Duwo wel gezien, maar dat is te studentachtig, en Woonbron lijkt me weer zo particulier.
Is er een woningbouwvereniging via de gemeente? En jaIk begin m'n huisgenootje irritant te vinden
Niks mis met Duwo hoor, imhoquote:Op zondag 15 juli 2007 16:05 schreef warrel het volgende:
Hallooo
Ik wil me inschrijven bij een woningbouwvereniging. En ik had Duwo wel gezien, maar dat is te studentachtig, en Woonbron lijkt me weer zo particulier.
Is er een woningbouwvereniging via de gemeente? En jaIk begin m'n huisgenootje irritant te vinden
Omdat het speedlinq is?quote:Op zondag 15 juli 2007 21:43 schreef SeaOfLove het volgende:
Dat vieze-vuile-hoeren-pleuris-internet doet het nog steeds dus niet![]()
Kots hier op speedlinq![]()
Nu zeiden ze gisteren dat het toch een fout van hun was en dat het met een paar dagen toch weer moest doen....waarom geloof ik daar niet in![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 07:57 schreef Ienepien het volgende:
TOET TOET!![]()
Was toch toeteren met Warrel?![]()
Ja, dat was hetquote:Op maandag 16 juli 2007 07:57 schreef Ienepien het volgende:
TOET TOET!![]()
Was toch toeteren met Warrel?![]()
quote:
Ik ben weer terug dus we kunnen weer gaan feesten!quote:Op maandag 16 juli 2007 13:56 schreef mcDavid het volgende:
Dém Delft is echt uitgestorven man!
Zelfs de TBS was dicht, vanochtend om 3 uur!
Feesten met Ienepienquote:Op maandag 16 juli 2007 14:12 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Ik ben weer terug dus we kunnen weer gaan feesten!![]()
Idd, kom net station uit lopen, niemand bij de TBSquote:Op maandag 16 juli 2007 13:56 schreef mcDavid het volgende:
Dém Delft is echt uitgestorven man!
Zelfs de TBS was dicht, vanochtend om 3 uur!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |