Misschien stond ze weer te spoelen in de keukenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:52 schreef SeaOfLove het volgende:
ik heb gekeken of ik warrel vanaaf aan het werk zag, maar dat niet zo dus![]()
had haar zo graag eens gezienquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Misschien stond ze weer te spoelen in de keuken
Heb je haar nog nooit gezien dan ?quote:
nopequote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heb je haar nog nooit gezien dan ?
quote:
yepz...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:05 schreef Bravebart het volgende:
Hoog tijd voor een nieuwe Delft meet imho
Idd, met B&M BBQ VOF, voor al uw BBQ-pratijenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:08 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
yepz...
of een etentje bij mij![]()
ohnee beter bbq bij jullie![]()
dan maak ik wel de sate, dat kan ik nl. heel goedquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, met B&M BBQ VOF, voor al uw BBQ-pratijen![]()
Iddquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:12 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
dan maak ik wel de sate, dat kan ik nl. heel goed![]()
Ik vanaf maandag weer, AR kan nog wel een maand of 2 duren denk ikquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:15 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
wanneer ben je weer in delft? en wanneer is ar weer in delft?
oh dan eet hij maar niet meequote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik vanaf maandag weer, AR kan nog wel een maand of 2 duren denk ik
Iddquote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
IddMarco en ik zijn van plan flink veel BBQ's te gaan doen in deze vakantie dus dat belooft wat
Afgelopen zondag de try-out gedaan en we weten nu hoe dat ding werkt
Uhuh, snap ikquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:27 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
beter!
Je hebt mijn foonnummerZeker met lekker weer vind ik het heerlijk om even uit mijn flatje weg te zijn
![]()
Jahhh hoop het ookquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uhuh, snap ikNaja als we er weer een gaan doen, meld ik het wel
Zal David ook wel komen (mits in Delft), Dennis natuurlijk (die gast woont praktisch bij ons
) en verder zien we nog wel
Beter wordt het snel mooi weer dan
Baggeren ? Dat is niks voor murpquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:45 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Jahhh hoop het ook![]()
sorry zit ff in baggertopic van murp![]()
quote:
Ohohoh, de ouderen van tegenwoordig ookquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:47 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
als het goed is moet mijn i-net het doen thuis, moest 'm resetten dat modem, maar toen had ik al geen zin meer en ben met zusje richting stad gegaan
![]()
Idd. Eind augustus weer, sort of aanwezigheidsplicht op de OWquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik vanaf maandag weer, AR kan nog wel een maand of 2 duren denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |