Door de TMA gevlogen jochie?quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:01 schreef Autoreply het volgende:
Denk je 3e te zijn, krijg je alsnog strafpunten![]()
Moet te doen zijn, als je niet in een rhön zat!quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:55 schreef Autoreply het volgende:
[..]
3 km uit zat ik nog op 120 meter...
quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:19 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik vind fok niet meer leukzelfs de zin om te baggeren is weg
![]()
had tijdje terug zelfs een kloon gemaakt om speciaal mee te baggeren maar die is nog ongebruiktquote:
Moet je wel ff naar Hengeloooooquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:28 schreef mcDavid het volgende:
Ik denk dat we meer bier moeten drinken. Vanavond. Bij Bart.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:26 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
had tijdje terug zelfs een kloon gemaakt om speciaal mee te baggeren maar die is nog ongebruikt![]()
Ik zit in Voorburgquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Moet je wel ff naar Hengelooooo [afbeelding] komen
Ik ookquote:
Ja idd. Laat het dan iig fatsoenlijk weer zijn. Kun je tenminste nog zelf wat gaan doen ofzo.quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ook
Beter wordt het snel mooi weer![]()
Idd, elke dag naar het strand en daar de hele dag liggen; gedurende een week of 6.quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:45 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ja idd. Laat het dan iig fatsoenlijk weer zijn. Kun je tenminste nog zelf wat gaan doen ofzo.
jah ik wil in mijn bikini in de zonquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:45 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ja idd. Laat het dan iig fatsoenlijk weer zijn. Kun je tenminste nog zelf wat gaan doen ofzo.
Ja ik ookquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:48 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
jah ik wil in mijn bikini in de zon![]()
Nou ik ga 4 weken op het zweefvliegveld vertoeven. Maar tot die tijd is de vakantie kut.quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, elke dag naar het strand en daar de hele dag liggen; gedurende een week of 6.
Ah okquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:53 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Nou ik ga 4 weken op het zweefvliegveld vertoeven. Maar tot die tijd is de vakantie kut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |