quote:Op zondag 8 juli 2007 14:19 schreef warrel het volgende:
JaEn ik had eerst die bak voor 3/4 leeg geschept en toen dacht ik 'oh, als ik ze nu even eten geef, dan kan ik straks de restjes er mooi nog uitscheppen'..
Ik heb het alleen in de binnestad gehadquote:Op zondag 8 juli 2007 14:22 schreef Nachtdier het volgende:
[..]
Een paar keer nogwel![]()
Nog vaste plaatsen waar dat gebeurde? Ik rijd maar met een lichtje und ohne Ausweis, dus als ik gepakt word ben ik alsnog de lul![]()
Ow, en hoe verplaatste de heren/dames blauw zich toen?
Fijne vakantiequote:Op zondag 8 juli 2007 08:50 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Vanavond op vakantieBen benieuwd hoeveel Delftsche topics ik gemist heb als ik terug ben
quote:Op zondag 8 juli 2007 20:48 schreef double_d_dennis het volgende:
pffff heeft die bart me niet uitgenodigd voor het bbqen, maar toch ff komen chrassen , dus nu maar ff een aaf naar adam en dan morgen weer werken
Nienkequote:Op maandag 9 juli 2007 01:01 schreef warrel het volgende:
[..]
Jaja, en nu ben helemaal blij na Björk
![]()
![]()
Trentemøller, Âme en Miss Kittinquote:Op maandag 9 juli 2007 13:30 schreef warrel het volgende:
Wat had jij dan ook al weer gezien?
Ik ben benieuwd naar je toeter! Ik ga straks een heleboel lijsten kopen bij de Ikea, heb een Björk poster gekocht![]()
Ok, tofquote:Op maandag 9 juli 2007 18:14 schreef warrel het volgende:
Nee, hij is iets kleiner dan De Kleine Zeemeermin poster, maar ik heb wel dezelfde lijst gekocht. Dus dat wordt timmeren vanavond. En ik heb nog was A2 platen van d'r in dezelfde stijl die er mooi bijkunnen..
In m'n hoofd was het heel mooi en had ik passende lijsten, hopelijk wordt het ook mooi met wat ik heb..
Ik zal een fotootje maken als het uiteindelijk allemaal hangtquote:
Ik heb geen crosspostzinquote:Op maandag 9 juli 2007 20:19 schreef warrel het volgende:
[..]
Ik zal een fotootje maken als het uiteindelijk allemaal hangt
De poster zit in de lijst, en 2 platen ook. Nu nog 1 plaat, een flyer en het kaartje in een wissellijst
Tofheidquote:Op maandag 9 juli 2007 23:04 schreef warrel het volgende:
[..]
Ik heb geen crosspostzin
Maar dit is m'n verse muur![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:16 schreef warrel het volgende:
Ik ga niet naar Delft strakjesNu loop ik m'n kamer met de rotzooi de la schizofrenia mis..
![]()
quote:
Terechtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |