Mja, dat heet bij mji dus een sandwich. Mar goed, waty ik weet, weet ik van internetquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik wil 2 mannen, geen 2 vrouwen.
Zolang die 'vreemde' piemel nergens gestoken wordt waar er geen prijs op wordt gesteld hoeft 'ie er toch ook niet mee om te gaan.
Jij snapt hetquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:19 schreef Hertog_Martin het volgende:
Net zoals die ene mop met de mummy.
Mwoa, een keertje oefenen zou al leuk zijn iddquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Zolang je het niet als examen beschouwt kan er gelukkig weinig fout gaan.
Die mannen moeten gewoon van elkaar afblijven, dan is er niks aan de handquote:
Dat had ik zelf ook wel kunnen bedenkenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:21 schreef es70 het volgende:
Die mannen moeten gewoon van elkaar afblijven
Omdat.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, dat heet bij mji dus een sandwich. Mar goed, waty ik weet, weet ik van internet
Slaap zachtquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:19 schreef Bengeltje het volgende:
Maar ik ga naar bed, fijne avond nog verder allemaal.doei.
Alle plaatsen in de Benelux zouden minimaal standaard in elk ticketapparaat moeten staan.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Kut tyfes choleraik dacht dat je bij NS gewoon kaartjes naar elk staiomn in Belgie kan kopen. Maar dat oet alweer moeilijk via het loket en dan natuurlijk 3,50 boekingskosten etc
tering er wordt gewoon heul niks GEBOEKT
Mits station, dat wel.quote:Op zondag 8 juli 2007 00:06 schreef JDude het volgende:
Alle plaatsen in de Benelux zouden minimaal standaard in elk ticketapparaat moeten staan.
Tof hč. Maar eigenlijk is 'ie van JDude.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:23 schreef Hertog_Martin het volgende:
Hey jij hebt een Hertog Jan vlag hangen, wat gaaf
Ja. Does that make you horny?quote:Op zondag 8 juli 2007 00:20 schreef Hertog_Martin het volgende:
Dus blijven wij over?
Nee. Maar dat weet je toch.quote:Op zondag 8 juli 2007 00:30 schreef JDude het volgende:
Heb je nog niet genoeg gehad?
Nee. Eigenlijk niet.quote:
Kuukskequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |