Oh goed punt. JD heeft maar één piemel.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik snap het gewoon niet. Wat moet je met een derde erbij?![]()
ja ik weet niks hoor, vergeef me
Naah wel. Om er dan later een biertje mee te drinken of zo. Je kan best een gloeiend lekker wijf zijn en zo, maar dat betekent nog niet dat je in elk bed op elk moment automatisch gewenst bentquote:
Lijkt me ook nogal een gedoe eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik snap het gewoon niet. Wat moet je met een derde erbij?![]()
ja ik weet niks hoor, vergeef me
Mwah, ik denk dat Pat er geen problemen mee heeft als ze zijn bed in zou stappen, zelfs niet als ik er dan uitstapquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Naah wel. Om er dan later een biertje mee te drinken of zo. Je kan best een gloeiend lekker wijf zijn en zo, maar dat betekent nog niet dat je in elk bed op elk moment automatisch gewenst bent
Ehhm ergens heb ik het idee dat hier meer uit te halen isquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:06 schreef es70 het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat Pat er geen problemen mee heeft als ze zijn bed in zou stappen, zelfs niet als ik er dan uitstap.
Nah liever 2 vrouwen dan 2 mannen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:05 schreef es70 het volgende:
Lijkt me ook nogal een gedoe eerlijk gezegd.
Hoewel... Twee mannen die plezieren lijkt me dan wel weer leuk.
ik was al bij IMDB aan het kijkenquote:
Ik heb het niet over een sandwich gehadquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:07 schreef Dr_Flash het volgende:
ja een sandwich is op zich technisch niet zo lastig, dat lukt wel.
Huhquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ehhm ergens heb ik het idee dat hier meer uit te halen is
Kijk nu gaat het de goede kant op.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Lijkt me ook nogal een gedoe eerlijk gezegd.
Hoewel... Twee mannen die plezieren lijkt me dan wel weer leuk.
Hmzquote:
Hier nietquote:
Slimquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
ik onthoud me verder even van stemming
Wromquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
ik onthoud me verder even van stemming
En wromquote:
Nou gewoon.. mannen willen alleen maar 2 vrouwen. Geen 2 mannen. Die weten niet hoe ze om moeten gaan met een piemel die niet van henzelf is.quote:
Omdat ik qua het plezieren van vrouwen, verstand heb van God noch zure appelen. Maar als dat niet duidelijk genoeg is voor je, dan moet je het maar zeggen.quote:
Meer een kwestie van niet willenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou gewoon.. mannen willen alleen maar 2 vrouwen. Geen 2 mannen. Die weten niet hoe ze om moeten gaan met een piemel die niet van henzelf is.
Dat terzijde.quote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou gewoon.. mannen willen alleen maar 2 vrouwen. Geen 2 mannen. Die weten niet hoe ze om moeten gaan met een piemel die niet van henzelf is.
Te ingewikkeld dit.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:17 schreef es70 het volgende:
Ik wil 2 mannen, geen 2 vrouwen.
Zolang die 'vreemde' piemel nergens gestoken wordt waar er geen prijs op wordt gesteld hoeft 'ie er toch ook niet mee om te gaan.
Daarom is het toch eigenlijk slimmer 2 mannen en 1 vrouw, dan weten ze tenminstequote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zolang je het niet als examen beschouwt kan er gelukkig weinig fout gaanquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat ik qua het plezieren van vrouwen, verstand heb van God noch zure appelen. Maar als dat niet duidelijk genoeg is voor je, dan moet je het maar zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |