Die zal overigens niets (kunnen) doen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:31 schreef Rewimo het volgende:
Hun eigen bank zal actie moeten ondernemen op verzoek van je klanten.
Precies. Het enige wat de bank (van je klanten welteverstaan) kan doen is een verzoek indienen bij de houder van de rekening waar het heen is gegaan, maar ze kunnen verder niet al teveel doen. Kans is aanzienlijk dat je klanten het bedrag nog een keer zullen moeten betalen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:27 schreef Five_Horizons het volgende:
Jij kunt niets doen, jouw klanten moeten gewoon overmaken naar jouw rekeningnummer. Dat is jouw fout niet.
Dit gaat alleen op voor een incasso, niet voor een overboeking die je zelf hebt gemaakt.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:16 schreef Olep het volgende:
Ik zelf ben bij de Rabobank en ik heb gehoord dat je binnen een bepaalde tijd het geld nog kan laten terugstorten als je naar de bank toegaat. Ik weet echter niet hoe dit precies zit.
Dat kan dus alleen hun bank voor hun regelen, helaasquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:55 schreef matthendriks het volgende:
Dat het een onverschuldigde betaling is, is mij ook duidelijk... Ze kunnen beiden het geld terugvorderen.
Ik vraag mij alleen af hoe je achter de gegevens van de ontvanger kunt komen. Gezien het feit dat je alleen het rekeningnummer hebt.
Ja, de enige ruimte die ze daarin hebben is in die drie seconden dat er staat "wordt verwerkt".quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:16 schreef Olep het volgende:
Ik zelf ben bij de Rabobank en ik heb gehoord dat je binnen een bepaalde tijd het geld nog kan laten terugstorten als je naar de bank toegaat. Ik weet echter niet hoe dit precies zit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |