Wat is t verschil?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:41 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
En nu komt Snoop Dog er ook nog eens na
Wat mis mee?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:52 schreef tonks het volgende:
Waarom heb je chris benoit in je signature staan idioot
Hij is was toch cool man!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:52 schreef tonks het volgende:
Waarom heb je chris benoit in je signature staan idioot
Waarschijnlijk ja. Maar ik heb hem in mijn sig voor zijn carrière en wat hij allemaal gedaan heeftquote:
Hij stond ook al in je sig toen hij nog leefde?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:03 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ja. Maar ik heb hem in mijn sig voor zijn carrière en wat hij allemaal gedaan heeft
Nee?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:08 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Hij stond ook al in je sig toen hij nog leefde?![]()
paula de koequote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:34 schreef Pavement het volgende:
Was het Paula de vla koe ?
Wel frapant, dat je naam bijna op Brahmin lijkt in het spel Fallout 1 & 2 een tweekoppige koe is.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:41 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
WTF Is dit, zit op Nederland 3 te kijken met geluid uit, om eens te zien of er nog wat leuks komt, zit ik opeens in een gapend gat van een schijtende koe te kijken gadverdamme
Die reclame is rete-irritant.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:37 schreef Schunckelstar het volgende:
paula de koe![]()
die zingende kinderen in de reclame![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:41 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Das heel niet waarquote:Op zondag 8 juli 2007 02:23 schreef Mrs.Solis het volgende:
Jullie kijken ook veel te veel tv!
Stomme koequote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:45 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een vervolg was
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:41 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Leuk scrabble woord hehquote:Op maandag 9 juli 2007 00:24 schreef tong80 het volgende:
Koeieanus. 5 klinkers op een rij. Altijd nog minder dan bij koeieuier.
Jumpen is het ergst, dan komt die koe van je en wat helemaal niet erg is is Snoop Doggquote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:05 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Nu ook al jumpen
Weet niet wat er erger is.
Alleen jammer van de nieuwe spellingquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |