Ruilen met Dirk Kuijt?quote:
Alleen om Rotterdam te pesten dan.quote:
ehm volgens mij hebben we helemaal geen goede keeperquote:Op zondag 8 juli 2007 20:52 schreef Wooldoor het volgende:
6 miljoen voor een keeper terwijl we al een goede keeper hebben en nog een goede vervanger die verhuurd is.
Precies. Iedereen lijkt al overtuigt van de klasse van die Mexicaan. Moet ik eerst nog maar eens zien. 6 miljoen is heel veel geld...quote:Op maandag 9 juli 2007 09:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik vond Steek het afgelopen jaar enorm goed en zeker keepen. Geen idee waarom we een keeper voor 6miljoen aan moeten trekken.
Nee, gewoon Stekelenburg laten staan. Ik ben helemaal niet zo gecharmeerd van Vermeer.quote:Op maandag 9 juli 2007 09:53 schreef Damzkieee het volgende:
Doe dan Vermeer op goal !
Ik wel, maar dan moet hij wel meer speelminuten krijgen (dat gaat dit seizoen gebeuren, das waar). Stekelenburg vind ik erg weifelend bij hoge ballen.quote:Op maandag 9 juli 2007 09:57 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nee, gewoon Stekelenburg laten staan. Ik ben helemaal niet zo gecharmeerd van Vermeer.
die Mexicaan schijnt wel een wereldtalent te zijn.... en een goede keeper kunnen we wel gebruiken. Zó goed is Steek ook weer nietquote:Op maandag 9 juli 2007 09:56 schreef Longmen het volgende:
[..]
Precies. Iedereen lijkt al overtuigt van de klasse van die Mexicaan. Moet ik eerst nog maar eens zien. 6 miljoen is heel veel geld...
Schijnt schijnt. Dat zegt men nu ook van Rigters.quote:Op maandag 9 juli 2007 10:12 schreef Gelderland het volgende:
[..]
die Mexicaan schijnt wel een wereldtalent te zijn.... en een goede keeper kunnen we wel gebruiken. Zó goed is Steek ook weer niet
weet niet welke wedstrijden jij hebt gekeken hoorquote:Op maandag 9 juli 2007 09:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik vond Steek het afgelopen jaar enorm goed en zeker keepen. Geen idee waarom we een keeper voor 6miljoen aan moeten trekken.
Echt balvast is die Ochoa niet.quote:Op maandag 9 juli 2007 10:15 schreef edgardavidsisgreat het volgende:
[..]
weet niet welke wedstrijden jij hebt gekeken hooralleen in de plee offs speelde hij fatsoenlijk.En af en toe es een goede wedstrijd.Heb hem zovaak onzeker zien uitkomen bij hoge ballen.
http://youtube.com/watch?v=GI6C_tURDfw&mode=related&search=
probeer jij de meeste van die schoten maar es klemvast te pakken hehequote:
Maar Vermeer is net zo weifelend...quote:Op maandag 9 juli 2007 09:59 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik wel, maar dan moet hij wel meer speelminuten krijgen (dat gaat dit seizoen gebeuren, das waar). Stekelenburg vind ik erg weifelend bij hoge ballen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |