Nu is toch wel de hand van Van der Zee zichtbaarquote:
Cesar Delgado speelt niet meer in Argentiniequote:Op zondag 8 juli 2007 21:37 schreef M0NTANA het volgende:
Waarom een Argentijn als rechtsbuiten? Niemand speelt daar met drie spitsen.
Bericht komt van www.sport.be geen idee of het echt betrouwbaar is!quote:Op zondag 8 juli 2007 21:34 schreef cultheld het volgende:
[..]
Sinds wanneer ligt Mexico in Zuid-Amerika(om de kwaliteit van de bron even aan te geven)?
sport.bequote:Op zondag 8 juli 2007 21:39 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Bericht komt van www.sport.be geen idee of het echt betrouwbaar is!
Is dat toch die argentijn?quote:Op zondag 8 juli 2007 21:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Cesar Delgado speelt niet meer in Argentinie![]()
Chill als die zou komenquote:Op zondag 8 juli 2007 21:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
ja, dat is die argentijn die bij Cruz Azul in Mexico speelt.
quote:Op zondag 8 juli 2007 21:39 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Bericht komt van www.sport.be geen idee of het echt betrouwbaar is!
Ja. Het was gewoon een vraag.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:42 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Nu ben ik in de war
Niet de Delgado van het argentijns nationaal elftal?
Heb je alleen wat CL-matchen gezien zeker?quote:Op zondag 8 juli 2007 21:42 schreef BB-boy het volgende:
Wilhelmsson vond ik in zijn Anderlecht tijd nou ook niet echt een rechtsbuiten die een mannetje voorbij kwam en een goede voorzet kon geven. Meer een speler die veel naar binnen trok en nog vaker viel.
Nee, maar toch. Argentijnen zijn allemaal 3-5-2-voetballers, dus als je een rechts- of linksbuiten zoekt, moet je in elk geval geen Argentijn halen. Beter een Scandinaviër of een Nederlander, die spelen met vleugelspitsen.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Cesar Delgado speelt niet meer in Argentinie![]()
Ja. Is dat geen goede graadmeter dan?quote:Op zondag 8 juli 2007 21:44 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Heb je alleen wat CL-matchen gezien zeker?
[..]
Nee, maar toch. Argentijnen zijn allemaal 3-5-2-voetballers, dus als je een rechts- of linksbuiten zoekt, moet je in elk geval geen Argentijn halen. Beter een Scandinaviër of een Nederlander, die spelen met vleugelspitsen.
Ach, in die wedstrijden was Anderlecht overduidelijk de onderliggende partij, maar in de Belgische competitie liet hij veel mooie dingen zien. Schitterende passeeracties, vaak ook buitenom en een afgemeten voorzet.quote:
Speler met een fantastische (trap)techniek. Heeft ook bijna altijd goeie vrije trappen.quote:
Ik heb zat wedstrijden van Cruz Azul gezienquote:Op zondag 8 juli 2007 21:47 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Speler met een fantastische (trap)techniek. Heeft ook bijna altijd goeie vrije trappen.
En is in staat een mannetje te passeren, super vervanger van de Mul dus.
hier een filmpje van hem: http://www.youtube.com/watch?v=u1MmyrCwjM4
Maja gebasseerd op een paar wedstrijden in het nationale shirt
Ik zie dat hij ook vrijwel nooit geblesseerd was? ook fijn!quote:Op zondag 8 juli 2007 21:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb zat wedstrijden van Cruz Azul gezien![]()
Geen Ajax speler.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:51 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Ik zie dat hij ook vrijwel nooit geblesseerd was? ook fijn!
33 wedstrijden, 16 doelpunten.
Maar dit zou toch een topaankoop zijn? (mocht het waar zijn?)
Omdat 4-3-3 uitsterft.quote:Op zondag 8 juli 2007 22:08 schreef F1Bas het volgende:
Probleem is dat we zelf amper een goeie rechtsbuiten kunnen noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |