We waiten al een hele tijd inmiddels op die arme sloebersquote:
Dat gaat niet door.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:48 schreef Longmen het volgende:
[..]
Prima speler![]()
Maar volgens mij was hij al rond met n ploeg in Italie...
6 miljoen euro voor Ochoa is een koopje. Steek mag z'n handschoenen nog niet dragen.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:43 schreef Nashje het volgende:
Ik geloof er ook geen reet van dat Sevilla 5 miljoen op de tafel gaat leggen voor De Mul.
En 6 miljoen voor een keeper? Dan mag die keeper lekker wegblijven. Ook totaal niet nodig.
Van wat ik heb gezien is het idd een veelbelovende keeper.quote:Op zondag 8 juli 2007 20:25 schreef cultheld het volgende:
[..]
6 miljoen euro voor Ochoa is een koopje. Steek mag z'n handschoenen nog niet dragen.
quote:Op zondag 8 juli 2007 20:27 schreef w00h00 het volgende:
Waarom hebben we Mols niet gehaald??![]()
Wat een lachertje
Wij komen hoop ik met een beter 'breekijzer'.quote:Op zondag 8 juli 2007 20:27 schreef w00h00 het volgende:
Waarom hebben we Mols niet gehaald??![]()
Wat een lachertje
Naar verluidt heeft deze man zich aangeboden:quote:Op zondag 8 juli 2007 20:49 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Wij komen hoop ik met een beter 'breekijzer'.
Met dat haar valt Baki nog niet eens op in het veldquote:Op zondag 8 juli 2007 20:59 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Naar verluidt heeft deze man zich aangeboden:
[afbeelding]
En hij was gewoon voor 800.000 euro te halenquote:Op zondag 8 juli 2007 20:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wilhelmsson is naar Man City trouwens, kunnen we dat gerucht weer een jaar in de kast zetten...
Dat is niet de Delgado wat ik hooptequote:Ajax wil drie Zuid-Amerikanen
Ajax wil volgens diverse media uit Zuid-Amerika 3 spelers vastleggen. Het gaat om: Cesar Delgado, Ochoa en Pato Araujo. Delgado is een rechtsbuiten, en zou het vertrek van de Mul en Rosales, en het mogelijke vertrek van Mitea en Perez op moeten volgen. Ochoa is een groot keeperstalent in Mexico, en speelt goede matchen in Venezuela op de Copa America. Gezien Ajax weinig bezittingen heeft in de verdediging, wil Ajax Pato Araujo graag aantrekken, ook hij staat net als Ochoa bekend als een heel groot talent.
Schijnt nog niet helemaal rond te zijn, maar voor 800.000 euro moet je die jongen gewoon halen.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
En hij was gewoon voor 800.000 euro te halen![]()
Ik zat toch niet zo te wachten op de Zweedse robben.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
En hij was gewoon voor 800.000 euro te halen![]()
Voor dat bedrag kan het onmogelijk een miskoop zien.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:32 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Ik zat toch niet zo te wachten op de Zweedse robben.
Nah, clubhoppertje die het blijkbaar overal net niet redt.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:32 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Schijnt nog niet helemaal rond te zijn, maar voor 800.000 euro moet je die jongen gewoon halen.
Sinds wanneer ligt Mexico in Zuid-Amerikaquote:
Zowel bij Nantes als bij AS Roma spelen ze niet met een echte rechtsbuiten, bij Anderlecht heeft hij laten zien wel degelijk wat in zijn mars te hebben. Wie moet er anders rechtsbuiten worden? Toch niet weer een Zuid-Amerikaan?quote:Op zondag 8 juli 2007 21:33 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Nah, clubhoppertje die het blijkbaar overal niet redt.
De afkoopsom is peanuts, zijn salariseisen daarentegen....quote:Op zondag 8 juli 2007 21:32 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Schijnt nog niet helemaal rond te zijn, maar voor 800.000 euro moet je die jongen gewoon halen.
Waarom niet? Omdat 1 Zuid-Amerikaan het niet gered heeft?quote:Op zondag 8 juli 2007 21:34 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zowel bij Nantes als bij AS Roma spelen ze niet met een echte rechtsbuiten, bij Anderlecht heeft hij laten zien wel degelijk wat in zijn mars te hebben. Wie moet er anders rechtsbuiten worden? Toch niet weer een Zuid-Amerikaan?
Nu een Engelse club interesse heeft getoond, ben je kansloos. Maar toen AS Roma aangaf hem niet te willen hebben, had Ajax meteen actie moeten ondernemen.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:35 schreef Radegast het volgende:
[..]
De afkoopsom is peanuts, zijn salariseisen daarentegen....
Waarom een Argentijn als rechtsbuiten? Niemand speelt daar met drie spitsen.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:35 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Waarom niet? Omdat 1 Zuid-Amerikaan het niet gered heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |