Jawel, hopelijk kopen we morgen Guarin, Muriqui, Luizinho, Sherman Cardenas en Jose Luis Silvaquote:Op zondag 8 juli 2007 14:24 schreef sjimz het volgende:
Alleen als ze in FM goed zijn wil dat nog niet zeggen dat ze in het echt ook zo goed zijn.
Hoeveel daarvan heb je er ooit zelf zien spelen?quote:Op zondag 8 juli 2007 14:45 schreef Chivu het volgende:
[..]
Jawel, hopelijk kopen we morgen Guarin, Muriqui, Luizinho, Sherman Cardenas en Jose Luis Silva
Helemaal niemandquote:Op zondag 8 juli 2007 14:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hoeveel daarvan heb je er ooit zelf zien spelen?![]()
op football managerquote:Op zondag 8 juli 2007 11:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ochoa denk ik wel een wedstrijd of 20.
Araujo een wedstrijd of 8
Topquote:Op zondag 8 juli 2007 15:30 schreef Longmen het volgende:
5 miljoen voor Mul. Prima!
quote:
Doutie.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:02 schreef M0NTANA het volgende:
Welke rechtsbuiten moet Ajax halen, als Tom de Mul is verkocht?
Schijnt dus dat Ajax een bod van 6 miljoen euro gaat uitbrengen.quote:en protagonistas dijeron que ajax va a ofrecer 6 millones de euros por Guillermo Ochoa y ochoa acepto que la oferta es real
Ik ook niet. Waarom hebben ze dan ueberhaupt Heijblok aangetrokken als dit waar is?quote:Op zondag 8 juli 2007 16:19 schreef BB-boy het volgende:
Voor een keeper die we niet nodig hebben?
Geloof er niets van.
Omdat Vermeer verhuurd is, dus is hij 3e keeper. Maar als ze nu weer één aantrekken, kan Gentenaar het beste vertrekkenquote:Op zondag 8 juli 2007 16:46 schreef Jaggunsu het volgende:
[..]
Ik ook niet. Waarom hebben ze dan ueberhaupt Heijblok aangetrokken als dit waar is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |