Heeft 1000 x meer uitstraling dan Stekelenburg.quote:Op zondag 8 juli 2007 12:41 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Cool. Dat klinkt goed.![]()
Kun je wat meer vertellen over 'memo'?
Van Duin en Verhoeff.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:02 schreef Rumille het volgende:
Vermeer
Stekelenburg
Gentenaar
Heijblok
Ochoa (?)
Wie nog meer dan?
Als het echt zo is moet 4,5 miljoen naar Ajax en een half miljoen voor een standbeeld voor Van Geel.quote:De Mul voor vijf miljoen euro naar Sevilla
zondag 08 juli, door SV, Amsterdam, 12:55u, Marca
Ajax-aanvaller Tom de Mul verkast vrijwel zeker naar Sevilla. Zondag werd bekend dat Ajax en de Spaanse club een akkoord hebben bereik over een transfer.
De Mul levert Ajax vijf miljoen euro op. Dinsdag wordt de transfer afgerond in Amsterdam, meldt de doorgaanse betrouwbare krant Marca op haar website. Hij tekent een contract voor vijf seizoenen.
Dinsdag reizen directeur Jose Maria Cross en sport directeur Monchi naar Amsterdam om de laatste formaliteiten af te ronden. Omdat er nog wel wat dingen geregeld moeten worden, komt de transfersom misschien iets hoger uit. De Mul wordt volgende week al gepresenteerd bij Sevilla.
Van Geelquote:Op zondag 8 juli 2007 13:31 schreef Aanvoerder het volgende:
5 miljoen????? Dan hang ik hier de vlag uit!
2007? Heb ik ook :p. Heb Aurajo net binnengehaald voor 4,1 miljoenquote:Op zondag 8 juli 2007 11:30 schreef amsterdammertje113 het volgende:
'Ajax volgt verrichtingen van Pato Araujo'
Ook buiten Europa is de geruchtenmachine weer in volle gang. Naast de Mexicaanse doelman Guillermo Ochoa zou Ajax ook nauwlettend de verrichtingen volgen van Pato Araujo, een 19-jarige verdediger van de Mexicaanse club Chivas de Guadalajara en aanvoerder van het Mexicaans elftal onder 20 jaar. Scouts van Ajax zouden het grote talent deze week volgen op het WK voor spelers onder 20 jaar in Canada. In de krant Reforma geeft de voorzitter van Chivas aan dat hij op de hoogte is dat Ajax Araujo volgt, maar dat de Amsterdammers zich nog niet officieel bij de club hebben gemeld. Araujo verlengde een half jaar geleden nog zijn contract bij Chivas. Naar verluidt zou de Mexicaanse club ongeveer 5 miljoen dollar verlangen. De verdediger liet in een reactie weten zeer gecharmeerd te zijn van de interesse van Ajax.
Wel leuk. Ik speel Football Manager op de PC en mijn scout raadde deze 2 spelers ook aan. Ik hebAraujo
gekocht. Die Ochoa lukte niet want die was te duur
. Maar vooral die keeper schijnt een groot talent te zijn. Araujo zeker ook. Misschien de toekomstige vervanger van Stam??? Hopelijk zetten ze de interesse door. Ajax is volgens mij in stilte bezig aan de selectie. Moet ook wel want anders toont AZ ook gelijk belangstelling
![]()
quote:Op zondag 8 juli 2007 13:31 schreef Aanvoerder het volgende:
5 miljoen????? Dan hang ik hier de vlag uit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |