Ruilen met Dirk Kuijt?quote:
Alleen om Rotterdam te pesten dan.quote:
ehm volgens mij hebben we helemaal geen goede keeperquote:Op zondag 8 juli 2007 20:52 schreef Wooldoor het volgende:
6 miljoen voor een keeper terwijl we al een goede keeper hebben en nog een goede vervanger die verhuurd is.
Precies. Iedereen lijkt al overtuigt van de klasse van die Mexicaan. Moet ik eerst nog maar eens zien. 6 miljoen is heel veel geld...quote:Op maandag 9 juli 2007 09:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik vond Steek het afgelopen jaar enorm goed en zeker keepen. Geen idee waarom we een keeper voor 6miljoen aan moeten trekken.
Nee, gewoon Stekelenburg laten staan. Ik ben helemaal niet zo gecharmeerd van Vermeer.quote:Op maandag 9 juli 2007 09:53 schreef Damzkieee het volgende:
Doe dan Vermeer op goal !
Ik wel, maar dan moet hij wel meer speelminuten krijgen (dat gaat dit seizoen gebeuren, das waar). Stekelenburg vind ik erg weifelend bij hoge ballen.quote:Op maandag 9 juli 2007 09:57 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nee, gewoon Stekelenburg laten staan. Ik ben helemaal niet zo gecharmeerd van Vermeer.
die Mexicaan schijnt wel een wereldtalent te zijn.... en een goede keeper kunnen we wel gebruiken. Zó goed is Steek ook weer nietquote:Op maandag 9 juli 2007 09:56 schreef Longmen het volgende:
[..]
Precies. Iedereen lijkt al overtuigt van de klasse van die Mexicaan. Moet ik eerst nog maar eens zien. 6 miljoen is heel veel geld...
Schijnt schijnt. Dat zegt men nu ook van Rigters.quote:Op maandag 9 juli 2007 10:12 schreef Gelderland het volgende:
[..]
die Mexicaan schijnt wel een wereldtalent te zijn.... en een goede keeper kunnen we wel gebruiken. Zó goed is Steek ook weer niet
weet niet welke wedstrijden jij hebt gekeken hoorquote:Op maandag 9 juli 2007 09:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik vond Steek het afgelopen jaar enorm goed en zeker keepen. Geen idee waarom we een keeper voor 6miljoen aan moeten trekken.
Echt balvast is die Ochoa niet.quote:Op maandag 9 juli 2007 10:15 schreef edgardavidsisgreat het volgende:
[..]
weet niet welke wedstrijden jij hebt gekeken hooralleen in de plee offs speelde hij fatsoenlijk.En af en toe es een goede wedstrijd.Heb hem zovaak onzeker zien uitkomen bij hoge ballen.
http://youtube.com/watch?v=GI6C_tURDfw&mode=related&search=
probeer jij de meeste van die schoten maar es klemvast te pakken hehequote:
Maar Vermeer is net zo weifelend...quote:Op maandag 9 juli 2007 09:59 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik wel, maar dan moet hij wel meer speelminuten krijgen (dat gaat dit seizoen gebeuren, das waar). Stekelenburg vind ik erg weifelend bij hoge ballen.
Co Adriaanse?quote:Op maandag 9 juli 2007 10:53 schreef Blight het volgende:
Wat duurt het nog lang tot 31 augustus. Ik hoop zo dat we Sneijder & co behouden.
Ik wist dat iemand die grap ging maken, maar van jou had ik 'm toch niet verwacht.quote:
Maandagochtend, dan ben ik nooit op mijn sterkst.quote:Op maandag 9 juli 2007 10:55 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik wist dat iemand die grap ging maken, maar van jou had ik 'm toch niet verwacht.
Overijsselquote:Op maandag 9 juli 2007 11:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik niet, vakantie...
Waar ligt dat Goor, Drenthe ofzo?
Och, het idee van dat hooghouden in een wedstrijd waarin de kakkerlakken sowieso al zo vernederd werden is gewoon prachtig.quote:
quote:Op maandag 9 juli 2007 11:58 schreef hello_moto1992 het volgende:
Alves is een stuk beter dan Babel.
Ook al zo een pokkeeind weg. Ik doe het wel met de A1 hier...quote:
quote:Op maandag 9 juli 2007 12:19 schreef borisz het volgende:
Nu moet Arsenal er wat overheen gaan bieden![]()
Beetje uitgekeken op AW?quote:Op maandag 9 juli 2007 12:30 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
![]()
Die gaat helemaal niet naar Arsenal, na dit seizoen is AW weg en dan hebben we waarschijnlijk een manager die niet zo op de jeugd geilt als AW.
quote:Vrij vervoer De Graafschap-Ajax
Het vooroverleg heeft inmiddels plaatsgevonden. Er is afgesproken dat Ajax supporters op eigen vervoer mogen afreizen. Informatie kaartverkoop volgt t.z.t.
Was al bekend, vind het nog steeds jammer dat de wedstrijd naar zondag is verplaatst.quote:
Zo wat een keepertquote:Op maandag 9 juli 2007 10:15 schreef edgardavidsisgreat het volgende:
[..]
weet niet welke wedstrijden jij hebt gekeken hooralleen in de plee offs speelde hij fatsoenlijk.En af en toe es een goede wedstrijd.Heb hem zovaak onzeker zien uitkomen bij hoge ballen.
Zo'n filmpje zegt me niet zoveel, als we alle reddingen van Maarten Stekeleburg op een rij zetten, heb je ook een heel leuk filmpje en denkt iedereen dat het een wereldtopper is.quote:Op maandag 9 juli 2007 10:15 schreef edgardavidsisgreat het volgende:
[..]
Let maar is op hoeveel reddingen uit 1 en dezelfde wedstrijd komenquote:Op maandag 9 juli 2007 12:44 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zo'n filmpje zegt me niet zoveel, als we alle reddingen van Maarten Stekeleburg op een rij zetten, heb je ook een heel leuk filmpje en denkt iedereen dat het een wereldtopper is.
Het is een goede keeper. Die filmpjes zeggen niet zo veel, maar hele wedstrijden wel.quote:Op maandag 9 juli 2007 12:44 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zo'n filmpje zegt me niet zoveel, als we alle reddingen van Maarten Stekeleburg op een rij zetten, heb je ook een heel leuk filmpje en denkt iedereen dat het een wereldtopper is.
Verkopen die hap en wel nu meteen als het echt zo hoog is.quote:Op maandag 9 juli 2007 12:48 schreef BB-boy het volgende:
Volgens sportweek.nl is het bod op Babel 16 miljoen!!
quote:Vorige week kreeg Tom De Mul bij Ajax
voor volgend seizoen het shirtnummer
16. Maar Sevilla wil de transfer van de
Belgische flankspeler dinsdag afronden.
Sevilla heeft al een akkoord met De Mul
en reist dinsdag naar Amsterdam om de
transfer af te ronden. De Spaanse club
zal zo'n 5 miljoen euro op tafel leggen
voor 21-jarige De Mul. Door een aantal
clausules kan dat bedrag nog stijgen.
Met vijf miljoen euro zou De Mul de op
zeven na duurste Belg worden, samen met
Wesley Sonck, toen die naar Ajax ging.
De Mul heeft bij Ajax nog een contract
van een jaar, maar wil niet verlengen.
Ze hebben het al veranderd naar 14 miljoen. Maar dat is nog een fantastisch bedrag natuurlijk.quote:Op maandag 9 juli 2007 12:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Verkopen die hap en wel nu meteen als het echt zo hoog is.![]()
Zal ook wel een vrouw zijn, de verantwoordelijke voor de transfers bij Sevilla. Misschien weet Martin van Geel ook Olaf Lindenbergh en Michael Krohn-Dehli nog wel te slijten aan Sevilla?quote:Op maandag 9 juli 2007 12:50 schreef zjroentje het volgende:
Niet alleen 5 miljoen voor De Mul volgens VRT Teletekst.
[..]
Kustad ook. Dikke kans dat je ze niet eens verstaat.quote:Op maandag 9 juli 2007 12:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ook al zo een pokkeeind weg. Ik doe het wel met de A1 hier...
Die nieuwe scout van jullie zal wel ergens een tropische verassing hebben rondlopen.quote:Op maandag 9 juli 2007 12:57 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Toch blijf ik benieuwd wie erbij kan gaan komen stel dat Babelino vertrekt..
Wat een bedragen toch allemaal zeg.quote:Zaakwaarnemer Babel bevestigt bod
maandag 09 juli, door SK, Amsterdam, 12:26u, Sportweek
De zaakwaarnemer van Ajacied Ryan Babel heeft bevestigt dat er bij Ajax een officieel bod is binnengekomen van Liverpool. Het zou gaan om zo'n zestien miljoen euro.
'Op bedragen ga ik niet in, maar ik kan bevestigen dat er bij Ajax een officieel bod is binnengekomen van Liverpool.', aldus Winnie Haatrecht, de zaakwaarnemer van Babel, tegenover Sportweek.
Haatrecht vervolgt: 'Ryan heeft zelf nog niet gesproken met die club. Pas als Ajax aangeeft dat de clubs eruit zijn en zegt dat we kunnen gaan praten, breekt fase twee aan. Dat is de fase waarin je gaat kijken wat Liverpool precies wil, wat hun plannen met Ryan zijn. Daarna zouden de financiën pas aan bod komen. Maar zover is het nog niet. We wachten eerst af of de clubs er uit komen of niet.'
quote:Kanu cuts it close
Portsmouth manager Harry Redknapp has warned former Inter striker Nwankwo Kanu that he risks losing his place in the starting line-up unless he agrees to a new contract soon. The Nigerian star’s deal expires this summer, but he is stalling over a renewal as he wants to extend for longer than the one year offered by Pompey. “If I get two strikers in then things look different,” said Redknapp. “Suddenly he’s got to make his mind up. So if Kanu doesn’t take the offer in the next week or so it might not be there anymore, that’s the problem for him.”
Wat een dooddoener.. pffquote:Op maandag 9 juli 2007 13:03 schreef Fides het volgende:
Geloof er geen zak van. Net als dat geleuter van de 18 miljoen voor Kuyt van vorig jaar. Dat bleek ook dikke onzin te zijn en rond de 11/12 miljoen te liggen.
Niemand betaalt 14 miljoen voor Babel, 5 miljoen van De Mul lijkt me ook gekkenwerk.
Ik ook. Als we 2miljoen voor De Mul krijgen zou ik al tevreden zijn. En Liverpool zal echt niet meer bieden dan 9 miljoen lijkt me en dan is het gewoon beter als Babel een jaar bljift. Maar als het echt waar is, wat natuurlijk zeer onwaarschijnlijk is, dat er 5 miljoen geboden is op De Mul en 16 op Babel... dan.. tja.. dan gaat de spreekwoordelijke vlag uit.quote:Op maandag 9 juli 2007 13:10 schreef Aanvoerder het volgende:
Behoorlijk ja, maar hij heeft wel gelijk. Ik vind het ook allemaal net wat over the top.
En dat is het grootste probleem.quote:Op maandag 9 juli 2007 13:20 schreef Chivu het volgende:
Mits je een vervanger kunt regelen, natuurlijk.
wtfquote:Op maandag 9 juli 2007 13:20 schreef AminBen het volgende:
14 miljoen voor Babel; dat zou een deal zijn zeg.![]()
En dan zijn er opeens wel vervangers?quote:Op maandag 9 juli 2007 13:24 schreef zjroentje het volgende:
[..]
En dat is het grootste probleem.
Ik zeg nog een jaartje houden.![]()
Je hebt iig meer tijd om naar een goede vervanger te zoeken.quote:
quote:Ajax en Sevilla FC hebben overeenstemming bereikt over de onmiddellijke overgang van Tom de Mul naar de UEFA Cupwinnaar. De aanvaller, die bij Ajax een contract had tot 1 juli 2008, tekent bij de Spaanse club een overeenkomst voor vijf jaar.
In 2002 maakte Tom de Mul (geboren op 4 maart 1986) de overstap van het Belgische Germinal Beerschot Antwerpen naar de jeugdopleiding van Ajax. Een jaar later, op 1 juli 2003, kwam de Belg onder contract. Op 25 januari 2004, in de wedstrijd Ajax - NEC Nijmegen (1-0), maakte De Mul zijn debuut in de hoofdmacht. Zijn eerste doelpunt scoorde hij in de uitwedstrijd tegen FC Twente (2-3) op 15 augustus 2004. Gedurende het seizoen 2005-2006 speelde de aanvaller op huurbasis voor Vitesse. In totaal speelde De Mul 52 wedstrijden voor Ajax 1 waarin hij vijf doelpunten maakte.
Stuk of 9 geloof ik dit jaar.quote:Op maandag 9 juli 2007 13:32 schreef Aanvoerder het volgende:
Had het fijn gevonden als z'n aantal assists er ook in stonden.
Beursgenoteerd.quote:Op maandag 9 juli 2007 13:35 schreef koningdavid het volgende:
Succes bij Sevilla Tom.
Jammer dat er nooit bedragen genoemd worden door Ajax.![]()
We wachten af.quote:Op maandag 9 juli 2007 13:34 schreef Luco het volgende:
De Mul, voor hoeveel is die nou uiteindelijk vertrokken?
Heb je dat filmpje met David Endt van Ajax.nl gekeken? Ik vond het er daar best prima uitzien hoor.quote:Op maandag 9 juli 2007 13:36 schreef Aanvoerder het volgende:
[afbeelding]
Nee, echt mooi vind ik het niet gedaan. Sterren hadden er sowieso recht boven gemoeten en niet in een kromming om het logo heen.
Bedragen staan er vanaf boven de 6miljoen geloof ik. Dus we weten iig dat we er niet 6mil of meer voor hebben gevangenquote:Op maandag 9 juli 2007 13:35 schreef koningdavid het volgende:
Succes bij Sevilla Tom.
Shirt vervuiling.quote:Op maandag 9 juli 2007 13:36 schreef Aanvoerder het volgende:
[afbeelding]
Nee, echt mooi vind ik het niet gedaan. Sterren hadden er sowieso recht boven gemoeten en niet in een kromming om het logo heen.
Geborduurd was ook beter geweest dan gedrukt.
Bedragen hoger dan 10 % van de begroting worden wel genoemd. Het is dus minder dan 6,5 miljoen.quote:Op maandag 9 juli 2007 13:35 schreef koningdavid het volgende:
Succes bij Sevilla Tom.
Zal wel aan mij liggen hoor, maar ik vind dat hele sterren idee nergens over gaan..quote:Op maandag 9 juli 2007 13:36 schreef Aanvoerder het volgende:
[afbeelding]
Geborduurd was ook beter geweest dan gedrukt.
Ach, Feyenoord probeert jullie 12 miljoen voor Drenthe afhandig te maken en jullie gaan er nog serieus op in ookquote:Op maandag 9 juli 2007 13:20 schreef AminBen het volgende:
14 miljoen voor Babel; dat zou een deal zijn zeg.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |