Dat zou utopie zijn.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:36 schreef Wooldoor het volgende:
Komt van voetbalzone, die stiekeme Martin beetje in het geheim bieden
Sevilla heeft nog geen enkel officieel bod ontvangen voor Daniel Alves, Frederic Kanouté of Ivica Dragutinovic. Vijftien dagen terug veegden de Andalusiërs wel een officieel bod voor Luis Fabiano van de tafel. (Marca)
Naar verluidt was de aanbieding van Ajax afkomstig. De Amsterdammers hadden zes miljoen euro over voor de Braziliaan, terwijl Sevilla pas vanaf vijftien miljoen euro wellicht wil onderhandelen. (Diario de Sevilla)
Ruilen met de Mulquote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:36 schreef Wooldoor het volgende:
Komt van voetbalzone, die stiekeme Martin beetje in het geheim bieden
Sevilla heeft nog geen enkel officieel bod ontvangen voor Daniel Alves, Frederic Kanouté of Ivica Dragutinovic. Vijftien dagen terug veegden de Andalusiërs wel een officieel bod voor Luis Fabiano van de tafel. (Marca)
Naar verluidt was de aanbieding van Ajax afkomstig. De Amsterdammers hadden zes miljoen euro over voor de Braziliaan, terwijl Sevilla pas vanaf vijftien miljoen euro wellicht wil onderhandelen. (Diario de Sevilla)
Er was een doorbraak in de onderhandelingen over de Mul toch?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:36 schreef Wooldoor het volgende: De Amsterdammers hadden zes miljoen euro over voor de Braziliaan, terwijl Sevilla pas vanaf vijftien miljoen euro wellicht wil onderhandelen.
Wishfull thinkingquote:Beide clubs zouden gisteren een doorbraak hebben bereikt in de vastzittende onderhandelingen.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:02 schreef BonJovi het volgende:
http://www.hitkrant.nl/hittegolf2007/
Help onze ouwe Ajacied een handje en stem op Daniel de Ridder bij hunks![]()
morgenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:44 schreef BB-boy het volgende:
Wanneer moet jong Mexico weer spelen?
Allang, met twee vingers in de neusquote:Op zondag 8 juli 2007 01:58 schreef M0NTANA het volgende:
Zijn we al kampioen?
Nog niet, en worden we het niet, zijn we toch de beste.quote:Op zondag 8 juli 2007 01:58 schreef M0NTANA het volgende:
Zijn we al kampioen?
Ik denk dat BonJovi net is gekomen op een foto van de Ridder.quote:Op zondag 8 juli 2007 02:40 schreef PJORourke het volgende:
Komt er nog iemand?
Als Araujo en Ochoa komen dan ben ik zeer tevredenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:42 schreef cultheld het volgende:
Het is niet te hopen dat Ochoa naar Ajax gaat. Wat een fenomeen
.
quote:He recently has received offers from the club Ajax Amsterdam. With a offer pending from Amsterdam, Club America have stated that they will sell the player. Now America are just waiting for agreement on a transfer fee that will send Memo to Ajax by the end of Copa America.
Ik zeker ook. Misschien dan alleen nog een spits en dan zijn we klaar voor komend seizoen.quote:Op zondag 8 juli 2007 11:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als Araujo en Ochoa komen dan ben ik zeer tevreden
Hoevaak heb je ze zien spelen?quote:Op zondag 8 juli 2007 11:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als Araujo en Ochoa komen dan ben ik zeer tevreden
oke, dan kan je er goed over oordelenquote:Op zondag 8 juli 2007 11:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ochoa denk ik wel een wedstrijd of 20.
Araujo een wedstrijd of 8
Cool. Dat klinkt goed.quote:Op zondag 8 juli 2007 12:07 schreef sjimz het volgende:
Toch denk ik dat Ochoa niet verstandig is, want wat moet je dan met Stekelenburg.
Al ben ik wel van mening dat "Memo" een absolute versterking is voor zowel Ajax als de Eredivisie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |