abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199142
Zou het niet geweldig zijn om de reacties van de aanhang van de bb-ers te meten in de uitzending van donderdag.
De man van Karin confronteren met de vriendin van Maurice (er wordt gezegd dat ie er een heeft). Dan kunnen Rolf-X en Daphne helemaal niet meer zonder een lijntje vantevoren.
Maar ja alle gekheid op een stokje.....ik zou de reactie van die 2 best wel eens willen weten. Of donderdag live in de uitzending de kids van Karin die hun moeder smeken om van 'die jongen' af te blijven.
Het zal wel weer niet,............er zal wel weer een suffe discussie komen over hoe je het beste een ei kan laten balanceren of hoe je precies touwtje moet springen.
Probelemen HEB je niet, problemen MAAK je
pi_199143
HIEROP BEN IK GE-ENFORCEERD OM IN TE STEMMEN!

Dat lijkt me INDERDAAD een heel goed idee, maar zoek het in een andere bocht, laat bijvoorbeeld Mr. Frequin eens rondloeren, die heeft zo zn connecties, Veronica zal dit nooit doen!

Grtz,

MiRR0RMaN.

maandag 11 oktober 1999 @ 19:29:00 #3
691 luciano
ondertitelloos
pi_199144
zie mijn reaktie op : waar is KARIN nou mee bezig? (ergens helemaal onderaan)
het meeste is volgens mij door de echtgenoten vantevoren afgesproken.
voor een kans op F250.000 mag mijn vriendin ook wel een beetje gek doen hoor , MITS ze het zelf ook wil!
pi_199145
waarom sturen we inderdaad wilibrord niet met een paratarashute op het dak van het huis van karin, kijken hoe haar hubby daar op reageert.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')