Ahwww, kattenmammie chantyquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:19 schreef Chanty het volgende:
Woei ik ben de filmpjes en fotos aan het overzetten nu, zitten een paar heel lieve tussen, staks es selecteren en verkleinenBeestje slaapt nu op zijn met warm water gevuld rivellafles. Net een kruik met pluche voor m gekocht, maar die moet nog ff luchten, ruikt nu nog erg nieuw
nee kattenmammie rivellaquote:
Ist ookquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:25 schreef Chanty het volgende:
[..]
nee kattenmammie rivellaChanty zag het niet zo zitten om de hele dag op de grond te zitten met een slapend beestje op schoot
Al vind ik het wel een compliment dat ie mij als lekker zacht en warm slaapplekje ziet
ik moet tot 5 uur werken. en was erover aan t denken om daarna te gaan (eerst ff naar huis en dan gaan)quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:38 schreef ..zapper het volgende:
@Chanty, slim van die fles en fijn dat ie niet meer zo bang is.
@Ynske, hoelaat wil je daarheen gaan?
@An, ik heb vandaag ook zo'n tunnel voor de kats gekocht, die rooie ging er meteen in ... liggen slapen.
Ah, je vertrekt dan uiteindelijk vanuit Utrecht? Ik wil in ieder geval even thuis eten, anders wordt het weer ongezonde hap en vanavond wil ik wel die kant op, maar ik wil het ook niet te laat makenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik moet tot 5 uur werken. en was erover aan t denken om daarna te gaan (eerst ff naar huis en dan gaan)
idd vertrekken vanuit utrecht, (met de trein is alleen kosten van de heenreis, terug krijg je gratis daar)quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:42 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Ah, je vertrekt dan uiteindelijk vanuit Utrecht? Ik wil in ieder geval even thuis eten, anders wordt het weer ongezonde hap en vanavond wil ik wel die kant op, maar ik wil het ook niet te laat maken.
Ah dus ik hoef maar een enkeltje te kopen? Zullen we dan op A'dam CS afspreken? Heb geen idee hoe ik van daaruit bij de Westergasfabriek komquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
idd vertrekken vanuit utrecht, (met de trein is alleen kosten van de heenreis, terug krijg je gratis daar)
en eten dat moet ook nog gebeuren, wil me ook ff omkleden
GHBquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:13 schreef An24 het volgende:
En ik reageerde naar aanleiding van de SC van Ynske![]()
[..]
Vanwege de foto's die van chanty's katje gemaakt worden![]()
Hmm dat valt me dan wel een beetje tegenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:48 schreef Ynske het volgende:
dr is eigenlijk alleen vanaf 7 uur nog Fedde le Grand zie ik net, verder niets live.
jah iddquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:50 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Hmm dat valt me dan wel een beetje tegen
goed ideequote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:57 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Dan ga ik denk ik toch liever uitbrakken op de bank met een dvdtje.
Leuk he! Ze zijn gek op die dingenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:38 schreef ..zapper het volgende:
@Chanty, slim van die fles en fijn dat ie niet meer zo bang is.
@Ynske, hoelaat wil je daarheen gaan?
@An, ik heb vandaag ook zo'n tunnel voor de kats gekocht, die rooie ging er meteen in ... liggen slapen.
Ja ik moet er wel zelf even aan wennen merk ik net, was even boven en ineens een hoop kabaal beneden, ik schrok er van hihiquote:
OMFG!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, ik heb weer even 6 weken van mijn leven vergooid
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |