Trein is het schoonste vervoersmiddel. Bovendien is de NS voor de rest ook enorm milieubewust bezig, alleen maar groene zeep gebruiken enzo.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:18 schreef Toffe_Ellende het volgende:
wat te denken van de NS, die meen ik met 15% van het totale energieverbruik in Nederland
Ben er wel van overtuigd dat ze zich bewust zijn van hun enorme energieafname, je doet er toch weinig aan immers. Maar toch klopt er iets niet...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:21 schreef Remzz het volgende:
[..]
Trein is het schoonste vervoersmiddel. Bovendien is de NS voor de rest ook enorm milieubewust bezig, alleen maar groene zeep gebruiken enzo.
Als die trein vol zit ja, wat meestal niet het geval is.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:21 schreef Remzz het volgende:
[..]
Trein is het schoonste vervoersmiddel. Bovendien is de NS voor de rest ook enorm milieubewust bezig, alleen maar groene zeep gebruiken enzo.
Daar ontkom je natuurlijk nooit aan. Schoon vervoer is nog een illusie immers.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:27 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Als die trein vol zit ja, wat meestal niet het geval is.
Denk je nou echt dat zo'n teringlange dubbeldekker van Arnhem naar Amsterdam schoon is als er 60 mensen inzitten?
De NS houdt dus echt wél rekening met de vervoersdruk op trajecten. Zo wordt op het traject Leiden-Utrecht op de rustige dag zaterdag een veel kleinere trein ingezet dan normaal (en die zit dan ook vrij vol).quote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:27 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Als die trein vol zit ja, wat meestal niet het geval is.
Denk je nou echt dat zo'n teringlange dubbeldekker van Arnhem naar Amsterdam schoon is als er 60 mensen inzitten?
achja de mensen die het willen volgen zijn toch op electrciteit aangewezenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:57 schreef vanBnaarC het volgende:
Klopt toch geen zak geen zak van.
Nuon sponsoort LiveEarth voor het klimaat te verbeteren en wie mag er straks een koolcentrale neerzetten
Precies NUON
Niet om 1 uur in de middag anders. En nee, dan is 'ie ook niet ingekort.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:41 schreef veer0318 het volgende:
[..]
En de IC van Arnhem naar Amsterdam zit normaal wel een stuk voller dan 60 personen
En een gascentrale dan?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:48 schreef Bill_E het volgende:
vergeet niet dat ze weinig keuze hebben en wel een kolen centrale neer moeten zetten. kernenergie mag niet ( schoonste wat er bestaat) en voor de rest windmolens of zonnen energie heeft de consument geen geld over,,, dus tja
quote:
We kunnen treinen ook nog wel door paarden laten trekkenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:18 schreef Toffe_Ellende het volgende:
wat te denken van de NS, die meen ik met 15% van het totale energieverbruik in Nederland
Dat de wereldwijde temperatuur stijgt houdt niet in dat het in West-Europa en de VS (afzetmartk B&J) ook warmer zou worden. Wat ik begreep wordt het in Nederland (en dus een groot deel van W-Europa ook) kouder omdat De Warme Golfstroom anders gaat stromen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:16 schreef BabyNuke het volgende:
Wat ik dan niet snap is dat Ben & Jerry ook daar aan mee werkt. Ik bedoel, ze verkopen ijs. Zou je toch zeggen dat klimaatverandering goed is voor hun product...
1%quote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:18 schreef Toffe_Ellende het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |