abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51236839
Hij is fijn TS
pi_51236909
sorry ik spoot in der bek maar ze spugde het weer terug, er kwam geloof ik wat op je ikea bank.
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
  zaterdag 7 juli 2007 @ 18:36:23 #28
179239 Poekel
That orphanage attacked ME!
pi_51236973
Quote uit House:
quote:
Dr. Cameron: Sex COULD kill you. Do you know what the human body goes through when you have sex? Pupils dilate, arteries constrict, core temperature rises, heart races, blood pressure skyrockets, respiration becomes rapid and shallow, the brain fires bursts of electrical impulses from nowhere to nowhere, and secretions spit out of every gland, and the muscles tense and spasm like you're lifting three times your body weight. It's violent. It's ugly. And it's messy. And if God hadn't made it UNBELIEVABLY fun, the human race would have died out eons ago.
"The meaning of life is 'bucket'."
pi_51237004
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 12:37 schreef Forza- het volgende:
Internet is een perfect medium om vrienden op allerlei gebieden te leren kennen. Zo kwam ik via een site in contact met een aantal stellen, mannen en vrouwen van mijn leeftijd die wel in waren voor een sexorgie.

Geen probleem. Ik woon een beetje buitenaf dus iedereen kon langskomen voor een geweldige ervaring.
Enfin. Gisteravond en vannacht de hele nacht geneukt en alles wat er bij komt kijken. Wordt ik vanmorgen wakker: Het tapijt, de bank, de keukentafel alles onder de vlekken
Ik net met Biotex proberen proberen om alles te ontsmetten, gaat het gewoon niet weg

En dadelijk komt er ook nog eens een hypotheekadviseur van de Rabobank bij me langs. Die hypotheek zal wel aan mijn neus voorbij gaan gok ik :'(

[ Bericht 3% gewijzigd door Sinaasappeltje op 07-07-2007 18:46:31 ]
Geniet nooit met mate.
  zaterdag 7 juli 2007 @ 18:54:54 #30
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_51237511
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 18:17 schreef Mrs.Solis het volgende:

[..]

Zoals AIDS en zo, jewaids.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zaterdag 7 juli 2007 @ 19:01:22 #31
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_51237698
Lolletje gehad, topic dood. Slot. Whaha, ik heb gelachen.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')