Voor de prijs van 209 euro op www.ibood.comquote:Merk: Ninte ndo
Type: Wii
Processor: IBM PowerPC
Medium: Wii of Gamecube disc
Besturing: Controller
Aansluiting: 4x gamecube controller
AV poort en 2x Gamecube memory kaart
Meegeleverde accesoires: Wii remote + Nunchuk controller
Voeding: Meegeleverd
Communitcatie: IEEE 802.1 b/g of USB 2.0 Lan adapter
Poorten 2x USB 2.0 Wifi en SD card reader
Intern Geheugen: 512 MB flash geheugen
Inclusief de game Wii Sports
Het is het een of het ander wonks.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 09:10 schreef tonks het volgende:
Ja en dan heb je hem over 8 weken een keer binnen
Dat is mooi inderdaad.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 09:15 schreef tonks het volgende:
Ik had een nintendo wii en je bent er na 2 weken echt wel op uitgekeken hoor. Heb hem toen nog verkocht voor de nieuwsprijs dus dat is wel fijn
Ja joh? lijkt mij nou helemaal niets.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 09:15 schreef _Endymion_ het volgende:
Leuk al die schattige kinderachtige spelletjes spelen.
Dat valt wel mee:quote:Op zaterdag 7 juli 2007 09:10 schreef tonks het volgende:
Ja en dan heb je hem over 8 weken een keer binnen
Jamaar dat klopt niet hoor.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 09:17 schreef Bambitch het volgende:
[..]
Dat valt wel mee:
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Je ontvangt je bestelling gemiddeld 1 tot 5 werkdagen na bevestiging. Een koerier bezorgt je bestelling op het afleveradres dat jij hiervoor hebt opgegeven.
Het was eerst altijd 6 weken ofzoquote:Op zaterdag 7 juli 2007 09:17 schreef Bambitch het volgende:
[..]
Dat valt wel mee:
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Je ontvangt je bestelling gemiddeld 1 tot 5 werkdagen na bevestiging. Een koerier bezorgt je bestelling op het afleveradres dat jij hiervoor hebt opgegeven.
Het is ironisch bedoeld, oftewel het tegenovergestelde.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 09:16 schreef Sebasser het volgende:
Ja joh? lijkt mij nou helemaal niets.
Van wat?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 09:20 schreef _Endymion_ het volgende:
[..]
Het is ironisch bedoeld, oftewel het tegenovergestelde.
Nee, meen je dat?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 09:20 schreef _Endymion_ het volgende:
[..]
Het is ironisch bedoeld, oftewel het tegenovergestelde.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 09:15 schreef _Endymion_ het volgende:
Leuk al die schattige kinderachtige spelletjes spelen.
Dus de Wii is een oldskool console?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 09:23 schreef djkoelkast het volgende:
Wel, iBood koopt wel vaker restpartijen op en retourgoederen dus het zal me niets verbazen als die dingen:
1. pas over 8-10 weken komen
2. ze niet 100% nieuw meer zijn
[..]
weer iemand die het niet snapt en lekker voor veel te veel geld een ps3 moet kopen
bij de Wii gaat het eindelijk weer om gameplay en niet om de graphics enzo, net als vroeger
Ik zie het al voor me Pong DeLuxe Wii Special Edition Gold Platinumquote:Op zaterdag 7 juli 2007 09:23 schreef djkoelkast het volgende:weer iemand die het niet snapt en lekker voor veel te veel geld een ps3 moet kopen
bij de Wii gaat het eindelijk weer om gameplay en niet om de graphics enzo, net als vroeger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |