Het was slechts een kwestie van tijd voor ik ook te maken zou krijgen met het grote liefdesspel des levens. Mijn ouders hadden de hoop al opgegeven en in mijn omgeving gingen geruchten over het al-dan-niet heteroseksueel zijn van mijn persoontje. Dit alles bleek gelukkig voorbarig, want op een dag kwam ik Lisa tegen. Lisa, ach, de kleine meid met een matig cupje B. Sommigen mensen zouden haar gemiddeld noemen, voor mij was ze meer. Ze kwam precies op het goede moment, want ik stond namelijk al 28 jaar droog. Nu ik 't nogmaals bekijk, had ze ook wel tien jaar eerder mogen komen maar dat terzijde.
Het was een rustige namiddag in september, de vogels hadden het weer gehad met vrolijk kwetteren en flierefluiten en persden slechts nog enkele pufjes lucht naar buiten, gelijk een groep oude, puffende mannen die het niet eens zijn met de ontwikkeling van het weer aan het einde van de zomer. Tussen de zich hier en daar op melancholische wijze gedragende mussen, zag ik haar staan. Een blauw-wit gestreept shirtje, wit rokje en gans geil hoedje. Ze hield een boeket rozen in haar handen en ik zag hoe haar vriend in zijn VW Golf de hoek omreed. Dit leek mij een perfect moment om haar eens het hemd van het lijf te vragen.
"Hoi"
"Hey...ehm...wie ben je eigenlijk?"
"Oh, neem me niet kwalijk, Gerrit Blom, aangenaam."
"Oke Gerrit, ik ben Lisa van Zanten. Dus...wilde je wat vragen?"
"Nou... wil je misschien je hemd uitdoen?"
Voor ik 't weest raakten tientallen doornen mij in het gezicht en ik begreep dat mijn gezicht en haar rozen elkaar ontmoet hadden. Niet gespeend van enig opportunisme rende ik achter haar aan, om zo een glimp op te vangen van het te stalken huis. Wezegiadreef 24b. Ik weet het nog precies. Wit eikenhouten hekje met van die rare frutsels. Dat zie je wel vaker bij mensen zonder smaak. Rare frutsels.
Desalniettemin brak op dat moment een nieuwe hoofdstuk aan. Door mijn jarenlange ervaring in het stalkerswezen, had ik op vernuftige wijze haar vertrouwen gewonnen. En zo kwam het dan, een half jaar na onze eerste ontmoeting tot een intiem moment. We stonden bij de vleeswarenafdeling van de Albert Heijn en we probeerden allebei een Gelderse gerookte worst te pakken. Onze handen raakten elkaar en ze deinsde verlegen terug.
"Hoi, Lisa. Sorry, had je trek in worst?"
"Uh. Nou, dit staat op mijn lijstje."
"Zo, dus jij houdt wel van een lekkere dikke worst?"
"Neem jij 'm maar."
Ze liep weer verder en ik wist dat ik de fundering had gelegd. Voortaan zou zij worst met mij associëren. Dit ging enkele weken door totdat zo ongeveer de volledige Appie Happie een onoverkoombare bron van associatie was geworden. Dit was voor sommige artikelen makkelijk maar soms was het best tricky. Bij de bananen ging het prima.
"Hoi Lisa. Sorry, wou jij die laatste banaan?"
"Ja, maar als jij..."
"Zo, dus jij houdt wel van een lekkere kromme banaan."
Bij 't maandverband werd het iets lastiger.
"Hoi Lisa. Sorry, wou jij dat laatste pak maandverband?"
"Ja, heb jij 't nodig dan?"
"Zo, dus jij...ehh...jij...jij houdt wel van een lekker pak maandverband?"
Ik heb haar nog nooit zo vreemd zien kijken.
Al met al, de fundering was gelegd. Op een gegeven moment begon het hele gedoe mij een klein beetje tegen te zitten. Weinig progressie in onze relatie, zeg maar. Ze had ook in de tussentijd al drie vriendjes versleten en ik moest toch maar eens een move gaan maken. Dus op een dag, toen ze naar de stad fietste, heb ik haar van haar fiets gemept en een donker steegje in getrokken. Gelukkig droeg ze haar witte rokje weer vandaag, zodat het een gemakkelijk middagje werd. Ik trok haar slipje opzij en zag haar kale, droge kutje in al haar banaalheid. Ik viste de tampon uit haar doos en trok het condoom over mijn lul, want veiligheid staat bij mij hoog in het vaandel. Na de eerste tien stoten begon ze langzaam te ontwaken dus heb ik haar even met haar hoofd tegen een lantaarpaal geslagen, waarna ik weer verder kon gaan met het bedrijven van de liefde. Wat ik echter niet had gemerkt was dat Lisa een stoma had. Pas toen ik na een paar minuten haar shirtje van haar lijf scheurde, viel mijn oog op de bruine strontzak. Aangezien ik veel naar BNN keek, wist ik gelijk wat mij te doen stond. Ik draaide haar op haar buik en trok haar omhoog tot ze gewillig op haar knietjes zat met haar ontzettend schone en roze anjer fier in de lucht prijkend. Enfin, ik hoef denk ik verder niet in details te treden. Ik stak mijn glanzende fallus in haar ongeschonden poepert en begon als een gek heen en weer te rossen. Na een tijdje kreeg ik een ondeugend ideetje. Ik verwijderde de zak die haar stoma bedekte en prikte mijn parmantige pielemuis in haar stomagaatje.
Goed, een kwartiertje later spoot ik mijn volle lading witte kanonskogeltjes in haar stomagaatje. Het was een dag om nooit te vergeten...
Groeten van uw aller vrind,
Gerrit Blom
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.