abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51348057
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 01:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hele lap tekst
pi_51353793
"Il y a des grandes leuters ici?"

:p
  woensdag 11 juli 2007 @ 11:31:39 #153
61776 MaddoxX
Like I care :')
pi_51354794
14.gif topic!!
I have no rival, no man can be my equal. ♥
pi_51364897
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 01:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
...
Ze kreeg een lichte blos op haar wangen en ik haalde mijn Apollo 18(cm) tevoorschijn. Ze likte voorzichtjes aan mijn eikel. Maar dáár was ik niet voor gekomen! Ik rosde mijn stalen slagboom keihard in haar keelgat en duwde haar hoofd tegen het matras. Met een vingervlugge beweging schopte ik haar benen uit elkaar en trok ik haar string keihard van d'r Franse reet af. Ik balde mijn vuist en stak deze keihard in haar nog droge vagina. Ze probeerde te gillen maar mijn lul deed haar gegil overgaan in een kokhalsende, peristaltische beweging. Op dit moment zag het geheel eruit als een sadomasochistische vorm van Twister, maar dat kon mij niet deren. Sterker nog. In mijn hoofd begon ik het spel al te spelen. "Linkervoet op VAGINA." Ik trok mijn gebalde vuist weer uit haar halfnatte poes en stak de grote teen van mijn linkervoet langzaam in de opening van haar Franse huppelkut. Toen sloeg ik toe en duwde mijn voet tot aan de enkel in haar soppende doos. Bloed begon uit haar schede te druppen en ik besloot dat het tijd was voor de Glanzende Heipaal des Doods. Ik trok mijn voet uit haar baarmoeder en stak mijn lul op volle kracht in haar nog altijd hevig bloedende genotshol....
Damn sick mind...
Have fun...
  woensdag 11 juli 2007 @ 16:42:27 #155
118904 Vector_SLD
Carpe noctem
pi_51365220
Het was maandagochtend 4 juli 2005. Lenig sprong ik uit mijn bed. Een bed, dat ik nog nooit met iemand gedeeld had. Dat zou vandaag niet veranderen, dacht ik, en ik had gelijk. Het zou namelijk buiten gebeuren. Het was een schooldag zoals alle anderen, met veel tussenuren. Een van die tussenuren was het vierde uur, dat van half 12 tot half 1 duurde.

Voordat ik aan een gedetailleerde beschrijving van datgene dat zich in dat vierde uur afspeelde begin, zal ik moeten bekennen dat ik een loeifetish heb. Een zeldzame fetish die zelfs op google geen zoekresultaten oplevert.

Toen de bel klonk die het einde van het derde uur betekende, sprong ik op uit mijn stoel. Ik zat alleen, vooraan in de klas. Ik kon zo snel uit de klas snellen. Ik had namelijk nog veel te doen dit uur.

Ik liep recht op mijn doel af: het politiebureau. Voor de ingang stonden twee dienstkloppers met elkaar te praten. Ik zag mijn kans schoon en sloeg een van hen tegen de vlakte. Nog voordat de andere agent kon reageren, maakte ik mij snel uit te voeten. De agent stapte snel in zijn auto en achtervolgde mij met loeiende sirenes. Een ongewoon grote hoeveelheid bloed begon zich te verzamelen in mijn zwellichamen.

Ik had mijn route helemaal uitgestippeld, compleet met tijdschema. Op dit tijdschema stond dat ik om kwart voor 12 bij boer Leonardus Olivier Ei. (kortweg L.O. Ei) met een Schotse sprong over het hek diende te springen. Ik deed dat en zag de koeien staan op de plek waar ik dat had verwacht. Om 7 voor 12 (het is moeilijk lopen met een steeds harder wordende penis) stond ik in de wei naast de koeien. Ik trok mijn broek naar beneden en plaatse mijn mannelijkheid in de koe.

Ik begon de stoten. De koe begon te loeien. De loeiende sirenes waren in de verte naar me op zoek. Ik hield het bijna niet meer. Het was inmiddels 1 voor 12. Ik vervolgde met mijn daad en telde af naar dat grote moment. Het moment was daar, het luchtalarm loeide (het was immers de eerste maandag van de maand) en ik kon het nu niet meer houden. Ik kreunde en kwam klaar. Uitgeput viel ik op de grond. De politie had me gezien. Het maakte me niet meer uit, ze mochten me oppakken.

Ze heette Bertha.
Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
pi_51366467
Respect SuperHarregarre

Edit:
Maar dat was niet je 1e keer jij smiecht.
  woensdag 11 juli 2007 @ 18:02:28 #157
54281 hallodagg
Lekker peuzelen
pi_51367663
quote:
Op maandag 9 juli 2007 18:14 schreef DRNKnHGH het volgende:
Auswitch, jaren '40.

Ik was net benoemd tot officier en ik straalde. Ik had nachtdienst, de trein uit Berlijn kon elk moment komen. Na met mijn handgemaakte laars mijn shaggie uit te trappen, keek ik in oostelijk richting. Ah de trein. Ik probeerde mijn zachtkloppende penis in bedwang te houden, tenminste nog voor even.

Ik en Joseph moesten de wagons legen, een vies taakje als je nagaat dat de helft van de mensen al in staat van ontbinding waren. Ik liet Joseph even alleen met een in rottende fase verkerend meisje.
De stinkende en huilende mensen werden afgevoerd naar de slaapzalen. Ik ving de blik van een klein jongetje, van ik denk nog geen 12 jaar oud. Weer moest ik het opwindende gevoel negeren.

Maar ik hield vol. Joseph ging naar bed, een uitgesproken kans om stiekem naar de slaapzalen te glippen. Na 2 kamers te hebben doorzocht zag ik hem liggen. Mijn engel. Mijn fantasie.
Ik besprenkelde een zakdoek met chloroform, en hield dit tegen zijn neusje. Zijn moeder werd wakken van zijn plotselinge kreet, en ik was genoodzaakt haar bewusteloos te slaan. Vergeef mij Vader.

Ik sleepte het slappe lichaampje van het jongetje mee naar mijn slaapzaal, en maakte Joseph wakker. "Kijk eens, ik heb er een." "Is hij dood?" was het weerwoord.
"Nee" antwoordde ik, waarop Joseph zich weer omdraaide.

"Ach", dacht ik "is er meer voor mij.
Ik begon aan zijn koude balletjes te likken, en ik dacht dat ik barstte van opwinding. Ik deed mijn broek uit, en duwde mijn penis in zijn opengevallen mondje. Oeh, dat zachte tongetje deed mij even wankelen.

Ik hield het deze ene keer alleen bij dit, want ik wist dat zijn moeder misschien al bij bewustzijn was.
Ik sneed het jongetje de keel door en wekte Joseph, die meteen aan de gang ging, de viespeuk.

Ik liep terug naar de slaapzaal van de moeder, die gelukkig nog bewusteloos was. Ze was nog jong. Ik maakte haar BH los en likte haar tepels. Ik ging met mijn hand ik haar broek. Ze was nat.
Joseph legde het kind terug in bed, en samen spoten we het gezicht van de vrouw onder, die ontwaakte.

Ze stonk nogal, dus ik had haar even onder de douche gezet.
Ik heb haar sindsdien niet meer gezien...
Dude!
Die zoute stokjes...
  woensdag 11 juli 2007 @ 18:21:12 #158
54281 hallodagg
Lekker peuzelen
pi_51368204
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:42 schreef Vector_SLD het volgende:
Het was maandagochtend 4 juli 2005. Lenig sprong ik uit mijn bed. Een bed, dat ik nog nooit met iemand gedeeld had. Dat zou vandaag niet veranderen, dacht ik, en ik had gelijk. Het zou namelijk buiten gebeuren. Het was een schooldag zoals alle anderen, met veel tussenuren. Een van die tussenuren was het vierde uur, dat van half 12 tot half 1 duurde.

Voordat ik aan een gedetailleerde beschrijving van datgene dat zich in dat vierde uur afspeelde begin, zal ik moeten bekennen dat ik een loeifetish heb. Een zeldzame fetish die zelfs op google geen zoekresultaten oplevert.

Toen de bel klonk die het einde van het derde uur betekende, sprong ik op uit mijn stoel. Ik zat alleen, vooraan in de klas. Ik kon zo snel uit de klas snellen. Ik had namelijk nog veel te doen dit uur.

Ik liep recht op mijn doel af: het politiebureau. Voor de ingang stonden twee dienstkloppers met elkaar te praten. Ik zag mijn kans schoon en sloeg een van hen tegen de vlakte. Nog voordat de andere agent kon reageren, maakte ik mij snel uit te voeten. De agent stapte snel in zijn auto en achtervolgde mij met loeiende sirenes. Een ongewoon grote hoeveelheid bloed begon zich te verzamelen in mijn zwellichamen.

Ik had mijn route helemaal uitgestippeld, compleet met tijdschema. Op dit tijdschema stond dat ik om kwart voor 12 bij boer Leonardus Olivier Ei. (kortweg L.O. Ei) met een Schotse sprong over het hek diende te springen. Ik deed dat en zag de koeien staan op de plek waar ik dat had verwacht. Om 7 voor 12 (het is moeilijk lopen met een steeds harder wordende penis) stond ik in de wei naast de koeien. Ik trok mijn broek naar beneden en plaatse mijn mannelijkheid in de koe.

Ik begon de stoten. De koe begon te loeien. De loeiende sirenes waren in de verte naar me op zoek. Ik hield het bijna niet meer. Het was inmiddels 1 voor 12. Ik vervolgde met mijn daad en telde af naar dat grote moment. Het moment was daar, het luchtalarm loeide (het was immers de eerste maandag van de maand) en ik kon het nu niet meer houden. Ik kreunde en kwam klaar. Uitgeput viel ik op de grond. De politie had me gezien. Het maakte me niet meer uit, ze mochten me oppakken.

Ze heette Bertha.
Je kon natuurlijk ook ff aan je moeder vragen of ze het alarm af wilde laten gaan in haar bijzijn
Om stipt 12 uur natuurlijk!
Die zoute stokjes...
pi_51368557
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:20 schreef luitzen het volgende:
Respect SuperHarregarre

Edit:
Maar dat was niet je 1e keer jij smiecht.
Pssst...ik werk als medium. Ik verzamel verhalen uit de ether en slinger die op het net.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_51413983
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:32 schreef Handschoen het volgende:

[..]

Damn sick mind...
K ga stuk
pi_51415007
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:32 schreef Handschoen het volgende:

[..]

Damn sick mind...
Idd, hoe fucking droog is dat getypt _!
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_51417603
Het was slechts een kwestie van tijd voor ik ook te maken zou krijgen met het grote liefdesspel des levens. Mijn ouders hadden de hoop al opgegeven en in mijn omgeving gingen geruchten over het al-dan-niet heteroseksueel zijn van mijn persoontje. Dit alles bleek gelukkig voorbarig, want op een dag kwam ik Lisa tegen. Lisa, ach, de kleine meid met een matig cupje B. Sommigen mensen zouden haar gemiddeld noemen, voor mij was ze meer. Ze kwam precies op het goede moment, want ik stond namelijk al 28 jaar droog. Nu ik 't nogmaals bekijk, had ze ook wel tien jaar eerder mogen komen maar dat terzijde.

Het was een rustige namiddag in september, de vogels hadden het weer gehad met vrolijk kwetteren en flierefluiten en persden slechts nog enkele pufjes lucht naar buiten, gelijk een groep oude, puffende mannen die het niet eens zijn met de ontwikkeling van het weer aan het einde van de zomer. Tussen de zich hier en daar op melancholische wijze gedragende mussen, zag ik haar staan. Een blauw-wit gestreept shirtje, wit rokje en gans geil hoedje. Ze hield een boeket rozen in haar handen en ik zag hoe haar vriend in zijn VW Golf de hoek omreed. Dit leek mij een perfect moment om haar eens het hemd van het lijf te vragen.

"Hoi"
"Hey...ehm...wie ben je eigenlijk?"
"Oh, neem me niet kwalijk, Gerrit Blom, aangenaam."
"Oke Gerrit, ik ben Lisa van Zanten. Dus...wilde je wat vragen?"
"Nou... wil je misschien je hemd uitdoen?"

Voor ik 't weest raakten tientallen doornen mij in het gezicht en ik begreep dat mijn gezicht en haar rozen elkaar ontmoet hadden. Niet gespeend van enig opportunisme rende ik achter haar aan, om zo een glimp op te vangen van het te stalken huis. Wezegiadreef 24b. Ik weet het nog precies. Wit eikenhouten hekje met van die rare frutsels. Dat zie je wel vaker bij mensen zonder smaak. Rare frutsels.

Desalniettemin brak op dat moment een nieuwe hoofdstuk aan. Door mijn jarenlange ervaring in het stalkerswezen, had ik op vernuftige wijze haar vertrouwen gewonnen. En zo kwam het dan, een half jaar na onze eerste ontmoeting tot een intiem moment. We stonden bij de vleeswarenafdeling van de Albert Heijn en we probeerden allebei een Gelderse gerookte worst te pakken. Onze handen raakten elkaar en ze deinsde verlegen terug.

"Hoi, Lisa. Sorry, had je trek in worst?"
"Uh. Nou, dit staat op mijn lijstje."
"Zo, dus jij houdt wel van een lekkere dikke worst?"
"Neem jij 'm maar."

Ze liep weer verder en ik wist dat ik de fundering had gelegd. Voortaan zou zij worst met mij associëren. Dit ging enkele weken door totdat zo ongeveer de volledige Appie Happie een onoverkoombare bron van associatie was geworden. Dit was voor sommige artikelen makkelijk maar soms was het best tricky. Bij de bananen ging het prima.

"Hoi Lisa. Sorry, wou jij die laatste banaan?"
"Ja, maar als jij..."
"Zo, dus jij houdt wel van een lekkere kromme banaan."

Bij 't maandverband werd het iets lastiger.

"Hoi Lisa. Sorry, wou jij dat laatste pak maandverband?"
"Ja, heb jij 't nodig dan?"
"Zo, dus jij...ehh...jij...jij houdt wel van een lekker pak maandverband?"

Ik heb haar nog nooit zo vreemd zien kijken.

Al met al, de fundering was gelegd. Op een gegeven moment begon het hele gedoe mij een klein beetje tegen te zitten. Weinig progressie in onze relatie, zeg maar. Ze had ook in de tussentijd al drie vriendjes versleten en ik moest toch maar eens een move gaan maken. Dus op een dag, toen ze naar de stad fietste, heb ik haar van haar fiets gemept en een donker steegje in getrokken. Gelukkig droeg ze haar witte rokje weer vandaag, zodat het een gemakkelijk middagje werd. Ik trok haar slipje opzij en zag haar kale, droge kutje in al haar banaalheid. Ik viste de tampon uit haar doos en trok het condoom over mijn lul, want veiligheid staat bij mij hoog in het vaandel. Na de eerste tien stoten begon ze langzaam te ontwaken dus heb ik haar even met haar hoofd tegen een lantaarpaal geslagen, waarna ik weer verder kon gaan met het bedrijven van de liefde. Wat ik echter niet had gemerkt was dat Lisa een stoma had. Pas toen ik na een paar minuten haar shirtje van haar lijf scheurde, viel mijn oog op de bruine strontzak. Aangezien ik veel naar BNN keek, wist ik gelijk wat mij te doen stond. Ik draaide haar op haar buik en trok haar omhoog tot ze gewillig op haar knietjes zat met haar ontzettend schone en roze anjer fier in de lucht prijkend. Enfin, ik hoef denk ik verder niet in details te treden. Ik stak mijn glanzende fallus in haar ongeschonden poepert en begon als een gek heen en weer te rossen. Na een tijdje kreeg ik een ondeugend ideetje. Ik verwijderde de zak die haar stoma bedekte en prikte mijn parmantige pielemuis in haar stomagaatje.

Goed, een kwartiertje later spoot ik mijn volle lading witte kanonskogeltjes in haar stomagaatje. Het was een dag om nooit te vergeten...

Groeten van uw aller vrind,

Gerrit Blom
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_51417807
Sai je bent een held
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
pi_51892455
moar! /b/
  maandag 5 mei 2008 @ 21:22:33 #165
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_58499262
kk ziek
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_58499421
Wat een kick Blijft wel een briljant topic
pi_58499866
quote:
Op maandag 5 mei 2008 21:22 schreef DANILXL het volgende:
kk ziek
Hoe kom jij opeens in et topic?
Dit, is, mijn, staat van bewustzijn
  maandag 5 mei 2008 @ 22:38:00 #168
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_58501343
beetje oude topics doorspitten haha, ik verveelde me.
ik had niet als zoekwoord ontmaagding ingetypt moch je dat denken
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_58501961
quote:
Op zondag 8 juli 2007 21:08 schreef Qunix het volgende:

[..]

Ik blijf dit topic tof vinden

Wel een kut kick.
pi_58504436
Behoorlijke kick, maar ik ging stuk op het verhaaltje van KopieerMachine...
En dan vooral bij deze tekst:
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 08:44 schreef KopieerMachine het volgende:

IK vroeg ''melanie, wil je neuken?''
-Ja! hE4L GraAg

*knip*

Dus ik heb haar naar buiten gegooid en zeg ''Wel je licht aan, daar kan je mee thuis komen''
  dinsdag 6 mei 2008 @ 01:44:50 #171
207354 Yueh
the illustrator
pi_58504564
Het ging niet direct goed, ik had nog nooit een tiet gezien. Dus ik schoot der oog der bijna uit maar ik was nog jong en nadat ik mijn geweer herladen had kwam het toch noch goed
nee, ik doe geen filmpjes nee
een topic zonder plaatjes is als een café zonder bier
pi_58504901
Gunst, wat een pientere woordspeling!
XBL: Koning Stoma
PSN: Koning_Stoma
pi_58509854
quote:
Op maandag 9 juli 2007 18:14 schreef DRNKnHGH het volgende:
Auswitch, jaren '40.

Spel het dan in elk geval goed, jij arm aandachtshoertje
Jusqu'ici tout va bien...
pi_58509986
quote:
Op zondag 8 juli 2007 14:36 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

please SHE dit moetje verzonnen hebben of stevig aan de drugs gezeten hebben

Oftewel: Bouquetreeks te koop in de buurtsuper

[ Bericht 3% gewijzigd door Manono op 06-05-2008 12:51:27 ]
Jusqu'ici tout va bien...
  dinsdag 6 mei 2008 @ 13:14:14 #175
179992 Mopst3r
Believe...
pi_58510659
WTF
Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d
pi_58511049
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 06:01 schreef Sai het volgende:
Ik zag haar buiten De Kleine Komedie. Ze rookte een kruidnagelsigaret en werd omringd door een groepje jongens dat moest lachen om iedere grap die ze maakte. Ik sprak haar aan na de voorstelling, en we citeerden urenlang Maassen, Teeuwen en de Vliegende Panters. Voorbijgangers keken wat raar op als ze ons hand in hand "Lauwe Pis" hoorden zingen, maar wij waren in- en ingelukkig.
Bij haar thuis bleven we maar doorciteren. Zelfs Youp kwam voorbij, ik droeg zijn excuusgedicht voor, en zij omhelste me bij "kom toch bij me terug", waarna we allebei moesten lachen. Ze begon 'Tongzoen' te zingen, en ik begreep de hint. Haar lippen waren zacht en warm. Ik leidde haar hand naar mijn kruis en vroeg veelbetekenend "Een stijve lul is gemaakt om mee te pompen?". We barsten in lachen uit, en lieten onze kleren van ons afvallen terwijl zij aan Jochem Myer's stukje over tangodansen begon. Onze naakte lichamen dansten de tango op het bed, en geen van ons kon ophouden met lachen. Zij begon zachtjes te fluisteren, maar riep vervolgens steeds harder "KOTSEN IN EEN KUT IS HET MOOISTE WAT ER IS!" en weer begreep ik de hint. Ik ging omlaag, trok haar benen uit elkaar en terwijl zij gierde van het lachen stak in mijn vinger in mijn keel. Ik kotste haar kut volkomen vol. Lachen dat we deden!

Drie weken later overleed ze aan een bacteriële infectie van de baarmoederwand, maar ik zal haar nooit vergeten.
No way!
pi_58511978
Iedereen weet dat ik tegenwoordig een echte adonis ben. Zo echt zelfs dat ik, hoewel ik hetero ben, mezelf wel zou doen als het fysiek mogelijk was. Mensen nemen dan ook automatisch aan dat dit altijd al zo geweest is en mijn ontmaagding niet veel meer was dan een vrouwtje uit de disco versieren en haar zeventien orgasmen te bezorgen alvorens ik na een half uur mijn orgasme maar fakete. Want dat doen echte macho’s. Zo ging het echter niet. Integendeel.

Als jonger jochie had ik te kampen met een acne probleem. Dit is niet een puistje eens in de week, maar een rood aangelopen, zieke, huid. Zo gehavend dat ieder slachtoffer van de Volendambrand een foto van mijn gehavende gezicht boven hun bed had hangen om hun ego op te krikken. Vanzelfsprekend was daardoor de taak om vrienden te maken niet gemakkelijk. Vrouwen krijgen daarbij nog lastiger. Toch waren het mijn puisten die mijn ontmaagding mogelijk hadden gemaakt.

Ik was toen 15 jaar oud en begon knap wanhopig te worden. Iemand had mij verteld dat vrouwen vallen op gevoelige jongens die geven om de samenleving en het willen verbeteren. Zo eindigde ik als vrijwilliger in het bejaardentehuis. Hele dagen deed ik daar niets anders dan die lui voeden en wassen. Praten met ze deed ik niet, want iedereen keek aandachtig naar het kraterlandschap op mijn gezicht en ik wist dat ze me zouden pesten als ik een gesprek op gang probeerde te brengen. Mijn kans op liefde leek niet gestegen door het werk, eerder geslonken. Tot ik haar ontmoette.

Die dag was een andere verzorger plotseling ziek geworden. En ik kreeg de om zijn deel over te nemen. Braaf hielp deze jongen de bejaarden één voor één. Bij de laatste had ik echter wat twijfels. Dat was een vrouw van 97, zwaar dement. Andere verzorgers waarschuwden me, want ze deed erg onvriendelijk tegen mensen. Alleen kon ik haar natuurlijk niet in de steek laten en stapte onzeker bij haar naar binnen.

Wat ik zag had ik me in mijn stoutste dromen niet voor kunnen stellen. Een prachtige rijpe vrouw met een rubensfiguur en twee schitterende tanden in haar schitterende mond, keek me aan. In een oogopslag wist ik het: Ze was de ware voor me, we zouden samen oud worden. We zouden een gelukkig gezinnetje worden.

‘Wat mot je? Wie ben je?’ vroeg de dame liefdevol aan me.
‘Ik ben jouw man,’ zei ik, ‘ik ga voor je zorgen.’

Ik wist dat het niet helemaal de waarheid was, maar het spreekwoord vertelt me dat in liefde en oorlog alles toegestaan is en ik volgde het enkel op. Ik strompelde naar haar toe en mijn lippen naderde de hare. Helaas was ik niet de meest ontspannen jongen op dat moment. De zenuwen gierden door mijn lijf en het bloed stroomde naar mijn hoofd. Het bloed zette een druk op alle verstopte poriën, waardoor de verstopte poriën zich leeg moesten laten lopen. Simpelweg knapten alle puisten in mijn gezicht en spoot het pus de mond van mijn geliefde vol.

Kussen zat er daardoor voor mij niet meer in. Maar ik liet me niet kisten door die tegenslag. Ik had al genoeg tegenslagen meegemaakt in mijn leven, dit moment liet ik me niet afpakken. Zo heel erg was het ook niet. Er zat een voordeel aan, haar volle mond maakte het schreeuwen onmogelijk. Ik rukte haar trui uit en twee gerimpelde hangende borsten rolde tevoorschijn. Vervolgens gingen haar rok en slip naar beneden. Haar naakte lichaam was een ironisch beeld, het leek alsof elk ontbrekende haar op haar hoofd teveel op haar flamoes zat. Maar ook dit hield me niet tegen, ooit had ik geleerd dat seks meer een mentale dan fysieke daad is. Ik ontblootte mijn kloppende fallus en liet ons samensmelten. Haar binnenkant voelde aan als een postelastiek en haar borsten waren qua textuur net deeg. Ik denk dat ieder persoon met ervaring dan weet dat het niet erg positief was. Op de vrouw d’r wangen biggelden ook tranen. Tranen die vertelden dat ze het niet fijn vond, alsof het deel dat de demente vrouw nog op aarde was protesteerde tegen deze daad. Ik wilde echter niet opgeven. Ik was net Rocky op dat moment, een hele onethische Rocky, dat wel. Het verhaal was te ver gevorderd om op te houden en ik kwam dan ook tot een zinderend orgasme op de vetzuchtige vrouw, vol rimpels, hangende onderdelen en een mond vol pus. Mijn ontmaagding was een feit en in de tijd daarna ben ik uitgegroeid tot een hunk.

De toekomst van de vrouw was echter iets minder. Blijkbaar is pus niet al te goed voor je lichaam als je het doorslikt. De enorme hoeveelheid hiervan, plus het zwakke immuunsysteem zorgde ervoor dat mijn geliefde een uur later stierf.
pi_58512127
Dit is zo'n heldentopic.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 14:52:19 #179
204963 Kankerkachelsverkopert
2 halen, 3 betalen!
pi_58512787
Iedereen kent me als de Mooiboy, ik durf het eigenlijk niet te vertellen maar ik ben nog maagd, ik ben al vaker bijna bij het punt gekomen maar ik was te verlegen en kwam niet verder met me chiemeids. Me matties denken dat ik een echte pimp ben en met elke chick bal. Nu ben ik via Solomio in contact gekomen met Truus, we hebben het reuze gezellig op Solomio maar haar broer Piet wil niet dat we daten omdat hij denkt dat ik hem een vieze kamper vind. Nu kon Truus dit weekend het huis verlaten zonder dat haar broer dat door heeft maar nu heeft de broer van de zus van Truus, Kees een ongelukt gehad met een kachel en gaat onze avond niet door, zij kwam met dit iniatief maar ik wel het zelf ook eens proberen. Hoe doe ik dit?
pi_58605348

Geweldig topic
pi_63063444
Okee, okee, het is een kutkick.
Maar ik heb me (weer) onmeunig vermaakt met het lezen van alle verhalen

Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
pi_63064016
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 08:44 schreef KopieerMachine het volgende:
Die kleine melanie,
Melanie was een klein meisje, ze was al wel zo'n 18 jaar oud.
Een echte breezer was ze, maar ik wou haar zo graag en zij mij.

Ze zou een keertje langskomen bij mij. Ik heb wel 80 flessen breezer, de eerste 10 flesjes kon ze wel hebben. Daarna ging met elke slok haar IQ achteruit.
Tot op een gegeven moment ze het IQ van een goudvis had. Ze kon NIETS meer...
Toen kreeg ik mijn kans, ze was totaal lam en dronken.
IK vroeg ''melanie, wil je neuken?''
-Ja! hE4L GraAg

Toen hebben we de hele nacht keiharde seks gehad, terwijl ze nog steeds breezer aan het drinken was!
Wat een nacht Toen was het tijd om naar huis te gaan, jah en bij mij krijg je garantie dat je thuis komt. Tot de drempel.
Dus ik heb haar naar buiten gegooid en zeg ''Wel je licht aan, daar kan je mee thuis komen''

Ze is die nacht aangereden, Tjah! aan mij kon het niet liggen, ik zei nog ''Doe je licht aan''

Ze lag er mooi bij op de begrafenis

Sommige verhalen hier zijn echt geweldig.
pi_63064395
quote:
Op zondag 8 juli 2007 15:07 schreef PluisigNijntje het volgende:
in- uit. in- uit x vaak. spuit.
Wat een verhaal
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_63064418
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 23:07 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Wat een verhaal
God, dás lang geleden.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_63065502
Kaulo bitch, baksen?

Si señor
  zondag 9 november 2008 @ 00:15:14 #186
181126 MouzurX
Misschien?
pi_63065684
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 23:08 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

God, dás lang geleden.
Had niet door dat het begin van het topic zó oud was
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  zondag 9 november 2008 @ 10:09:11 #187
119890 KopieerMachine
Alles is te koop!
pi_63069522
Pastoor Gerrit was een geweldige man van in de 60.
Hij hield van kleine knapen, en kleine knapen hielden van hem.
Tot op een dag hij mij zag, hij kon me niet weerstaan.
Naast het jezusbeeld gebeurde het onze zielen trokken zo naar elkaar toe.

''Knul, als jij je mond houdt tegen je Ouders en Politie, dan krijg jij een zak snoepjes''
-Oh pastoor Wat moet ik voor die snoepjes doen?
''Nou knul, dan moet jij mij even lekker afkluiven ''
-Oke, maar ik wil wel een zak colaflesjes

En toen begon het, hij haalde zijn dirigenten stok tevoorschijn en ik begon hem met volle overtuiging te bespelen.
Maar ik moest de pastoor afkluiven dacht ik zo, maar dan moet ik wel saus hebben. Haastig ging ik door met het bespelen van de harde glans.
Plotseling kwam er saus uit zijn hete loempia, en toen beet ik keihard in de zuurstok.

Hij schreewde'' WAT DOE JE M'N PENIS''
toen zei ik met glazige oogjes: ''MAAR IK HEB HEM TOCH GEKOCHT EINZEINZEINZZZZZZZ

Het bleek dat ik helemaal niets had gekocht, maargoed het was al te laat om het terug te draaien. Dus ik beet flink door en separeerde ik de fallus van zijn lichaam.
Toen heb ik het stukje phallus op een kaarsenstandaard gezet bij het beeldje van maria
Ja... echt!
  Moderator zondag 9 november 2008 @ 10:17:31 #188
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_63069576
ben ik dan de enige maagd hier ?
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_63747756
quote:
Op zondag 9 november 2008 10:17 schreef Jimbo het volgende:
ben ik dan de enige maagd hier ?
Blijkbaar
pi_63796646
tu vu pu
  zaterdag 6 december 2008 @ 15:49:58 #191
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_63805810
Heeeel mooi topic!
Vijf keer op rij maakt mij pas blij!
pi_63806239
Sai, de Hikaru van FOK!
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
pi_63808908
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 16:17 schreef Croupouque het volgende:
Haar naam was Maria Johanna Kruiswijk, geboren op 13-3-1923 te Waddinxveen. Liefhebbende echtgenote, moeder, oma en vrijwilligster in verzorgingstehuis 'Den laatschten asem'. Ik had haar al enkele weken op het oog, maar liefde laat zich nu eenmaal niet afdwingen. Nu was het dan toch eindelijk zover; vastberaden plaatste ik de roestige schep in de grond, duwde hem met mijn voet aan en gooide het eerste zachte hoopje aarde naast me neer. Het was een benauwde en vochtige nacht, ik hoopte dat dat een stille voorbode was terwijl ik stevig doorschepte en zo min mogelijk geluid probeerde te maken. Betrapt worden is toch wel het laatste waar je op zo'n moment op zit te wachten. Toen ongeveer tachtig minuten later de ondergrondse verkenningstocht van mijn schep gestuit werd door het bevredigende doffe geluid van de houten kist veegde ik het zweet van mijn voorhoofd en trok mijn inmiddels doorweekte overhemd recht. Je wil er natuurlijk wel een beetje presentabel uitzien. Ik knielde op het deksel, veegde haastig de laatste restjes zand weg en legde mijn oor op het hout. "Maria", fluisterde ik zachtjes, "ik ben gearriveerd." Ik veegde mijn handen af aan mijn broek, met het puntje van mijn huissleutel verwijderde ik de rouwrandjes van onder mijn nagels en ik at een pepermuntje. De kist zwiepte open alsof hij net uit de etalage gekomen was, geen enkel scharniertje piepte en geen plank kraakte.

Daar lag ze dan, mooier en vrediger dan ik ooit had durven dromen. "Je overtreft mijn stoutste verwachtingen, Maria" sprak ik luid met een lichte snik in mijn stem. Ik schrok van mijn eigen enthousiasme en was zowaar even vergeten dat ik onopgemerkt moest blijven. Deze nacht was voor Maria en mij alleen. Voorzichtig zette ik voet in de kist en boog over haar heen, haar bleke dunne huid ritselde als een stukje crêpepapier toen ik langzaam met het puntje van mijn neus over haar wang gleed en mijn lippen op haar hals plaatste. Ik proefte een beetje van de bitterzoete olie die als een dun glinsterend laagje op haar voorhoofd lag en beet zachtjes op haar onderlip. Ik schrok even toen een klein stukje lip aan mijn voortand bleef plakken en losscheurde, maar ik likte het op sensuele wijze met mijn tong weg. Haar opengesperde ogen glinsterden in het maanlicht.

Mijn hart ging als een bezetene tekeer en ik schuurde heel even met mijn hard geworden lid tegen haar bovenbeen, terwijl ik de knoopjes van haar blouse lostrok. Ik pakte met beide handen haar hoofd beet, trok haar ruw naar me toe en kuste haar met volle overgave op de mond. Bossen haar vielen in mijn schoot. "Godverdomme lieverd, wat heb ik hier lang op gewacht..." fluisterde ik gepassioneerd in haar oor terwijl ik met mijn handen haar krakende karkas verkende. Ik scheurde haar rok open, knoopte mijn broek los en peuterde heel secuur de maden uit haar slip. Ik legde ze één voor een op een rijtje naast de kist, ze hadden het voorrecht om deze nacht de enige toeschouwers te zijn van het innige liefdesspel tussen Maria en mij. Ik stuntelde wat met het condoom. Natuurlijk had ik thuis al geoefend, maar nu was ik toch dermate nerveus dat het omdoen me aardig wat moeite kostte. Ik excuseerde me, maar Maria toonde zich uiterst begripvol. Dit was een eerste keer waar iedere gezonde jongeman van droomt.

Haar ijskoude en kurkdroge schede schuurde als een bevoren inktvis tegen mijn geslachtsdeel toen ik voorzichtig bij haar naar binnen ging. Spoedig nam het tempo waarmee ik stootte toe, want reeds na twee minuten voelde ik dat ik dit niet veel langer vol kon houden. "Als het pijn doet, moet je het zeggen" zei ik, meelevend als ik ben, maar ik werd overstemd door een geluid dat leek op twee blokken piepschuim die ruw tegen elkaar gewreven werden. Voordat ik haar kon waarschuwen kreeg ik mijn niet uit te stellen orgasme, ik kon alleen maar hopen dat zij ook genoten had van het korte maar hevige moment. Ik streelde met mijn wijsvinger haar tepel en kuste liefdevol het bruin/groene stukje huid op haar buik, maar ik wist ook dat dit moment niet eeuwig kon duren. Ze begreep het. Razendsnel trok ik mijn kleding weer aan, gaf haar nog één keer een dikke pakkerd op haar ene nog intacte wang en maakte me uit de voeten. Ik heb haar daarna nooit meer gezien.

Ik was 14, en nog zo onervaren en onschuldig. Ik heb daarna nog vele graven op schandalige wijze geschonden, maar zo bijzonder als die eerste keer zal het nooit meer zijn. Het is toch iets wat je je leven lang koestert, en ik zal Maria daarom eeuwig dankbaar zijn.
Prachtig!
pi_63808955
Oehh dat is alweer een poosje geleden, misschien weet mijn papa het nog.
Zal wel een keer vragen
victim is your name and you shall fall
  zaterdag 6 december 2008 @ 19:54:13 #195
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_63809953
kom niet meer bij
pi_63810664
ik ook niet
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 6 december 2008 @ 20:33:41 #197
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_63811056
.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  FOK!fotograaf zaterdag 6 december 2008 @ 22:17:01 #198
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_63813157
goed topic
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
  zaterdag 6 december 2008 @ 23:42:12 #199
141808 Knuck-les
ik bats je moeder.
pi_63814940
TTT topic
pi_63815384
Ik had mn eerste relatie met een jongen die 2 jaar jonger was dan mij.
Hij was mijn klasgenoot (jaja grote fout..) ICT. Ik was 18 jaar toen die tijd.
We hadden een keer een groot thuisfeest bij een vriend en samen met nog meer vrienden waren we daar en dat was echt een grote villa waar die gast in woonde.
Maargoed het was heel gezellig beetje drinken en klesten lol maken en toen later gingen we boven beetje knuffelen in een slaapkamer en toen ja ging het verder en verder haha.
Ik weet nog wel dat we flink spierpijn hadden de volgende dag , haha.

Maar als ik er nu over nadenk was ik liever maagd gebleven want ik snap echt niet dat ik op zo'n gozer viel.. hahaha.

Ach ja weer een ervaring rijker toch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')