De streamservers van de Publieke Omroep liggen er inderdaad allemaal uit (nu nog stééds). Net waren trouwens ook 3fm.nl en liveearthalert.nl niet bereikbaar. Gaat lekker dus...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 08:23 schreef keesjeislief het volgende:
De internetstream van 3fm is dood.. Iets met rechten vanwege Live Earth of zo? Weet iemand misschien een andere mogelijkheid om via internet te luisteren (ik woon nl. in het buitenland)?
Je kan er natuurlijk ook zelf eentje aanmaken.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:13 schreef Asskicker14 het volgende:
Er is geen actieve Live Earth topic, maar aangezien ook 3FM de hele dag in het teken van het evenement staat, neem ik aan dat dit topic daarvoor door moet gaan?
Dat komt voornamelijk doordat er op dit moment nog weinig boeiends op de podia te horen is. Londen is bijvoorbeeld nog niet eens begonnen (pas ergens vanmiddag komen daar artiesten op het podium).quote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:11 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Mjah vind het eigenlijk nog wat tegenvallen, veeeel reclame, stupide filompjes met huilende kinderen en het geheel is georganiserd door iemand die in z'n eentje 100x zoveel energie verbruikt als een gemiddelde Nederlander. Vind het alleen leuk om wat bandjes zo op tv te zien.
Die taart is toch wel klimaatneutraal geproduceerd he?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:21 schreef IedeK. het volgende:
Vond het eerste uur op tv een beetje amateuristisch overkomen.
In de verkeerde camera kijken, iets aankondigen terwijl er een filmpje instart enzo.
[mierenneukmodus UIT}
Nu taart eten!![]()
Ik zal het even controleren;)quote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die taart is toch wel klimaatneutraal geproduceerd he?
Live-earth 7-7-07 Amsterdamquote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:13 schreef Asskicker14 het volgende:
Er is geen actieve Live Earth topic, maar aangezien ook 3FM de hele dag in het teken van het evenement staat, neem ik aan dat dit topic daarvoor door moet gaan?
Dat is toch geen globale algemene topic, maar gaat enkel over Amsterdam waar enkele lokale flutartiesten op komen dagen?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:27 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Live-earth 7-7-07 Amsterdam
Nunatak, een of andere band uit Groenland, geloof ik. Die treedt op de Britse Rothera basis op.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:57 schreef IedeK. het volgende:
Er is toch ook een concert op Antarctica?
Wie spelen daar dan?
Of iedereen ligt nog in bed, dat kan natuurlijk ook...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:12 schreef Asskicker14 het volgende:
Niemand lijkt het te boeien, dit hele Live Earth. Terwijl bij Live Aid een 50-tal topics erdoor heen gingen. Daar vonden ze het inzetten tegen 'armoede in Afrika' niet hypocriet terwijl ze dat van het hele klimaatverandering wel vinden.
In MUZ staat een Live Earth-topic. Ik denk dat die toepasselijker is (al staat ie misschien in het verkeerde subforum, past beter in FTR).quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is er ook ergens een Live Earth-reeks of knallen we in deze reeks door?
Of in GC, daar past het ook wel.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Of iedereen ligt nog in bed, dat kan natuurlijk ook...
[..]
In MUZ staat een Live Earth-topic. Ik denk dat die toepasselijker is (al staat ie misschien in het verkeerde subforum, past beter in FTR).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |