Ligt d'r aan. Wieso?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:29 schreef The_Langolier het volgende:
Zeg C, knutsel jij ook 'artwork' bij je muziek?
Nou ik dacht opeens aan de hoesjes die ik altijd bij mijn eigen cds maakte en vroeg dat opeens af. Zal zo wat voorbeeldjes posten, best lachwekkend.quote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:31 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Nou ik dacht opeens aan de hoesjes die ik altijd bij mijn eigen cds maakte en vroeg dat opeens af. Zal zo wat voorbeeldjes posten, best lachwekkend.
En behoorlijk treffend voor de titel en inhoud.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:33 schreef The_Langolier het volgende:
Simpel en doeltreffend.
Dude.quote:
Als het 1996 was ja. 2000? Heel misschien...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:44 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Hardcore terror
Maakt het iets goed als het van december 2000 is, die hoes?
383bpm?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:50 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Je zou de bijbehorende nummers eens moeten horen.![]()
Ik kan het aardig inschatten gezien de bpm erachter staat.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:50 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Doe eens alles op zo'n akelige myspace keilen. De BPM-aantallen doen me nieuwsgierig maken.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:50 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Stoppels. Ook een snor en haar dat groeit tot episch metal-istische vormen?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:58 schreef Nosh het volgende:
Eventueel, als het je blieft, wil ik er zelfs best naar luisteren en ondertussen goedkeurend over mijn bestoppelde kinnetje wrijven, mompelend over 'post-nihilistische geluidsmuren' ofzo.
En de schurftige Atari-hoodie.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:59 schreef cerror het volgende:
[..]
Stoppels. Ook een snor en haar dat groeit tot episch metal-istische vormen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |