quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:47 schreef CodeCaster het volgende:
[..]
Inderdaad. Zo was ik onlangs in de kroeg, en waren er twee schone dames aanwezig. Uiteindelijk ging ik in m'n eentje naar huis, omdat ik zo veel bier ophad dat ik het nodig vond om over hun borstgrootte te beginnen, ik vond het nogal magertjes.
Klacht: vrouwen met kleine tieten die dat niet accepteren
Mijn oude stamkroeg werd overgenomen door de 80+ers, dat is ook niet wat. Zeker niet als er een of ander oud velletje op een orgel staat te pingelen en liedje zingt uit de middeleeuwen. Om het nog een tikkie erger te maken nam ie zn fanclub mee en liet die ook een liedje krelen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:48 schreef fathank het volgende:
Het ergste is nog wel dat m'n stamkroeg langzaamaan overgenomen wordt door 16 jarige breezers/emo's en homofiele cokesnuivers. 3 jaar geleden kwam er nog geen hond, kon je nog normaal met elkaar praten enz, maar tegenwoordig is het één droevige ellende. Maar helaas, er is geen alternatief.
Ja, ik ben niet zo kieskeurig, maar mensen die in de kroeg kotsen zijn inderdaad bloedirritant.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:46 schreef Queen_Minny het volgende:
Chinezen de het nodig vinden in de hoek hun bier eruit te kotsen en niet opruimen.
Echt niet fijn als jij je stamkroeg binnenstapt, drankje besteld, lekker aan de babbel en je ziet die chinezen weg gaan. Je denkt aah tafeltje vrij, je loopt met je vrienden/bekenden naar het tafeltje,schuift achter het tafeltje en.... je staat in de chinezenkots waar je de korrels rijst nog in ziet zitten.![]()
Mannen die het woord nee niet snappen zijn ook vervelend.
En mensen die het een sport vinden om met barkrukken te gaan slaan.
Zo.. dat lucht op.![]()
Of je denken te helpen met opstapelen, maar allerlei verschillende glazen door elkaar gaan stapelen waardoor je stapel instabiel wordt.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:36 schreef Roa het volgende:
- Mensen die denken dat ze grappig zijn als ik glazen van een tafeltje afhaal en zeggen: kom je ook nieuwe brengen? (nee, dat doen we niet op zaterdag en dat weet je verdomme best!)
Of ze hangen ze aan de pushbars van de nooduitgang....quote:- Mensen die hun jas in de brandslangkast 'verstoppen' zodat ze de 60 cent voor de garderobe niet hoeven te betalen(Overigens, jassen die ik in die kast vind zijn altijd een maandje of wat zoek
)
Mee eensquote:Verder is het wel erg leuk werk hoor, de meeste mensen zijn helemaal niet vervelend![]()
Dat zal dan voor het eerst zijn dat ik "Goths" Slayer zou zien aanvragen...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:39 schreef Dibble het volgende:
[..]
ga tog weg ghotiksbeetje slim gaan doen hier ofnie, ik pley meer tjickies met me 50cent stylow moves.
![]()
Dat valt grotendeels in het niets bij een persoon die toen ik aan het eind van de avond wou sluiten kwam vragen of "hij misschien het geld uit de kassa mocht tellen want hij kende persoon X van 't bestuur"quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:36 schreef Roa het volgende:
- Mensen die denken dat ze grappig zijn als ik ze voor de 20ste keer vraag of ik er verdomme langs mag en daarop antwoorden: "moet je er nou alweer langs?!" Ja oetlul! JE STAAT IN DE BAROPENING!
- Mensen die denken dat ze grappig zijn als ik glazen van een tafeltje afhaal en zeggen: kom je ook nieuwe brengen? (nee, dat doen we niet op zaterdag en dat weet je verdomme best!)
- Of: Nee, ik heb betaald voor de glazen.![]()
- Mensen die, als het licht aan is en de muziek uit naar je toe komen: 'Aaaah, kom! Eén biertje nog! Ziet niemand joh!'![]()
- Mensen die om gratis drank vragen![]()
- Mensen die hun jas in de brandslangkast 'verstoppen' zodat ze de 60 cent voor de garderobe niet hoeven te betalen(Overigens, jassen die ik in die kast vind zijn altijd een maandje of wat zoek
)
- Mensen die glazen kapot gooien.
- Mensen die wc's slopen.
- Sowieso mensen die dingen slopen![]()
Verder is het wel erg leuk werk hoor, de meeste mensen zijn helemaal niet vervelend![]()
Dat komt mij bekend voor.. Waar woon je?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:00 schreef Victor_Eremita het volgende:
De kroeg waar ik al jaren heenga wordt steeds doder. Er komt de laatste tijd echt geen hond meer, terwijl het vroeger altijd redelijk vol zat.
Dat, en mensen die liedjes aan gaan vragen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:39 schreef Toffe_Ellende het volgende:
DJ's met gehoorgebrek.
Moet je maar niet meer naar dit soort tenten gaanquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:00 schreef Victor_Eremita het volgende:
De kroeg waar ik al jaren heenga wordt steeds doder. Er komt de laatste tijd echt geen hond meer, terwijl het vroeger altijd redelijk vol zat.
zijn helemaal niet illegaal bezig hoor.. ze hebben alleen WEL verantwoordelijkheid over je jas.. dus als zij hem stukmaken/kwijtraken moeten ze daarvoor opdraaien.. niets illegaals aanquote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:50 schreef CodeCaster het volgende:
[..]
Een kroeg/whatever is trouwens illegaal bezig wanneer ze geld vragen voor de garderobe, terwijl ze een bordje "De directie is niet aansprakelijk voor schade aan of vermissing van uw eigendommen" hebben hangen. Zodra ze geld vragen voor de garderobe zijn ze verantwoordelijk voor je jas.
Met jou avatar je daar over opwinden?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:48 schreef fathank het volgende:
Het ergste is nog wel dat m'n stamkroeg langzaamaan overgenomen wordt door 16 jarige breezers/emo's en homofiele cokesnuivers. 3 jaar geleden kwam er nog geen hond, kon je nog normaal met elkaar praten enz, maar tegenwoordig is het één droevige ellende. Maar helaas, er is geen alternatief.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |