abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51222546
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 02:05 schreef Taurus het volgende:
- Kroegen met 'n enorme rij voor de deur, ik snap werkelijk niet wat mensen er leuk aan vonden om hutje mutje op elkaar te staan zodat je serieus niet eens kunt voortbewegen ergens naartoe, de weg naar de plee duurt al zo'n 10 minuten en 'n drankje bestellen is funest voor je kleding en je tenen. Het is te warm, je moet schreeuwen, en je wordt aan alle kanten geduwd. Heb ik nooit begrepen waarom je dan in vredesnaam in zo'n rij gaat staan
Snap dat ook niet echt. Sowieso houd ik wat meer van kleinschalig, daar niet van, maar zoiets zou me echt drie keer te ver gaan. Ik ga echt niet wachten om een café of iets binnen te mogen, schrikt me alleen maar af.
  zaterdag 7 juli 2007 @ 02:10:40 #52
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_51222575
Laatst nog een emo-meisje van 13 uitgemaakt voor ventje.
Heerlijk die huillies pesten.

Komt er 2 minuten later scheefharig tuig van 15 naar me toe:
Emo: Vind je dat normaal ofzo?
Ik: Wat?
Emo: Haar uitschelden. (wijst)
Ik: Haar?
Emo: Ja man, is niet tof dude.
Ik: Pfrt. Maak dat je wegkomt kraai.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
  zaterdag 7 juli 2007 @ 02:11:14 #53
103707 Euforie
Come lie next to me
pi_51222586
En ze luisterde?
And nothing can stop me now
pi_51222608
Kroegfrustratie:

Ik: hrghrll !!
Willekeurig meisje: wtf?
Ik: buh.
  zaterdag 7 juli 2007 @ 02:12:49 #55
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_51222609
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 02:11 schreef Euforie het volgende:
En ze luisterde?
Dat ventje of die andere vent?
  zaterdag 7 juli 2007 @ 02:13:05 #56
103707 Euforie
Come lie next to me
pi_51222613
Ach, jij bent toch veel groter
And nothing can stop me now
pi_51222620
Waarschijnlijk stond-ie stiekem met een bek vol tanden, maar nu probeert-ie zich hoog te houden op de digitale snelweg!
  zaterdag 7 juli 2007 @ 02:13:51 #58
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_51222628
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 02:13 schreef Euforie het volgende:
Ach, jij bent toch veel groter
Ja. Pest me maar weer met m'n afmetingen.
Maar hij liep apatisch weg als je dat bedoelt.
  zaterdag 7 juli 2007 @ 02:16:25 #59
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_51222672
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 02:13 schreef cerror het volgende:

[..]

Ja. Pest me maar weer met m'n afmetingen.
Maar hij liep apatisch weg als je dat bedoelt.
, die maakt wat mee in de kroeg
*Hosselcopter*
pi_51222688
Barman die misbruik van je dronkenschap maakt door je minder wisselgeld terug te geven.

En natuurlijk de klote paupers die alleen maar op knokkerij uit zijn en met een grotere groep zijn dan ik.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
pi_51222703
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 02:10 schreef cerror het volgende:
Laatst nog een emo-meisje van 13 uitgemaakt voor ventje.
Dat heb ik ook es gedaan, toen keek het alsof het de eerste trein van die dag ging koppen.
God created the world, but the Dutch created The Netherlands.
Sadly the Dutch didn't expand their motorways, maybe God will one day
pi_51222731
Of dat je per ongeluk de verkeerde kroeg in slingert, en er allemaal Amstel drinkende arbeiders plaatjes van Dries Roelvink aanvragen.
pi_51222741
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 02:18 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:

[..]

Dat heb ik ook es gedaan, toen keek het alsof het de eerste trein van die dag ging koppen.
Zij heeft het die avond hoogstwaarschijnlijk gehouden bij het kerven van wat sneden in haar onderarm.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
pi_51222753
ok, nu ga ik slapen.

cheerio.
  zaterdag 7 juli 2007 @ 02:26:38 #65
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_51222846
*Hosselcopter*
pi_51222857
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 02:08 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Snap dat ook niet echt. Sowieso houd ik wat meer van kleinschalig, daar niet van, maar zoiets zou me echt drie keer te ver gaan. Ik ga echt niet wachten om een café of iets binnen te mogen, schrikt me alleen maar af.
Inderdaad, en ik hou trouwens ook niet van kroegjes waar ze op 'n zaterdagavond (ik hou dus ook automatisch al niet echt van op za/vr/do stappen, op volgorde ergst-minder erg, op zo/ma/di/wo is 't leuk! ) alle stoelen en tafeltjes logischerwijs aan de kant moeten schuiven omdát er gewoon veel debielen zijn die het wel lekker vinden om de tenendans 'n aantal uur uit te oefenen.

Ik wil 'n kroeg(je) met 'n gezellige ambiance maar ook sfeervol als in kaarsjes, en vooral veel zitplek (enigszins schoon, niet zo'n verschoten studentenkroeg met bier aan je jas en in je haar) en 'n bescheiden dansvloertje, waar 't liefst geserveerd wordt en waar ze jonge kaas serveren. Veur bij 't wijntje. Oh en 'n beetje lounge-muziek. Of jazz.

Dat klinkt trouwens 'n beetje ouwelullerig, voor 't echte stappen mag het best wat drukker en is 't prima om aan de bar te hangen, punt is: als ik (de hele avond) wil staan en dansen ga ik naar 'n club, niet naar 'n kroeg. Een kroeg is om te hangen en te drinken met mensen. Relaxen. Dat kan ik niet met 10 man op 1 vierkante meter.
pi_51223044
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 02:27 schreef Taurus het volgende:

[..]

Inderdaad, en ik hou trouwens ook niet van kroegjes waar ze op 'n zaterdagavond (ik hou dus ook automatisch al niet echt van op za/vr/do stappen, op volgorde ergst-minder erg, op zo/ma/di/wo is 't leuk! ) alle stoelen en tafeltjes logischerwijs aan de kant moeten schuiven omdát er gewoon veel debielen zijn die het wel lekker vinden om de tenendans 'n aantal uur uit te oefenen.

Ik wil 'n kroeg(je) met 'n gezellige ambiance maar ook sfeervol als in kaarsjes, en vooral veel zitplek (enigszins schoon, niet zo'n verschoten studentenkroeg met bier aan je jas en in je haar) en 'n bescheiden dansvloertje, waar 't liefst geserveerd wordt en waar ze jonge kaas serveren. Veur bij 't wijntje. Oh en 'n beetje lounge-muziek. Of jazz.

Dat klinkt trouwens 'n beetje ouwelullerig, voor 't echte stappen mag het best wat drukker en is 't prima om aan de bar te hangen, punt is: als ik (de hele avond) wil staan en dansen ga ik naar 'n club, niet naar 'n kroeg. Een kroeg is om te hangen en te drinken met mensen. Relaxen. Dat kan ik niet met 10 man op 1 vierkante meter.
Mooi gesproken. Ben het er ook compleet mee eens. Als ik los wil gaan ga ik ook wel naar een minimal/techno feestje ipv. te hangen in een kroeg. Zo'n kroegje als jij beschrijft zou ik eerlijk gezegd uren kunnen doorbrengen. Helemaal als ze even Guinness op de tap hebben.
  zaterdag 7 juli 2007 @ 08:18:44 #68
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_51224375
Ik was laatst dus in een normale kroeg (itt societeit ), blijkt dus dat je daar geen piano van het balkon mag gooien
Ok stelletje hokboeren
  zaterdag 7 juli 2007 @ 08:30:17 #69
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_51224438
Frustratie:

In een kroeg zitten en dan vervolgens één of andere malloot die naar je toe komt en zegt dat je hem eronder hebt gespuugd, en je vervolgens buiten op gaat wachten.
pi_51229944
quote:
- Kroegen met 'n enorme rij voor de deur, ik snap werkelijk niet wat mensen er leuk aan vonden om hutje mutje op elkaar te staan zodat je serieus niet eens kunt voortbewegen ergens naartoe, de weg naar de plee duurt al zo'n 10 minuten en 'n drankje bestellen is funest voor je kleding en je tenen. Het is te warm, je moet schreeuwen, en je wordt aan alle kanten geduwd. Heb ik nooit begrepen waarom je dan in vredesnaam in zo'n rij gaat staan
En als je dan wil verplaatsen of naar de plee wil, loop je nog t risico op klappen omdat er mensen zijn die in zo'n drukke tent evengoed hun eigen territorium menen op te moeten eisen.
pi_51230015
quote:
- Toiletjuffrouwen Blij dat ze er zijn hoor, áls 't toilet idd schoon is en 't goed geregeld is! En vooral, ik snap best dat er een hoop 13-jarig gespuis over de vloer komt, maar ik zie er volgens mij best beschaafd en vriendelijk uit, dan heb ik geen zin in 'n grote waffel als ik perongeluk doorloop (omdat ik achteraf wil betalen bijv.) of als ik bij de spiegel ga staan wat dan niet mag, want je moet sowieso betalen, ook als je alleen van de spiegel gebruik maakt. Dat laatste begrijp ik overigens wel hoor, dat ze geen onderscheid gaat maken wie er wel de wc in gaat en wie niet, maar ik wil beleefd er op geattendeerd worden en niet gelijk agressief: "Ja hallo! Jongedame! Eerst 50 cent hier nu"
Ja, of een plee die 25 cent kost en jij hebt niet een muntje van 20 en eentje van 5 cent, maar alleen wat kleiner spul. Dat meent ze dan niet te hoeven accepteren. Geld is geld lijkt me...
  zaterdag 7 juli 2007 @ 14:00:05 #72
119221 Aurelianus
Sebastokrator
pi_51230156
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 01:23 schreef cerror het volgende:
De helft van de kroeg (incl ikzelf) staat SLAYER te roepen maar ze draaien de Kaiser chiefs instead.
'Angel of Death' van Slayer meerdere keren aanvragen, elke keer een bevestigend knikje krijgen, en vervolgens de hele avond doorbrengen zonder ook maar een drumroffel van Lombardo.
Gelegenheidssedevacantist extraordinaire. Een dozijn lama's en je grootvader. Tweede Exloërmond, ofwel het vagevuur. De schemerlamp van je nachtmerries. Vla, en veel ervan. Verlanglijst: vijf pedaalemmers en het einde der tijden.
  zaterdag 7 juli 2007 @ 14:16:43 #73
131603 Afwazig
Serious business
pi_51230565
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 01:23 schreef cerror het volgende:
De helft van de kroeg (incl ikzelf) staat SLAYER te roepen maar ze draaien de Kaiser chiefs instead.
  zaterdag 7 juli 2007 @ 14:46:41 #74
151344 Queen_Minny
Life sucks, but I suck harder.
pi_51231214
Chinezen de het nodig vinden in de hoek hun bier eruit te kotsen en niet opruimen.
Echt niet fijn als jij je stamkroeg binnenstapt, drankje besteld, lekker aan de babbel en je ziet die chinezen weg gaan. Je denkt aah tafeltje vrij, je loopt met je vrienden/bekenden naar het tafeltje,schuift achter het tafeltje en.... je staat in de chinezenkots waar je de korrels rijst nog in ziet zitten.

Mannen die het woord nee niet snappen zijn ook vervelend.
En mensen die het een sport vinden om met barkrukken te gaan slaan.

Zo.. dat lucht op.
  zaterdag 7 juli 2007 @ 14:48:27 #75
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_51231255
Het ergste is nog wel dat m'n stamkroeg langzaamaan overgenomen wordt door 16 jarige breezers/emo's en homofiele cokesnuivers. 3 jaar geleden kwam er nog geen hond, kon je nog normaal met elkaar praten enz, maar tegenwoordig is het één droevige ellende. Maar helaas, er is geen alternatief .
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')