Dus het ouderwetse krabbertje heeft niet jouw voorkeur, of de gilette?quote:Op dinsdag 8 april 2008 09:30 schreef W1ZZ het volgende:
Ja, zo scherp dat ik me de eerste keer echt met extra veel aandacht moet scheren
Voor een scheermes geldt naar mijn mening nog altijd hoe scherper hoe beter. Dat je je een keer kan snijden hoort daarbij. Met een Gilette ga je voor het gemak en niet voor een optimaal resultaat. Schuim uit een busje en een mes waarmee je je niet kan snijden. Dan komt het mes dus niet dicht genoeg bij de huid en kun je je dus niet perfect scheren.quote:Op dinsdag 8 april 2008 09:34 schreef huhggh het volgende:
[..]
Dus het ouderwetse krabbertje heeft niet jouw voorkeur, of de gilette?
quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:57 schreef Weltschmerz het volgende:
Voor messen in het algemeen geldt dat ze veiliger zijn naarmate ze scherper zijn. Ook met scheren, als het mes bot is ga ja misschien kracht zetten, en dat is nou precies niet de bedoeling met een mes op je huid.
Nou ik kan me een aantal flink bloedende sneeen herinneren veroorzaakt door een gilette mach3 mesje.... je zal er niet je polsen mee kunnen doorsnijden maar t is genoeg om er een bloederige zooi van te maken.quote:Op dinsdag 8 april 2008 10:01 schreef deom het volgende:
[..]
Voor een scheermes geldt naar mijn mening nog altijd hoe scherper hoe beter. Dat je je een keer kan snijden hoort daarbij. Met een Gilette ga je voor het gemak en niet voor een optimaal resultaat. Schuim uit een busje en een mes waarmee je je niet kan snijden. Dan komt het mes dus niet dicht genoeg bij de huid en kun je je dus niet perfect scheren.
Ik had met Gilette vaak wondjes maar dat kwam meer doordat de huid opengetrokken werd en niet gesneden. Iets waar ik met een krabbertje geen last meer mee heb.quote:Op dinsdag 8 april 2008 12:43 schreef Farenji het volgende:
[..]
Nou ik kan me een aantal flink bloedende sneeen herinneren veroorzaakt door een gilette mach3 mesje.... je zal er niet je polsen mee kunnen doorsnijden maar t is genoeg om er een bloederige zooi van te maken.
Niks aan te doen, je bent genetisch een snordrager. Het komt vooral veel voor op het Duitse platteland, heb je ook een kruin in je nek?quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:41 schreef onderscheid het volgende:
ik heb meer het probleem dat boven mijn bovenlip het erg rood wordt en irriteert/brandt. vreemd genoeg alleen daar en niet op mijn kin of wangen. in mijn hals in mindere mate.
quote:Op woensdag 9 april 2008 13:18 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Niks aan te doen, je bent genetisch een snordrager. Het komt vooral veel voor op het Duitse platteland, heb je ook een kruin in je nek?
quote:Op zondag 8 juli 2007 13:40 schreef Geerd het volgende:
Lijkt me eingelijk toch geen prettig idee als die kerel met zoon "echt" scheermes bij je keel aankomt.
Ik heb dezelde. Maar ik heb tot nu toe dus maar 4 snijwondjes gehad en dat is meer deschult van mijn eigen lompigheid en snel willen scheren dan van het mesjequote:Op woensdag 3 december 2008 17:00 schreef thijsltc het volgende:
Heb hem vandaag binnen gekregen. In alle haast geprobeerd en mijn halve gezicht ligt nu dus open... Verder is het wel goed spul dat zeker. Ook heb ik er per ongeluk twee besteld dus ik heb er nu 1 over.
Deze is dus te koop: 15 euro inclusief verzenden, zit in lederen etui. Het gaat om dit ding: http://www.winkelplein.nu/barbershopsuply/default.asp?page=detail&Id=1554353&sid=lgJhY45qfMJHMf2IudnWpVmxmFxG23
Het is een beetje dubbel om eerst over je bloedbad te vertellen en vervolgens nr2 proberen te verkopenquote:Op woensdag 3 december 2008 17:00 schreef thijsltc het volgende:
Heb hem vandaag binnen gekregen. In alle haast geprobeerd en mijn halve gezicht ligt nu dus open... Verder is het wel goed spul dat zeker. Ook heb ik er per ongeluk twee besteld dus ik heb er nu 1 over.
Deze is dus te koop: 15 euro inclusief verzenden, zit in lederen etui. Het gaat om dit ding: http://www.winkelplein.nu/barbershopsuply/default.asp?page=detail&Id=1554353&sid=lgJhY45qfMJHMf2IudnWpVmxmFxG23
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |