-------------
Enyoi...
quote:
op 10-11-1999 om 10:00 PM schreef linsey het volgende:
och och wat ben jij tof he..tjonge tjonge ik hoop dat ze op jou echt schieten zeker het plaatje gekozen omdat je zelf te lelijk bent om te zien..
je bent gewoon een zielig kut joch..val toch dood eikel.......
Over zielig gesproken...
als we mensen moeten gaan oordelen door het aantal postings dan mogen jullie me allemaal GOD noemen...
Als jij vindt dat we met z'n allen 1 persoon afkatten, zul je toch eens de andere topics moeten lezen.
Ik vind Mona ook wel ok hoor, ik moet altijd om haar lachen komt waarschijnlijk door de humor hahaha!!!!
Sabine vond ik ook super goed vandaag geweldig hoe ze die 2 zeikerds eens even vertelde wat ze er van vond...
Ik denk dat die 2 nog eens ver kunnen komen Sabine en Mona dan he want die Karin ga ik zeker eruit stemmen..
quote:
op 10-11-1999 om 02:59 PM schreef Marcel het volgende:
Ik vond een leuke Url met de foto,s van
george baker en je kan op mona schieten, en an gezien er veel mona haters zijn dacht ik reageer je af
http://www.superlinks.nl/bigbrother/-------------
Enyoi...
linsey ze mosten je op hangen aan de darmen van je moer
quote:
op 10-11-1999 om 10:00 PM schreef linsey het volgende:
och och wat ben jij tof he..tjonge tjonge ik hoop dat ze op jou echt schieten zeker het plaatje gekozen omdat je zelf te lelijk bent om te zien..
je bent gewoon een zielig kut joch..val toch dood eikel.......
quote:
op 10-12-1999 om 12:09 AM schreef Marcel het volgende:
is het soms je moeder of zo, en lijk je er een beet op ik hoop het niet voor je want dan zijn er 2 lelijke apenlinsey ze mosten je op hangen aan de darmen van je moer
PARDON??????!!! Waar zijn we hier mee bezig, zeg!
quote:
op 10-11-1999 om 11:40 PM schreef Ted het volgende:
Heeft Danny niet om 10:31u. niet een artikel neer gezet over J.B. en www.superlinks.nl ??
Dus ben je ff 4 uur en 28 minuten te laat
quote:
op 10-12-1999 om 12:35 AM schreef ruby het volgende:
Zullen we het effe gezellig houden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |