abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 oktober 1999 @ 14:59:00 #1
446 Marcel
Jij bent de zwakste schakel...
pi_199105
Ik vond een leuke Url met de foto,s van
george baker en je kan op mona schieten, en an gezien er veel mona haters zijn dacht ik reageer je af
http://www.superlinks.nl/bigbrother/

-------------
Enyoi...

Back On track<P>
pi_199106
och och wat ben jij tof he..tjonge tjonge ik hoop dat ze op jou echt schieten zeker het plaatje gekozen omdat je zelf te lelijk bent om te zien..
je bent gewoon een zielig kut joch..val toch dood eikel.......
pi_199107
ik kan deze aktie ook niet echt tof vinden maar je weet wel mijn taal uit te breiden linsey
pi_199108
Linsey het valt mij op dat je continue Mona in bescherming neemt...Ben jij soms familie van haar Het forum is niet bedoeld om mensen onderling uit te kafferen Dus ff kappuh JA! JA IK HOUD IEDEREEN IN DE GATUH!
Je weet dat hier allerlei kampen zijn dus laat dat zo!.......
Begin bij het begin en eindig nooit!
pi_199109
quote:
op 10-11-1999 om 10:00 PM schreef linsey het volgende:
och och wat ben jij tof he..tjonge tjonge ik hoop dat ze op jou echt schieten zeker het plaatje gekozen omdat je zelf te lelijk bent om te zien..

Over zielig gesproken...

Je bent pas geslaagd, als je niemand hebt laten zakken...
pi_199110
Mona zat trouwens weer flink te flirten met Ruud, ze heeft zelfs zijn rug geschoren ! Maar ze heeft nu concurrentie van Bianca die zo lekker in zijn haar zat te kroelen.
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_199111
oehf, dit moet niet de nationale scheld mekaar verrot box worden hoor! Je kunt toch ook op een leuke manier de confrontatie met elkaar aangaan
pi_199112
Toch blijf ik Mona wel een leuk wijfie vinden hoor! Ze zegt alles op zo'n lekkere ongedwongen manier. Ze maakt het binnen wel iets gezelliger door de spanning iets te breken.
pi_199113
ben geen familie nee ken haar vaag maar dat doet er niet toe.. nee met zijn alle 1 persoon afkaffen of hoe jij het noemt dat is lekker tof...
en ik maak zelf uit wat ik schrijf...
ik hou me niet in omdat jij een member bent ... want als je dat zo zou zijn ahum (kuch kuch) dan moet je blij zijn dat hier wat gebeurd het lijkt bb zelf wel gebeurd ook nooit wat alleen maar schijnheilige mensen he.. eigenlijk is iedereen net zo als je ze in het echt tegen komt zeggen jullie ook allemaal niks....
nou en aangezien ik mona wel een tof mens vind en zels sabine ook steun ik deze..klaar punt uit.
  maandag 11 oktober 1999 @ 22:26:00 #10
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_199114
Geez.. over 3 postings bij jij ook fok!member.. so what???

als we mensen moeten gaan oordelen door het aantal postings dan mogen jullie me allemaal GOD noemen...

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_199115
Linsey...Je snap het gewoon niet da´s wel duidelijk.
pi_199116
Mona laat zich inderdaad gezellig en quasi-ongedwongen voor het karretje van Sabine spannen, lekker samen tegen Karin, heeft ze tenminste eindelijk een vriendinnetje in huis. En dat Sabine maar doet alsof ze Mona's vriendinnetje is dat vindt Mona allang best, dat is altijd nog beter dan dat zelfs niemand doet alsof.
Nietzsche: God is dood
God: Nietzsche is dood
  maandag 11 oktober 1999 @ 22:37:00 #13
593 sjak
Juffie Bloem
pi_199117
Linsey,

Als jij vindt dat we met z'n allen 1 persoon afkatten, zul je toch eens de andere topics moeten lezen.

Lekker douchen!
pi_199118
Kijk Linsey!...Sjak snap het bijvoorbeeld wel....
pi_199119
Vrijheid van meningsuiting, enzo ... gaat er bij iemand een belletje rinkelen, misschien? Of zijn we daar al te kortzichtig voor geworden in dit forum?!
Is iedereen zo dom of ben ik zo slim?
pi_199120
Johnny en Rijk dansten samen de Bostella, want de leukste dans is de Bostellaaah
  maandag 11 oktober 1999 @ 23:24:00 #17
853 chantal
Onze eigen Riverdancer
pi_199121
Dat vind ik ook hoor we mogen hier toch van alles kwijt of niet?

Ik vind Mona ook wel ok hoor, ik moet altijd om haar lachen komt waarschijnlijk door de humor hahaha!!!!

Sabine vond ik ook super goed vandaag geweldig hoe ze die 2 zeikerds eens even vertelde wat ze er van vond...

Ik denk dat die 2 nog eens ver kunnen komen Sabine en Mona dan he want die Karin ga ik zeker eruit stemmen..

pi_199122
Ik moet ook om Mona lachen maar dat komt niet door haar humor want ik heb haar nog niets grappigs horen zeggen. Van mij mag ze eruit.
Nietzsche: God is dood
God: Nietzsche is dood
  maandag 11 oktober 1999 @ 23:40:00 #19
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_199123
Heeft Danny niet om 10:31u. niet een artikel neer gezet over J.B. en www.superlinks.nl ??
Dus ben je ff 4 uur en 28 minuten te laat

quote:
op 10-11-1999 om 02:59 PM schreef Marcel het volgende:
Ik vond een leuke Url met de foto,s van
george baker en je kan op mona schieten, en an gezien er veel mona haters zijn dacht ik reageer je af
http://www.superlinks.nl/bigbrother/

-------------
Enyoi...

God only made so many beautiful heads..[br]The rest he covered with hair...[br] ow en click eens op een banner!!!
  dinsdag 12 oktober 1999 @ 00:09:00 #20
446 Marcel
pi_199124
is het soms je moeder of zo, en lijk je er een beet op ik hoop het niet voor je want dan zijn er 2 lelijke apen

linsey ze mosten je op hangen aan de darmen van je moer

quote:
op 10-11-1999 om 10:00 PM schreef linsey het volgende:

Back On track<P>
pi_199125
het nivo daalt wel als een baksteen, zeker in vergelijking met 2 weken terug. De scheldkanonnades zijn niet meer van lucht.
pi_199126
quote:
op 10-12-1999 om 12:09 AM schreef Marcel het volgende:
is het soms je moeder of zo, en lijk je er een beet op ik hoop het niet voor je want dan zijn er 2 lelijke apen

linsey ze mosten je op hangen aan de darmen van je moer

PARDON??????!!! Waar zijn we hier mee bezig, zeg!

Is iedereen zo dom of ben ik zo slim?
  dinsdag 12 oktober 1999 @ 00:35:00 #23
521 ruby
Hell yeah!
pi_199127
Zullen we het effe gezellig houden?
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  dinsdag 12 oktober 1999 @ 00:43:00 #24
446 Marcel
pi_199128
ik zag het te laat maar toen was hij al gepost sorry hoor

quote:
op 10-11-1999 om 11:40 PM schreef Ted het volgende:
Heeft Danny niet om 10:31u. niet een artikel neer gezet over J.B. en www.superlinks.nl ??
Dus ben je ff 4 uur en 28 minuten te laat

Back On track<P>
  dinsdag 12 oktober 1999 @ 00:44:00 #25
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_199129
Sluit ik mij bij aan

quote:
op 10-12-1999 om 12:35 AM schreef ruby het volgende:
Zullen we het effe gezellig houden?

God only made so many beautiful heads..[br]The rest he covered with hair...[br] ow en click eens op een banner!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')