De trein kan anders een prima manier zijn om wat gemiste slaap in te halen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:41 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Slapen doe je in bed maar.
Potlood?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:44 schreef The_Langolier het volgende:
Als bij een meisje haar mondje open valt, dan snel je vulpotlood erin duwen.![]()
Dat is verknipt...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:53 schreef Rosbief het volgende:
Ik beschouw dat altijd als de ultieme kans om vrouwenlichamen grondig te bestuderen.![]()
Alleen wel altijd oppassen dat ze niet wakkerschrikken als je de geur van hun boezem opsnuift.![]()
Zeker naar wintersportquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:49 schreef beertenderrr het volgende:
TS, je moet eens een keer in een slaaptrein reizen, echt wat voor jou
ben er vorige zomer mee naar Madrid gereden en dat was niet voor de sneeuwquote:
Jij ziet er lekker uit als je slaapt.....quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:54 schreef Ladidadida het volgende:
Als mensen die slapen in de trein eens wisten hoe verschrikkelijk debiel ze eruit zien, dan zouden ze er acuut mee stoppen. Sjonge, wat lijk je dan een domme, kwijlende josti zeg. Eigenlijk zou je er foto's van moeten maken en dat die dan in de Spits komen ofzo, in een aparte rubriek
JA!!! afvallen VETZAK!!!!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:09 schreef LoggedIn het volgende:
alsof het mijn schuld is dat die trein vol is
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 06:54 schreef Tichelaar het volgende:
Je kunt ook lekker rukken in de trein, in het enige schone toilet alles onderspuiten.
Ik slaap dan ook niet in de treinquote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij ziet er lekker uit als je slaapt.....![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:39 schreef Hi_flyer het volgende:
Ik snurkte een keer knettershard in de trein, heel de coupé opeens doodstil he! Ik heb maar net gedaan of ik doorsliep en ben op mn station heeel snel opgestaan en weggelopen![]()
Maar verder, slapen in de trein for teh win!!![]()
Dat heb ik ook helemaal niet gezegd.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:06 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik slaap dan ook niet in de trein
dank je, ik onderhoud zelfs mijn voorhuid.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij ziet er lekker uit als je slaapt.....![]()
treinhaltesquote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:45 schreef Red_85 het volgende:
aah, zo lekker dat slapen in de trein.. heerlijk. ff wegdutten en vervolgens heerlijk uitgerust wakker worden. er is pas wat mis mee als je wakker wordt na je uitstap halte. dat is pas vervelend.
daar heb ik gelukkig geen last van.dit is het eindpunt.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:51 schreef Koewam het volgende:
Doe ik vaak, 's middags. Alhoewel ik moet bekennen dat ik vaak genoeg ook te ver ben doorgereisd, sta je met een zatte kop op een of ander kutstation.
Vaak genoeg wakker geschud door de conducteurquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:16 schreef E-Z-R-A het volgende:
[..]
daar heb ik gelukkig geen last van.dit is het eindpunt.
wel eens met de laatste trein gehad dat ik maar door bleef slapen en wakker werd omdat er drie schoonmakers boven me hingen.schrok me rot!
Debielquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:23 schreef DuranK het volgende:
[..]
Vaak genoeg wakker geschud door de conducteur![]()
Hoe dat kanquote:
wtf?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:41 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heb er ook een hekel aan.
Ik ben trouwens bang voor van die kleine mensen met die rare verhoudingen..
Met hun vulpotloden?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:16 schreef E-Z-R-A het volgende:
... wakker werd omdat er drie schoonmakers boven me hingen.schrok me rot!
Inderdaad, Krijg je een tik op je schouder en dan denk je van: WTF! Waar ben ik?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:33 schreef DuranK het volgende:
[..]
Hoe dat kan? Slapen
Dan komt de conducteur langs om naar kaartjes te vragen. Iedereen braaf laten zien. En ik?
![]()
En dan wordt ik wakker geschud
En dan laat ik mijn kaartje zien
![]()
Als je je om die nutteloos starende figuren om je heen druk kan maken, moet je het inderdaad niet doen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:54 schreef Ladidadida het volgende:
Als mensen die slapen in de trein eens wisten hoe verschrikkelijk debiel ze eruit zien, dan zouden ze er acuut mee stoppen. Sjonge, wat lijk je dan een domme, kwijlende josti zeg. Eigenlijk zou je er foto's van moeten maken en dat die dan in de Spits komen ofzo, in een aparte rubriek
Interesseert mij ook nooit zoveel. 1 keer meegemaakt, toen was ik aan het dromen. Droomde ik dat ik viel. Dus ik schrok wakker en pakte de arm van mijn buurman beetquote:Op zondag 8 juli 2007 12:22 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Als je je om die nutteloos starende figuren om je heen druk kan maken, moet je het inderdaad niet doen.
Jij vind het dus asociaal dat iemand slaaptquote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:57 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Mensen die in de trein slapen zijn zwak, zeer zwak. Dat zijn de mensen die nu al levensmoe zijn of voor hun gevoel al 65 jaar zijn. Afschieten dat tuig.
Het is ook zó uitermate asociaal, ik zit nog liever met een stel bananendealers in de trein die hun rimboe muziek middels hun mobiel door de coupé laten horen.
quote:Op zondag 8 juli 2007 16:44 schreef Yozzz het volgende:
Het mooiste is nog de slapende reflex. Denken dat je valt en dan de persoon tegenover je keihard tegen zijn schenen schoppen, of je buurman eens flink meppen
Inderdaad vieze vuile zwakke kutmiet dat je bent.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:50 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Jij vind het dus asociaal dat iemand slaapt? En dan nog eens erger dan Mubukwa die de riante klanken van de concreten jungle door de coupe laat schallen?
Je bedoelt tien minuten ná de geplande aankomst?, het gaat om de NS.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:32 schreef MeneerMuis het volgende:
Gewoon je telefoonwekker 5min voor aankomst tijd zetten, word je altijd wel wakker van![]()
Welnee!! 20 minuten slapen in de trein en ik voel me in de zevende hemel!!quote:Op zondag 8 juli 2007 17:16 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Wat ik me dan afvraag.. word je dan niet zo verkloot wakker?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |