30-30 alweer. Kom op Roger.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:25 schreef Mindlight het volgende:
Gasquet speelt alweer lekker, 0-30 nu, kom op breaken!
Dat is echt debielquote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:07 schreef Ambrosius het volgende:
Helaas moeten we op 3 zenders dezelfde partij kijken.
Dat is net zoveel speculatie. De beide outsiders hebben zoveel uren tennis in de benen, dat gaat straks meespelen vrees is.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:29 schreef Mindlight het volgende:
Voorlopig wordt alleen maar duidelijk dat deze TT flauwekul is.
Ach, hij hield het ook 5 uur vol na 4,5 uur tegen Hewitt de dag ervoor..quote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:29 schreef TheGeneral het volgende:
Djoko 3-0. Goed begin. Moet ook wel in 3 sets want veel langer zie ik het hem niet volhouden.
Ok maar de finalisten invullen voordat de SF gespeeld is is natuurlijk bullshit.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat is net zoveel speculatie. De beide outsiders hebben zoveel uren tennis in de benen, dat gaat straks meespelen vrees is.
Ach dat gebeurt voor elk toernooi. Voordat het toernooi begint zelfs al.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:33 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Ok maar de finalisten invullen voordat de SF gespeeld is is natuurlijk bullshit.
Tsja, daar heb ik me al druk om gemaaktquote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:33 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Ok maar de finalisten invullen voordat de SF gespeeld is is natuurlijk bullshit.
Precies, erger me er dan ook elk toernooi aanquote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:33 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ach dat gebeurt voor elk toernooi. Voordat het toernooi begint zelfs al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |