AT5 ook niet gezien zondag?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:26 schreef RiffRaff het volgende:
[..]
Kolere, en ik ben al zo een pauper, dat zou echt mooi zijn geweest.
Kwam dinsdag pas terug en zat in een huisje zonder tv.quote:
http://www.at5.nl/nieuwsartikel.asp?newsid=27764quote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:29 schreef RiffRaff het volgende:
[..]
Kwam dinsdag pas terug en zat in een huisje zonder tv.
De Blackquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:16 schreef RiffRaff het volgende:
De Black&White, een geweldig cafe op 't Leidseplein te Amsterdam.
Ik kwam er niet zo heel vaak want ze waren behoorlijk duur maar het bleef een leuke tent.
Gezellige mensen, leuke muziek etc.
Wat gebeurt er, ik loop gister over 't Leidseplein en besluit om een biertje te gaan drinken in de Black, zoals ik wel vaker doe.
Bij binnenkomst werd ik al argwanend, ik dacht eerst even dat ik de verkeerde kroeg was binnengelopen.
Al 't personeel had 'De Waard'-polo's aan en de Black gaan ze verbouwen naar een soort De Waard-2.
Voor iedereen die de Waard niet kent, als je wilt neuken voor een breezer, van Jumpen houdt en je 24/7 TMF kijkt dan moet je vooral naar De Waard gaan.
Als er een Cafe in Amsterdam kut is, dan is de Waard 't.
Voor mensen die de Black kennen, huil hier mee. :'(
Voor de andere mensen, post maar iets leuks.![]()
Jammer dat ik dat nooit geweten heb.quote:Op maandag 9 juli 2007 17:31 schreef tong80 het volgende:
Zonde zeg. Ik begon er vaak voordat ik naar een bandje ging kijken.
Ik was die knappe vent die je nooit durfde aan te sprekenquote:Op maandag 9 juli 2007 18:59 schreef Sanne het volgende:
[..]
Jammer dat ik dat nooit geweten heb.
Jou had ik graag eens willlen ontmoeten.
quote:Op maandag 9 juli 2007 19:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik was die knappe vent die je nooit durfde aan te spreken
nu wel ja, er was maar 1 reden om daar heen te gaan, en die is nu weg...quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:35 schreef Doodmetaal het volgende:
dude het is sowieso het fuckin leidseplein.
Ik zag Bodje nog fietsen richting Leidseplein inderdaad.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:13 schreef Sanne het volgende:
Ik moet toegeven, ik ben er vandaag twee keer naar binnen gelopen.
Dat had iets te maken met een oude man met een grijze staart.
Ben er ook meteen weer weggevlucht, maar heb wel ff mijn Bodje kunnen zoenen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |