Heb jij er wel eens gedraaid, of niet?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:06 schreef -Sandstorm- het volgende:
Tsja moet je je cafe ook maar niet Black & White noemen.
Iedereen weet toch dat dit niet goed samen gaat.......
Ja maar toen was ik op vakantie, dus ik hoorde 't eergister pas.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hoi
Ja, het is een schandeMaar je bent wel een beetje spuit 11 TS, het afscheidsfeest van de Black was vorige week zaterdag...
Nu is alleen het interieur nog hetzelfde, maar verder heeft het niks meer met de Black te maken
Zie ook: [MEET] 30 Juni Sluiting Black & White op het Leidseplein
Kom eens onder een vrachtwagen kampjoekelquote:
Je mocht niet?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:13 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Kom eens onder een vrachtwagen kampjoekel
Mijn favo hangplak na een weekje werken idd, daar waar je lekker naar mijn favo muziek kon luisteren en bier kon zuipen... en dat is niet meer, het is een breezer tent geworden en dat is zondequote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:04 schreef Jarno het volgende:
Wat doe je sjaggo. Is je favo kroeg net gesloten ofzo?
Inderdaad, eigenlijk moeten we 't in de fik steken.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:18 schreef Re het volgende:
[..]
Mijn favo hangplak na een weekje werken idd, daar waar je lekker naar mijn favo muziek kon luisteren en bier kon zuipen... en dat is niet meer, het is een breezer tent geworden en dat is zonde
*mental note maakt*quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:09 schreef RiffRaff het volgende:
[..]
Ja maar toen was ik op vakantie, dus ik hoorde 't eergister pas.
Gelukkig hebben we de Vrankrijk en The Minds nog.
Hou je bek man vuile boven de rivierdert.quote:
Bodje komt nooit meer op het Leidseplein. Te duur he.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:30 schreef RiffRaff het volgende:
[..]
Inderdaad, eigenlijk moeten we 't in de fik steken.
Weet iemand trouwens wat Bodje gaat doen nu?
Jij was toch die ene dj?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:11 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Hou je bek man vuile boven de rivierdert.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |