That was my first thoughtquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:01 schreef Edie86 het volgende:
Nee, dat komt omdat je flink bent aangekomen.
Afvallen, dan kom je vrij eenvoudig door het gangpad![]()
zeg misschien had ze wel boulimiaquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:01 schreef Strychnine het volgende:
[..]
That was my first thought
Totdat ik een anorexiaslet voorbij zag schuifelen. Ik heb in mijn vuistje gegrinnikt![]()
Het was mager en zag eruit alsof ze elk moment aan de sondevoeding moest. Ik zag heel haar schedel uitsteken manquote:
Maar die had misschien júist volle tassen bij zich?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:01 schreef Strychnine het volgende:
[..]
That was my first thought
Totdat ik een anorexiaslet voorbij zag schuifelen. Ik heb in mijn vuistje gegrinnikt![]()
Een handtasquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:03 schreef Edie86 het volgende:
[..]
Maar die had misschien júist volle tassen bij zich?![]()
Een rugzakquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:03 schreef El_Rolando het volgende:
Neem dan niet je hele hebben en houden mee, je bent toch geen nomaad?
zo'n grote trekking rugzakquote:
Waarom haal je dan ook een bus in in de bocht van een dijkquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:06 schreef Hi_flyer het volgende:
Bussen niet breed? ik had vanmiddag nog precies 3 centimeter over aan beide zijden van mn auto. Een bus passeren in de bocht van een dijk is geen grap!!!
in het roze?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:05 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Eastpak
Nog eens een hele mooie ook
Met bloemetjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:07 schreef postmortum het volgende:
[..]
in het roze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met mijn hippe zonnebril erop
Vivre
mijn ogenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:09 schreef Strychnine het volgende:
[..]
[afbeelding]
Met mijn hippe zonnebril erop
die kleuren zijn te felquote:
Op de foto is het feller dan IRL hoorquote:
moet je ook niet de flits aanzettenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:10 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Op de foto is het feller dan IRL hoorHij is niet erg opvallend, de kleuren zijn redelijk donker.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:07 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Waarom haal je dan ook een bus in in de bocht van een dijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |