abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199095
Het was toch 18 oktober dat er weer een uit het BB huis moet? Maar wanneer moeten de bewoners hun stem uitbrengen? Weet iemand dat?
Ik hoop dat Sabine er uit moet, en mijn tweede nominatie is Mona.
Bianca en Ruud moeten blijven!!
pi_199096
Aanstaande zondag wordt er weer gestemd. En de donderavond erop (21 oktober) vertrekt er weer iemand. Ik heb gemengde gevoelens over wie er uit moet. Ik vind het nu wel een leuke groep en natuurlijk is de een leuker dan de ander, maar dat maakt het programma nou zo leuk.

De eerste ruzie is een feit. Heel Nederland praat erover. Als Sabine of Karin er nu uitgaat dan is er van de hele ruzie niets meer over. Zou zonde zijn. Ik zou eerder Maurice eruit gooien. Hij is de enige die (bijna) niets aan BB heeft toe te voegen. Die romance met Karin slaat nergens op. Ik vind het gewoon zielig voor haar man en kinderen.

Dat Sabine het doet met Bart vind ik niet erg. Ze zijn toch beide single en het brengt een beetje leven in de brouwerij, vind je ook niet?

Mona begint nu wel wat bij te draaien. Ruud wordt nu een beetje saai en van Willem horen we ook niet meer zoveel.

Ik geloof dat ik ze nu onderhand wel allemaal heb gehad. Behalve Bianca, die mag nog wel ff blijven.

maandag 11 oktober 1999 @ 21:38:00 #3
835 Mars
Stilt stevige trek
pi_199097
Noem me een softie, maar ik vind het eigenlijk niet kloppen dat bewoners elkaar moeten nomineren. Krijg je toch een raar NSB-sfeertje van, heel eng eigenlijk. Juist omdat ze al in een emotionele snelkookpan zitten wordt de druk zo wel heel hoog. Ik ben best voor spanning, maar dit klopt eigenlijk niet, of ben ik de enige die dit vind?
pi_199098
Mars...Alsof je wel 8 uur in de hete zon hebt gelegen. Kijk als ze elkaar moeten nomineren dan gebeurd er tenminste iets! Bovendien zal het nu anders gaan dan tijdens de eerste nominatie ronde. Nu zijn er bewoners die andere zo langzamerhand binnen te haten

Overigens moeten Of Karin Of Bianca in mijn opinie pleite en let maar op deze woorden:
--> Die gaan ook weg! <--
Begin bij het begin en eindig nooit!
  maandag 11 oktober 1999 @ 22:00:00 #5
835 Mars
Stilt stevige trek
pi_199099
Bianca weg? Ben ik niet zeker van. Ze lijkt vele kanten te hebben en blijft daarom interessant. Zullen we de echte Bianca wel ooit te zien krijgen?
Karin, die zie ik inderdaad weggaan. Die heeft zich echt te kijken gezet. Vreemd, begon als mammie van de groep en is nu het grootste kind van allemaal. Ik denk dat de andere bewoners dit niet trekken en dat of Mona of Karin het veld moet ruimen.
pi_199100
De nominatie zou eigenlijk alleen maar makkelijker moeten worden, zelfs wij beginnen al meer een hekel aan bepaalde figuren te krijgen laat staan dat je dag en nacht met zo'n figuur op je lip zou moeten wonen.
Dan stem je desnoods niets eens anoniem meer toch!!
pi_199101
Zonder nominaties zou het inderdaad veel minder interessant zijn. Als "Nederland" mag beslissen wie er weg moet, zal dat de eenheid binnen de groep sterk vergroten (wij tegen de rest). Nu krijg je tenminste wat spanningen onderling!
Is iedereen zo dom of ben ik zo slim?
pi_199102
Nou ja, ze geven natuurlijk zelf de aanzet voor de nominaties. Dus dan wordt het meer "ik hoop dat Nederland achter me staat".
  maandag 11 oktober 1999 @ 23:14:00 #9
835 Mars
Stilt stevige trek
pi_199103
OK, natuurlijk krijg je interessantere tv en natuurlijk krijgen ze ook zo de mogelijkheid om elkaar uit het huis te werken, wat voor enkelen toch een prettig idee moet zijn (Sabine vs. Karin bijv). Maar als je gewoon naar de motivatie van Veronica kijkt, zie je toch onzuivere koffie ben ik bang.
pi_199104
blijft toch moeilijk maar kies toch voor mona. Is eigenlijk de enige die niets te betekenen in de liefde, ruzies etc. Ja ruud ook misschien niet maar ruud is storm en zichzelf en brengt daardoor nogal eens leven in de brouwerij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')