quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 18:11 schreef postmortum het volgende:Omdat ik een botbreukje heb door een val moest ik vandaag naar het ziekenhuis om te kijken hoe het ermee stond.
Komt de dokteters met een co-assitent en gaan ze mijn arm in allerlei bochten wringen en allerlei bewegingen ermee doen die normaal gesproken nooit zou maken
gevolg :
Jankerdejankerdejank...
Die assistent moet het toch ook leren??? Heb zelf eens een lastige botbreuk in mijn hand gehad, is 3 (dríe) keer gezet door een assistent, die het gips steeds weer kon openzagen omdat de botdelen langs elkaar wegzakten. De prof had er trouwens ook wat moeite mee, maar die kreeg het in één poging voor elkaar!
Ander waargebeurd verhaal: naar de kaakchirurg, met een verstandskies die horizontaal aan het groeien was (dus onder het tandvlees, de kies was helemaal niet zichtbaar). Assistent is 45 minuten aan het hakken, breken en boren geweest (was goed verdoofd, voelde er niets van) en ging daarna een ervaring rijker maar een illusie armer de prof er bij halen. DIe was overigens ook nog een kwartier bezig met een soort van miniatuurbreekijzer om de kies er uit te krijgen.
En toch zou ik een volgende keer weer een assistent zijn gang laten gaan. Ik heb mijn vak ook met vallen en opstaan geleerd.