Cloverfield komt hier maar een weekje later, valt reuze mee dus.quote:Op zondag 16 december 2007 17:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Drie weken... geez; er zijn nog steeds films die maanden later pas naar Europa komen hoor. Als het nog binnen dezelfde maand is, vind ik de release best wel soort van worldwide![]()
Ja precies, dan valt het helemáál meequote:Op zondag 16 december 2007 17:17 schreef magnifor het volgende:
[..]
Cloverfield komt hier maar een weekje later, valt reuze mee dus.
Zo staat het gewoon op de officiële kalender:quote:Op zondag 16 december 2007 19:10 schreef DJKoster het volgende:
Toch wel een film die ik in de bioscoop wil zien
Volgens IMDB trouwens op 24 januari in Nederland, maar ik weet niet waar ze dat op baseren..
Staat ook op de site van Pathe.quote:Op zondag 16 december 2007 19:10 schreef DJKoster het volgende:
Toch wel een film die ik in de bioscoop wil zien
Volgens IMDB trouwens op 24 januari in Nederland, maar ik weet niet waar ze dat op baseren..
Dat hoop ik toch zo. Heb laatst een boek gelezen van Lovecraft, erg vet die hele Cthulu mythosquote:Op zondag 16 december 2007 17:14 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik denk dat het meer met de cthulu mythos te maken heeft dan met een godzilla achtig monster.
Ik heb laatst nog "from beyond" gezien, ondanks een hele rits terug in special effects toch een redelijke film.quote:Op zondag 16 december 2007 21:30 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Dat hoop ik toch zo. Heb laatst een boek gelezen van Lovecraft, erg vet die hele Cthulu mythos
Cthulu is een mythisch wezen dat als een van de 'Great Ones' voorkomt in boeken van HP. Lovecraft. Soort van groot eng wezen uit de diepte eigenlijk. (als ik mij niet vergis)quote:Op zondag 16 december 2007 21:43 schreef Tim86 het volgende:
kunnen jullie je theorieën iets meer toelichten? Heb geen verstand van Cthulu en Lovescraft enzo maar klinkt wel interessant
Nee, dat is fan-art.quote:Op maandag 31 december 2007 12:39 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Is dat zeker weten het wezen?
Ik geef je weinig kans, met alle geheimzinnigheid die erom zit (tenzij het de dinsdag is voor de premiere, aangezien hij hier een week later in premiere gaat)quote:Op maandag 7 januari 2008 01:45 schreef Andromache het volgende:
Spannende trailer, ben zeer benieuwd. Enige kans dat 'ie in de sneak zou draaien? Dat zou wel vet zijn
quote:Op maandag 7 januari 2008 18:58 schreef DJKoster het volgende:
http://www.filmtotaal.nl/module.php?section=newsDetails&newsID=10270&titel=Cloverfield_virals
Vet!!!!!quote:Op maandag 7 januari 2008 18:58 schreef DJKoster het volgende:
http://www.filmtotaal.nl/module.php?section=newsDetails&newsID=10270&titel=Cloverfield_virals
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |