abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 november 2007 @ 16:12:37 #151
67089 Gillingham
The horror...
pi_54740620
quote:
Op maandag 19 november 2007 21:00 schreef Timo20 het volgende:
Hell yeah wat een trailer
Toch vond ik die teaser trailer vetter. Mysterieuzer en met de juiste chronologie, wat spannender werkt wat mij betreft. Vooral die overgang van niks-aan-de-hand-feestje naar totale chaos.
What's it going to be then, eh?
pi_54743627
Stiekum is het nog gewoon het monster uit Lost
pi_54748718
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 18:44 schreef DJKoster het volgende:
Stiekum is het nog gewoon het monster uit Lost
Het zou mij niet verbazen als Cloverfield iets te maken zou hebben met Lost.
pi_54749361
hmm dit ga ik volgen
A little bit hateful
pi_54751822
O my god...... voor het eerst in jaren dat ik tranen uit joy in mijn ogen krijg.... door een fucking trailer!

Dit is duidelijk de film waar ik voor in een slaapzak ga zitten, must see! Damn.... mijn simpele stereoset druinde de hele kamer door, ik wil niet weten hoe ernstig dat in de bioscoop gaat worden!
  woensdag 21 november 2007 @ 14:22:33 #156
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_54760434
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 22:17 schreef magnifor het volgende:

[..]

Het zou mij niet verbazen als Cloverfield iets te maken zou hebben met Lost.
Mij zou het wel verbazen, JJ Abrams (en de studio al helemaal) willen een zo groot mogelijk publiek aanspreken. Dat lukt je niet door in te haken op Lost, dat al een moeilijk toegankelijke serie is (zie doorlopende verhaallijn)
Zodra in de eerste recensies naar buiten zou komen dat Cloverfield te maken zou hebben met Lost haken mensen die Lost niet (meer) volgen al grotendeels af omdat óf Lost ze niet aanspreekt óf omdat ze vermoeden de nodige voorkennis te missen.
pi_54760567
quote:
Op woensdag 21 november 2007 14:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Mij zou het wel verbazen, JJ Abrams (en de studio al helemaal) willen een zo groot mogelijk publiek aanspreken. Dat lukt je niet door in te haken op Lost, dat al een moeilijk toegankelijke serie is (zie doorlopende verhaallijn)
Zodra in de eerste recensies naar buiten zou komen dat Cloverfield te maken zou hebben met Lost haken mensen die Lost niet (meer) volgen al grotendeels af omdat óf Lost ze niet aanspreekt óf omdat ze vermoeden de nodige voorkennis te missen.
Echter zou het prima hetzelfde monster kunnen zijn, met allebei op zichzelf staande verhalen. Dat Lost een prequel is, waar het monster opgegroeid is, waarna het richting New York getrokken is.
pi_54761239
quote:
Op woensdag 21 november 2007 14:28 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Echter zou het prima hetzelfde monster kunnen zijn, met allebei op zichzelf staande verhalen. Dat Lost een prequel is, waar het monster opgegroeid is, waarna het richting New York getrokken is.
In de trailer valt te zien dat het punt 1 een hagedis achtig wezen is. Een soort Godzilla maar dan iets anders. Daarnaast heeft hij meerdere helpers in de vorm van onbekende monsters even groot als de mensen. En ik denk dat dat niet The Others zijn dus geen enkel Lost connectie.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_54762939
Zou dit hem kunnen zijn???

Ik vind het ergens wel een goede mogelijkheid! gezien de hele historie vooraf.
maar het is wederom niet officieel!

We've all been changed in what we were
pi_54762966
quote:
Op woensdag 21 november 2007 14:53 schreef chansadres het volgende:

[..]

In de trailer valt te zien dat het punt 1 een hagedis achtig wezen is. Een soort Godzilla maar dan iets anders. Daarnaast heeft hij meerdere helpers in de vorm van onbekende monsters even groot als de mensen. En ik denk dat dat niet The Others zijn dus geen enkel Lost connectie.
Ik bedoelde het meer in de trant van als het hetzelfde monster zou zijn. Wat het inderdaad helaas niet is. Gok ik zo.
pi_54763018
Ik denk trouwens dat het monster manbearpig is.
pi_54768891
Deze MOET inm'n AT
pi_54769008
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:31 schreef Geqxon het volgende:
Ik denk trouwens dat het monster manbearpig is.
are you serial?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_54769494
quote:
Op woensdag 21 november 2007 21:18 schreef Tim86 het volgende:

[..]

are you serial?
Superserial.
pi_54770054
quote:
Op woensdag 21 november 2007 14:53 schreef chansadres het volgende:

[..]
Daarnaast heeft hij meerdere helpers in de vorm van onbekende monsters even groot als de mensen. En ik denk dat dat niet The Others zijn dus geen enkel Lost connectie.
Dat is nog niet zeker hoor? En nee, dit zijn geen monsters:

Maar zijn onderzoekers ofzo:

zondag 25 november 2007 @ 23:28:33 #166
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_54838408
Lijkt me echt een gave film
Ik ben inmiddels overleden
pi_54916112
even een tvp'je

ik heb ook de hype ontdekt rond cloverfield, godverdomme zeg!!! dit lijkt me echt een brute film!!!
namaste
pi_54928219
die teaser is echt te ernstig!!!!! trailer wel leuk dat er 'iets meer' in voorkomt, maar die teaser blijft pfff... must see I guess!! zelfs al zou het flinke afknapper zijn als Godzilla weer terug is -_-
pi_55084137
Komt opeens Matthew Broderick het scherm in rennen met een gillende Jean Reno achter zich aan.
Zie je het al voor je?
pi_55094636
quote:
Op donderdag 6 december 2007 19:12 schreef Professional het volgende:
Komt opeens Matthew Broderick het scherm in rennen met een gillende Jean Reno achter zich aan.
Zie je het al voor je?
Wheheheheheh
Geniaal... gewoon even een cameo van een halve seconde, gevolgt door een hysterische Jack Black die achter z'n aap aanzit...
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  zondag 16 december 2007 @ 03:51:20 #171
88981 Nood-kloon
(Genetisch wan-product.)
pi_55307684
Het ziet eruit dat Nederland nog drie weken moet wachten nadat de film in de USA in premiere is gegaan.

Release hier is 7 februari.
Ik poep op AZ Alkmaar.
pi_55310354
bizar vind ik dat....ze houden het fantastisch vol om het project zo mysterieus mogelijk te houden en dan doen ze geen wereldwijde release
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_55312119
Volgens Pathe en IMDb komt hij op 24 jan.

Een week later, moet kunnen
  zondag 16 december 2007 @ 17:14:07 #174
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_55315851
Ik denk dat het meer met de cthulu mythos te maken heeft dan met een godzilla achtig monster.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  zondag 16 december 2007 @ 17:15:48 #175
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_55315899
quote:
Op zondag 16 december 2007 12:24 schreef Tim86 het volgende:
bizar vind ik dat....ze houden het fantastisch vol om het project zo mysterieus mogelijk te houden en dan doen ze geen wereldwijde release
Drie weken... geez; er zijn nog steeds films die maanden later pas naar Europa komen hoor. Als het nog binnen dezelfde maand is, vind ik de release best wel soort van worldwide
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')