Toch vond ik die teaser trailer vetter. Mysterieuzer en met de juiste chronologie, wat spannender werkt wat mij betreft. Vooral die overgang van niks-aan-de-hand-feestje naar totale chaos.quote:
Het zou mij niet verbazen als Cloverfield iets te maken zou hebben met Lost.quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:44 schreef DJKoster het volgende:
Stiekum is het nog gewoon het monster uit Lost![]()
Mij zou het wel verbazen, JJ Abrams (en de studio al helemaal) willen een zo groot mogelijk publiek aanspreken. Dat lukt je niet door in te haken op Lost, dat al een moeilijk toegankelijke serie is (zie doorlopende verhaallijn)quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:17 schreef magnifor het volgende:
[..]
Het zou mij niet verbazen als Cloverfield iets te maken zou hebben met Lost.
Echter zou het prima hetzelfde monster kunnen zijn, met allebei op zichzelf staande verhalen. Dat Lost een prequel is, waar het monster opgegroeid is, waarna het richting New York getrokken is.quote:Op woensdag 21 november 2007 14:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Mij zou het wel verbazen, JJ Abrams (en de studio al helemaal) willen een zo groot mogelijk publiek aanspreken. Dat lukt je niet door in te haken op Lost, dat al een moeilijk toegankelijke serie is (zie doorlopende verhaallijn)
Zodra in de eerste recensies naar buiten zou komen dat Cloverfield te maken zou hebben met Lost haken mensen die Lost niet (meer) volgen al grotendeels af omdat óf Lost ze niet aanspreekt óf omdat ze vermoeden de nodige voorkennis te missen.
In de trailer valt te zien dat het punt 1 een hagedis achtig wezen is. Een soort Godzilla maar dan iets anders. Daarnaast heeft hij meerdere helpers in de vorm van onbekende monsters even groot als de mensen. En ik denk dat dat niet The Others zijn dus geen enkel Lost connectie.quote:Op woensdag 21 november 2007 14:28 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Echter zou het prima hetzelfde monster kunnen zijn, met allebei op zichzelf staande verhalen. Dat Lost een prequel is, waar het monster opgegroeid is, waarna het richting New York getrokken is.
Ik bedoelde het meer in de trant van als het hetzelfde monster zou zijn. Wat het inderdaad helaas niet is. Gok ik zo.quote:Op woensdag 21 november 2007 14:53 schreef chansadres het volgende:
[..]
In de trailer valt te zien dat het punt 1 een hagedis achtig wezen is. Een soort Godzilla maar dan iets anders. Daarnaast heeft hij meerdere helpers in de vorm van onbekende monsters even groot als de mensen. En ik denk dat dat niet The Others zijn dus geen enkel Lost connectie.
are you serial?quote:Op woensdag 21 november 2007 16:31 schreef Geqxon het volgende:
Ik denk trouwens dat het monster manbearpig is.
Dat is nog niet zeker hoor? En nee, dit zijn geen monsters:quote:Op woensdag 21 november 2007 14:53 schreef chansadres het volgende:
[..]
Daarnaast heeft hij meerdere helpers in de vorm van onbekende monsters even groot als de mensen. En ik denk dat dat niet The Others zijn dus geen enkel Lost connectie.
Whehehehehehquote:Op donderdag 6 december 2007 19:12 schreef Professional het volgende:
Komt opeens Matthew Broderick het scherm in rennen met een gillende Jean Reno achter zich aan.
Zie je het al voor je?
Drie weken... geez; er zijn nog steeds films die maanden later pas naar Europa komen hoor. Als het nog binnen dezelfde maand is, vind ik de release best wel soort van worldwidequote:Op zondag 16 december 2007 12:24 schreef Tim86 het volgende:
bizar vind ik dat....ze houden het fantastisch vol om het project zo mysterieus mogelijk te houden en dan doen ze geen wereldwijde release
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |