Wat kijk ik uit naar deze film.quote:UPDATE: We've been alerted that Paramount Pictures bought the domain name TheMonstrousMovie.com (there's nothing there yet) on June 8. Will it be part of the promo campaign? Is it the title? We'll have to wait and see. The original story follows...
haha dat sprak ik vroeger altijd uit Kinky Dora....quote:Op maandag 23 juli 2007 05:22 schreef Prowl het volgende:
Volgens mij is het King Ghidora
[afbeelding]
Mijn wereldberoemde citaat (zie signature) is dermate geniaal dat het ook reversibel is. Derhalve is het devies dat men het volgende moet onthouden: "The future is a foreign country: they do things differently there"quote:Op maandag 30 juli 2007 01:47 schreef Merkie het volgende:
Hoe kan het nou al 2008 zijn op de foto's![]()
![]()
.
Klopt niet![]()
![]()
.
Kleine hint misschien, de schade aan het vrijheidsbeeld en de gebouwen op de achtergrond zijn in de vorm van nagels van een klauw of iets dergelijks. Het zou dus een groot beest kunnen zijn. Ik dacht zelf ook aan een soort Podeidon of iets anders uit de Griekse mythologie aangezien op de slusho site allerlei teksten staan als: "The sea is the womb" en er staat ook een plaatje van de dochter van Poseidon als ik het goed heb. Die 3 halen door de gebouwen op de poster zouden dus ook kunnen zijn veroorzaakt door zijn trident. Om maar even te brainstormen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[afbeelding]
Het is inderdaad de eerste poster!
Hij zegt (in mijn bescheiden mening), 'It's like Tremors' .quote:Op maandag 30 juli 2007 03:38 schreef -Beer- het volgende:
Misschien ook een hint: op het dak zegt een man zoiets van: "...it's shaking everywhere, it's like trimmers". En trimmers zijn bijvoorbeeld heggenscharen. Wat er op duidt dat het een zeemonster is met handen als heggenscharen of iets dergelijks.
" It's mr. Stay Puff......the marshmallow man..."quote:
quote:Op maandag 30 juli 2007 13:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hij zegt (in mijn bescheiden mening), 'It's like Tremors' .
Misschien net als de film tremors, of gewoon tremors het engelse woord. Dus niet trimmers.
Tenzij die post sarcastisch was en ik me door er zo op te reageren enorm voor lul zet, anders negeer deze post maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |