Pathéquote:Op zondag 20 januari 2008 02:42 schreef Smeich het volgende:
Dan ga ik naar de verkeerde bioscopen.. in Arnhem.
in Frankrijk ga ik daar bewust niet heen. Die vertalen alle films ipv ondertitelenquote:
Maar mét luidruchtig helmondse jongerenquote:Op zondag 20 januari 2008 17:47 schreef Demarest het volgende:
Hmmmm, overwegend positieve reacties, zo lijkt 't. Vrijdagavond zal ik 't met eigen ogen aanschouwen, in Pathé Helmond (zonder onzinnige pauze!)
Tevens TVP
quote:Op zondag 20 januari 2008 02:42 schreef Smeich het volgende:
Dan ga ik naar de verkeerde bioscopen.. in Arnhem.
Je heb legally blonde in je avatar , sorry dat ik je nu niet serieus neemquote:Op maandag 21 januari 2008 06:22 schreef Marble het volgende:
Deze film is echt pure torture van begin tot eind. Ik heb sinds Apocalypto niet meer zo hard de bioscoop uit willen rennen van walging. Misschien niet de allerslechtste film ooit, maar het komt toch aardig uit de buurt.
De bordkartonnen personages, het misselijkmakende camerawerk, een in elk opzicht volslagen idioot plot, alle scares die rechtstreeks uit Jurassic Park zijn geripofft, er is werkelijk niets positiefs aan dit wanproduct. Nou ja, de actrice die Lily speelde is drop dead gorgeous. Maar daar houdt het ook echt op.
Drew Goddard, wat stel je me teleur. Hoe krijg je in godsnaam zo'n bagger uit je pen na zulke verpletterende kunstwerken als "Selfless" van Buffy en "Damage" en "The girl in question" van Angel. Onvoorstelbaar.
Pas de tweede 1 die ik ooit aan een film heb gegeven, maar echt glansrijk verdiend. Chapeau!
Wat de neuq man?quote:Ik heb sinds Apocalypto niet meer zo hard de bioscoop uit willen rennen van walging
AMEN brotherquote:Op maandag 21 januari 2008 09:17 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Je heb legally blonde in je avatar , sorry dat ik je nu niet serieus neem
Reageer op de inhoud of reageer niet, kleuter.quote:Op maandag 21 januari 2008 09:17 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Je heb legally blonde in je avatar , sorry dat ik je nu niet serieus neem
Huiliequote:Op maandag 21 januari 2008 16:58 schreef Marble het volgende:
[..]
Reageer op de inhoud of reageer niet, kleuter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uhm, soumen noodles, een half kopje waterkers, wat shiitakes, een derde kopje van een of andere soep, nog wat dingen, en lekker hoor chef!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:37 schreef IedeK. het volgende:
Toevallig een Japanner in da house?
[ afbeelding ]
Ik weet nog van een zo'n 3delige miniserie die als film pas geleden vertoond was, dat ik er gewoon echt misselijk van werd. Dat was niet eens gefilmd zodat het met een handycam leek ofzo, daar was echt gewoon bedoeld veel geschud en vooral gezoomd (argh!) waardoor heel het verhaal aan me voorbij ging en ik alleen nog maar zat te zeuren over de cameraquote:Op maandag 21 januari 2008 19:51 schreef speknek het volgende:
Ik wil de film trouwens wel graag zien, hij scoort best aardig
http://beta.rottentomatoes.com/m/cloverfield/?critic=creamcrop&name_order=asc
Maar ik heb toch zooooo'n hekel aan ShakyCam films. Eigenlijk moeten shakycam regisseurs gewoon allemaal dood.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:54 schreef Patch het volgende:
Aftiteling.... [afbeeldingHeb de spoiler niet gelezen (ik wil niet gespoilerd worden) maar is het slim om te blijven zitten bij de aftiteling of het iets anders?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
precies ja: blijf zitten tot het eind, luister goed en als je thuis bent klik je op de linkquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:33 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Heb de spoiler niet gelezen (ik wil niet gespoilerd worden) maar is het slim om te blijven zitten bij de aftiteling of het iets anders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |