voor mij welquote:
Bohh, vet boeken joh!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:40 schreef Re het volgende:
[..]
voor mij wel![]()
althans bijna... eerst straks 40 km file rijden![]()
![]()
met kapotte uitlaat
![]()
my thought exactlyquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:42 schreef ruud.nl het volgende:
Je gaat je toch niet druk maken over mensen die zich druk maken over mensen die zich druk maken over het milieu?![]()
het is niet een kwestie van me druk maken over mensen die zich druk maken over het milieu, maar dat klakkeloos meelopen van die gasten die zich blijkbaar druk maken over mensen die zich druk maken over het klimaat terwijl het ze geen flikker boeit.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:42 schreef ruud.nl het volgende:
Je gaat je toch niet druk maken over mensen die zich druk maken over mensen die zich druk maken over het milieu?![]()
Je kan het ook moeilijk negeren tegenwoordig met die overkill. Radio, televisie, krant, tijdschrift, bioscoop, reclame overal, noem maar op.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:47 schreef Re het volgende:
[..]
het is niet een kwestie van me druk maken over mensen die zich druk maken over het milieu, maar dat klakkeloos meelopen van die gasten die zich blijkbaar druk maken over mensen die zich druk maken over het klimaat terwijl het ze geen flikker boeit.
Dan kunnen die mensen tegen het einde van de dag zeggen:quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:47 schreef Re het volgende:
[..]
het is niet een kwestie van me druk maken over mensen die zich druk maken over het milieu, maar dat klakkeloos meelopen van die gasten die zich blijkbaar druk maken over mensen die zich druk maken over het klimaat terwijl het ze geen flikker boeit.
maar het is juist die masaliteit van de druktemakers die zo grappig is, dat meeloop gedrag ook altijdquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:54 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Dan kunnen die mensen tegen het einde van de dag zeggen:
Poeh, ben me druk geweest.
Mensen maken zich vaker druk om niets. In de jaren 70 hadden we flinke koud etc. Toen sprak men over de ijstijd. 'Helaas' was toen Live Aid nog niet uitgevonden.
Alleen voor die taalverpaupering zou ik al wegrennen jaquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:06 schreef Princess_Manuhutu89 het volgende:
Als je t te kouud vind, ga je tog emigreren..mensen zorgen met zn alleen dat het klimaat word verneukt.vind ik:P
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:06 schreef Princess_Manuhutu89 het volgende:
Als je t te kouud vind, ga je tog emigreren..mensen zorgen met zn alleen dat het klimaat word verneukt.vind ik:P
hoe orgineelquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:14 schreef -Muse- het volgende:
Pff.. mensen die zich druk maken over mensen die zich druk maken over mensen die zich druk maken over het weer![]()
Tuurlijk. Kuddegedrag = sociale acceptatie. En de meeste mensen willen toch geaccepteerd worden in een groep?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:03 schreef Re het volgende:
[..]
maar het is juist die masaliteit van de druktemakers die zo grappig is, dat meeloop gedrag ook altijd. Maar toen was het ook al droog in Afrika geloof ik
het enge van alles is, dat ik dit allemaal nog volg ook!! hahahaquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:47 schreef Re het volgende:
[..]
Ja, maar dat kan je ook weer omdraaien richting de wél volgers.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:17 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Tuurlijk. Kuddegedrag = sociale acceptatie. En de meeste mensen willen toch geaccepteerd worden in een groep?
mja, maar zo'n kudde meeloopfokkertjes... gaat dat om acceptatie dan, zo van "kijk mij een stoere internet held zijn", en dan thuis stoer tijdens het eten... "mamma ik heb op het internet iemand uitgescholden, mag ik nu een stukje extra vlees"quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:17 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Tuurlijk. Kuddegedrag = sociale acceptatie. En de meeste mensen willen toch geaccepteerd worden in een groep?
FOK! is ook een groep. In je hoofd hoor je erbij.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:38 schreef Re het volgende:
[..]
mja, maar zo'n kudde meeloopfokkertjes... gaat dat om acceptatie dan, zo van "kijk mij een stoere internet held zijn", en dan thuis stoer tijdens het eten... "mamma ik heb op het internet iemand uitgescholden, mag ik nu een stukje extra vlees"
Het milde geroep van de eenling wordt versmoord, en vergaat in het geschreeuw van de grote massa.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:29 schreef DoctorB het volgende:
erger is dat al die mensen stemrecht hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |