maar nu je er toch over begint: heeft veronica zich gewoon neergelegd bij die dope-oogjes van rolf of valt het niemand op?
En als ik de kans krijg beweeg ik de camera in morse richting een van de bewoners en die weten dan meteen wat er aan de hand is.
Stelletje sadisten...
quote:
op 10-11-1999 om 02:47 PM schreef hobbes het volgende:
heeft veronica zich gewoon neergelegd bij die dope-oogjes van rolf of valt het niemand op?
Veronica is hoogstwaarschijnlijk de leverancier van Rolfje.
Bye bye
------------------
ruby
[Dit bericht is gewijzigd door ruby (Datum 12 Oktober 1999).]
quote:
op 10-11-1999 om 11:03 PM schreef Patsy het volgende:
Wij van SBS6 zijn inmiddels vergevorderd met de plannen voor 'BB for kids' : Tien 8-jarigen 100 dagen in Almere. GEEN ouders, GEEN Nintendo, GEEN Cartoon Network.
We hebben al ruim twee miljoen aanmeldingen binnen.
Dat idee is inderdaad tijdens een vorige redactievergadering een agendapunt geweest. Het is voorlopig echter even op de lange baan geschoven omdat de redactieraad nog geen standpunt had bepaald over de te plaatsen deelnemertjes. Mijn bezwaar dat ik het oneerlijk zou vinden als de kinderen van de ouders die er nu zitten ook in aanmerking zouden komen viel in elk geval in goede aarde. Met mij waren er meer collega's van overtuigd dat er nog veel meer ouders zijn die het verdienen om 100 dagen van hun kl*tekoters te zijn bevrijd. Ik houd jullie op de hoogte.
P.S. Max, dit kan je natuurlijk niet maken. Je weet dat je in de redactievergadering het onderspit gedolven hebt. Natuurlijk hebben andere ouders ook de behoefte om hun kinderen 100 dagen te dumpen, maar we zitten hier inmiddels al tot over onze oren in de ongewenste kinderen op de redactiekamer. Die kinderen van Ruud en Willem willen gewoon even rust. Heel begrijpelijk en die vier van Karin kunnen even nergens anders terecht nu haar man plots niet meer bereikbaar is. Jij zag toch ook in dat 100 dagen in Almere de beste oplossing is. De bedrijfscreche zit nu eenmaal vol sinds we al die soaps zijn gaan produceren en financieel is John er absoluut voor. Je weet best dat het huis duur was en met een beetje geluk lukt het plan om het na die kinderen nog honderd dagen aan de ex-partners te verhuren. Nee Max, voor mij is het duidelijk: jij gaat weer een tijdje publieksbegeleiding bij Veronica Live doen
------------------
as the world turns loopt al 25 jaar; zouden ze voor 250.000 per jaar bereid zijn te blijven ?
[Dit bericht is gewijzigd door voyeur (Datum 12 Oktober 1999).]
Formatjes uitdenken, en zo.
Creatief met poeder.
Meetings in de bezemkast.
En nee Voyeur, niet zo schijnheilig nou, jij bent niet weg te slaan uit die kast en we weten best wat je daar doet. En dat heeft niks met bezems te maken. We spreken je morgen, 11:30 toch? Vergeet je spreadsheets niet, ouwe poederdoos.
Heb ik dan een interne memo gemist of zo? Volgens mijn laatste instructies was het namelijk de bedoeling om hier zoveel mogelijk "disinformatie" te spuien om die FOKkers zoveel mogelijk op te fokken.
quote:
op 10-12-1999 om 12:48 AM schreef Max het volgende:
Dat idee is inderdaad tijdens een vorige redactievergadering een agendapunt geweest. Het is voorlopig echter even op de lange baan geschoven omdat de redactieraad nog geen standpunt had bepaald over de te plaatsen deelnemertjes. Mijn bezwaar dat ik het oneerlijk zou vinden als de kinderen van de ouders die er nu zitten ook in aanmerking zouden komen viel in elk geval in goede aarde. Met mij waren er meer collega's van overtuigd dat er nog veel meer ouders zijn die het verdienen om 100 dagen van hun kl*tekoters te zijn bevrijd. Ik houd jullie op de hoogte.
KLets niet. Het is duidelijk dat jullie buiten de beslissingen van de echte top gehouden worden. Om de hele pubertijd live op tv te krijgen was er over het tien-jarenplan al lang geen discussie meer.
Greetinx [eNeR***SniFF***Gy]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |