abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199053
ik volg dit forum al heel erg lang, en ben er van overtuigd dat 50% van de deelnemers veronica-medewerkers zijn die in de baas zijn tijd de rest zitten op te jutten!
  maandag 11 oktober 1999 @ 14:40:00 #2
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_199054
en we hebben al zo weinig plezier in ons werk.. laat ons toch...
No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_199055
Wat je zegt, JayTaph. Spreken we straks even af in de kantine? Bakkie pleur, rokertje erbij, snifje Coke van Rolf... Tot zo!
Een schizofreen is nooit alleen
pi_199056
ik zeg ook niet dat ik het érg vind
volg het allemaal met heel veel pret!

maar nu je er toch over begint: heeft veronica zich gewoon neergelegd bij die dope-oogjes van rolf of valt het niemand op?

maandag 11 oktober 1999 @ 14:56:00 #5
81 JayTaph
pi_199057
ach joh.. Rolf valt niet eens meer op hierzo. Heb je hummie nog niet gezien.. ze is nog steeds recovering van die slechte trip van een paar jaar geleden...
No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_199058
Nah, hier op de afdeling valt het niemand op, sowieso zit iedereen hier apathisch naar het plafond te staren en te wachten tot de plee weer eens vrij komt.
  maandag 11 oktober 1999 @ 15:23:00 #7
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_199059
En dan te bedenken dat Veronica het alleen uitzendt, en dat het gemaakt wordt door John de Mol Produkties... Maar wat weten wij Veronica-medewerkers ervan...?
Haal jij koffie Jaytaph... of waren de Sisters weer aan de beurt?
V
Ja inderdaad, V. ja.
pi_199060
Hier is jullie capuccino'tje collegae!
Trouwens, Is John de Mol Produkties niet met een -c- (Producties dus?). Dat zouden jullie als Veronica-medewerkers toch moeten weten....
Ik sprak Daphne net en die was het gelul achter haar rug om meer dan zat!!!!
pi_199061
Heh Tjapy we moeten nog ff bijpraten over de
volgende uitzending van de heilige koe!
Ehh ohja aangezien ik de Creative Director ben bij Veronica heb ik een dolletjes leuk iede, n.l. in het kader van onze BB uitzendingen wil ik de volgende aflevering hernoemen naar de heilige kip!
Begin bij het begin en eindig nooit!
  maandag 11 oktober 1999 @ 22:13:00 #10
593 sjak
Juffie Bloem
pi_199062
Daphne vertelde trouwens nog dat Richard erg genoten had van de tennisballen actie. Hij wil de volgende keer ook mee doen maar vind dat we dan Rolf als bal moeten gebruiken.
Lekker douchen!
pi_199063
Jongens, ik zit hier maar een beetje te niksen tijdens mijn nachtdienst in het BB huis, dus ik denk: laat ik eens op het FOK! forum gaan kijken.

En als ik de kans krijg beweeg ik de camera in morse richting een van de bewoners en die weten dan meteen wat er aan de hand is.

maandag 11 oktober 1999 @ 22:50:00 #12
215 misterDre
Paint it black!
pi_199064
Vinden jullie die koffie uit de automaat in de hal ook niet te zuipen!
  maandag 11 oktober 1999 @ 22:54:00 #13
593 sjak
Juffie Bloem
pi_199065
Als ik dienst heb, vraag ik altijd aan Karin of ze koffie wil maken. Dat kan ze erg goed hoor.
Lekker douchen!
pi_199066
Wij van SBS6 zijn inmiddels vergevorderd met de plannen voor 'BB for kids' : Tien 8-jarigen 100 dagen in Almere. GEEN ouders, GEEN Nintendo, GEEN Cartoon Network.
We hebben al ruim twee miljoen aanmeldingen binnen.
  maandag 11 oktober 1999 @ 23:04:00 #15
81 JayTaph
pi_199067
GEEN CARTOONNETWERK!!!!

Stelletje sadisten...

pi_199068
Kom nou, back to basic hoor. We zetten wel een cow en een chicken in de tuin, om ze wat verantwoordelijkheid bij te brengen.
Overigens denken wij (en veel ouders met ons) dat bij de juniorversie een verlenging van het verblijf in het huis wel wenselijk is. Ze zijn nog in ontwikkeling en zo, 100 dagen is wel wat krapjes. Voor een gefundeerd wetenschappelijk rapport dan. itt Veronica streven wij natuurlijk wel naar iets hoger doelen.
  maandag 11 oktober 1999 @ 23:25:00 #17
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_199069
Dames en heren, U moet zich een beetje bij Rolf X. inlikken, dan krijg je lekker bij je bakkie pleur: 'heroine, hashies...en vieze koekies
God only made so many beautiful heads..[br]The rest he covered with hair...[br] ow en click eens op een banner!!!
pi_199070
Patsy ik heb 2 kinderen in de aanbieding
  dinsdag 12 oktober 1999 @ 00:40:00 #19
521 ruby
Hell yeah!
pi_199071
quote:
op 10-11-1999 om 02:47 PM schreef hobbes het volgende:
heeft veronica zich gewoon neergelegd bij die dope-oogjes van rolf of valt het niemand op?

Veronica is hoogstwaarschijnlijk de leverancier van Rolfje.

Bye bye
------------------
ruby

[Dit bericht is gewijzigd door ruby (Datum 12 Oktober 1999).]

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_199072
quote:
op 10-11-1999 om 11:03 PM schreef Patsy het volgende:
Wij van SBS6 zijn inmiddels vergevorderd met de plannen voor 'BB for kids' : Tien 8-jarigen 100 dagen in Almere. GEEN ouders, GEEN Nintendo, GEEN Cartoon Network.
We hebben al ruim twee miljoen aanmeldingen binnen.

Dat idee is inderdaad tijdens een vorige redactievergadering een agendapunt geweest. Het is voorlopig echter even op de lange baan geschoven omdat de redactieraad nog geen standpunt had bepaald over de te plaatsen deelnemertjes. Mijn bezwaar dat ik het oneerlijk zou vinden als de kinderen van de ouders die er nu zitten ook in aanmerking zouden komen viel in elk geval in goede aarde. Met mij waren er meer collega's van overtuigd dat er nog veel meer ouders zijn die het verdienen om 100 dagen van hun kl*tekoters te zijn bevrijd. Ik houd jullie op de hoogte.

dinsdag 12 oktober 1999 @ 01:12:00 #21
798 voyeur
bemoeit zich
pi_199073
Nou leuk hoor ! Van je collega's moet je het hier wel weer hebben. Jullie weten dondersgoed wat de instructie van Hummelbazin was. Die ellendige Fokzine types met hun pijnlijke onthullingen moesten geneutraliseerd worden. Iedereen elke dag verplicht een stukje schrijven in dit forum was toch niet te veel gevraagd
Tuurlijk dat idee van Hummel zelf om die idiote vissen te plaatsen heeft de angel toch al uit die Fok types gehaald, maar opdracht blijft opdracht

P.S. Max, dit kan je natuurlijk niet maken. Je weet dat je in de redactievergadering het onderspit gedolven hebt. Natuurlijk hebben andere ouders ook de behoefte om hun kinderen 100 dagen te dumpen, maar we zitten hier inmiddels al tot over onze oren in de ongewenste kinderen op de redactiekamer. Die kinderen van Ruud en Willem willen gewoon even rust. Heel begrijpelijk en die vier van Karin kunnen even nergens anders terecht nu haar man plots niet meer bereikbaar is. Jij zag toch ook in dat 100 dagen in Almere de beste oplossing is. De bedrijfscreche zit nu eenmaal vol sinds we al die soaps zijn gaan produceren en financieel is John er absoluut voor. Je weet best dat het huis duur was en met een beetje geluk lukt het plan om het na die kinderen nog honderd dagen aan de ex-partners te verhuren. Nee Max, voor mij is het duidelijk: jij gaat weer een tijdje publieksbegeleiding bij Veronica Live doen
------------------
as the world turns loopt al 25 jaar; zouden ze voor 250.000 per jaar bereid zijn te blijven ?

[Dit bericht is gewijzigd door voyeur (Datum 12 Oktober 1999).]

Here we are now, entertain us.
pi_199074
Klopt Ruby: hier bij V. is het één groot snuiffestijn, maar we werken er hard voor en bovendien, it's tievie man.

Formatjes uitdenken, en zo.

Creatief met poeder.

Meetings in de bezemkast.

En nee Voyeur, niet zo schijnheilig nou, jij bent niet weg te slaan uit die kast en we weten best wat je daar doet. En dat heeft niks met bezems te maken. We spreken je morgen, 11:30 toch? Vergeet je spreadsheets niet, ouwe poederdoos.

pi_199075
Sorry Voyeur,

Heb ik dan een interne memo gemist of zo? Volgens mijn laatste instructies was het namelijk de bedoeling om hier zoveel mogelijk "disinformatie" te spuien om die FOKkers zoveel mogelijk op te fokken.

pi_199076
quote:
op 10-12-1999 om 12:48 AM schreef Max het volgende:
Dat idee is inderdaad tijdens een vorige redactievergadering een agendapunt geweest. Het is voorlopig echter even op de lange baan geschoven omdat de redactieraad nog geen standpunt had bepaald over de te plaatsen deelnemertjes. Mijn bezwaar dat ik het oneerlijk zou vinden als de kinderen van de ouders die er nu zitten ook in aanmerking zouden komen viel in elk geval in goede aarde. Met mij waren er meer collega's van overtuigd dat er nog veel meer ouders zijn die het verdienen om 100 dagen van hun kl*tekoters te zijn bevrijd. Ik houd jullie op de hoogte.

KLets niet. Het is duidelijk dat jullie buiten de beslissingen van de echte top gehouden worden. Om de hele pubertijd live op tv te krijgen was er over het tien-jarenplan al lang geen discussie meer.

dinsdag 12 oktober 1999 @ 01:41:00 #25
653 [eNeRGy]
Ever tried to live without it?
pi_199077
Hé, Rolf X Hakelaar heeft weer een nieuwe lading bij de kantine afgeleverd !

Greetinx [eNeR***SniFF***Gy]

Oxytocine, imagine a world without!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')