abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51198529
Ben ik nou de enige die daar echt helemaal kankergestoord van word? Godverdomme wat ben ik dat gezeik zat.
  vrijdag 6 juli 2007 @ 13:31:54 #2
168840 Sant
Jealousy is a Motherf*cker!!
pi_51198606
ik ben jou zat!
Geluk is een richting..... geen PUNT!!!!
Shit... Ik heb eigenlijk helemaal geen geweldige opmerking...
  vrijdag 6 juli 2007 @ 13:32:04 #3
111861 Hayley
Get what you can!!
pi_51198621
Zeur niet
pi_51198767
is het ook, wij mensen heb max 5% invloed erop ....
  vrijdag 6 juli 2007 @ 15:23:04 #5
132726 Sjengdanny
Ik kom er wel...
pi_51202576
De ozonlaag is al naar de knoppen, kunnen we beter het werk helemaal afmaken
Op ut Vriethof, op un baank.
Gruuts op de Mestreechter Geis!
Hendig sjiek!
Vuilak!
  vrijdag 6 juli 2007 @ 15:24:20 #6
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_51202630
Eens met TS. De wereld is toch al naar de klote.
Tics van je petten.
  vrijdag 6 juli 2007 @ 15:30:33 #7
130803 Gripper
Get a grip
pi_51202886
Precies, en het komt ook wel weer goed. al miljoenen jaren hebben we om de zoveel-1000 jaar een ijstijd, en om de andere xx.000 jaar een periode waarin het lekker tropisch is. Niet zeiken en aanpassen dus: meer bloesjes en korte broekjes, minder bontkragen!
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  vrijdag 6 juli 2007 @ 15:33:09 #8
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_51203004
Die ijstijd komt toch pas weer als wij dood zijn

Laat maar komen, dat broeikaseffect.
Tics van je petten.
pi_51203020
Is heulemoal nie woar, da zegge ze om uw bang te make, boesj doet da ok!
pi_51203071
Ik ben verkouden, dat zuigt wel. Maar goed volgende week toch op vakantie. Lekker tropisch.
pi_51203090
hm het is wel een beetje absurd hoeveel nieuws men tegenwoordig loslaat over het weer bv, zoals dat het nu bv een hittegolf is in amerika..las ik ergens vanmorgen, dus
ja? komt dat dan nooit voor daar?

En of chemtrails waar zijn of niet, vliegtuigen zijn wel de grootste vervuilers, daarnaast kan men allang auto's schoon laten rijden maar dit doet men niet, omdat shell anders zoveel verliezen lijdt en de hele wereld economie hierop staat en valt..
dus als men iets wil doen aan het klimaat begin dan aan de top aub, ipv dat gezeik en ons allemaal een schuldgevoel aanpraten!
Want daar begint het wel op te lijken tegenwoordig.
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_51203574
De top geeft alleen om geld dus verwacht niet dat er veel zal gebeuren.
pi_51203690
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 15:48 schreef -Muse- het volgende:
precies!
Dus ...
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_51204025
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 15:48 schreef -Muse- het volgende:
Ik wil niet eens dat er wat gebeurd
  vrijdag 6 juli 2007 @ 17:59:42 #15
86146 True_Force
Zo heet als een kroketje
pi_51208061
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 15:35 schreef zhe-devilll het volgende:
hm het is wel een beetje absurd hoeveel nieuws men tegenwoordig loslaat over het weer bv, zoals dat het nu bv een hittegolf is in amerika..las ik ergens vanmorgen, dus
ja? komt dat dan nooit voor daar?

En of chemtrails waar zijn of niet, vliegtuigen zijn wel de grootste vervuilers, daarnaast kan men allang auto's schoon laten rijden maar dit doet men niet, omdat shell anders zoveel verliezen lijdt en de hele wereld economie hierop staat en valt..
dus als men iets wil doen aan het klimaat begin dan aan de top aub, ipv dat gezeik en ons allemaal een schuldgevoel aanpraten!
Want daar begint het wel op te lijken tegenwoordig.
hoe dan? op waterstof zeker
waterstof is een energiedrager lieve schat, dat moet ook ergens mee gemaakt worden... hoe dan? bijvoorbeeld d.m.v. electrolyse. Hoe kom je aan die electriciteit? juist. -> olie. bovendien is het rendement daarvan verschrikkelijk laag, waardoor je nog veeel meer olie nodig hebt dan dat we nu al gebruiken. En kom alsjeblieft niet aan met "schone energie", want voorlopig duurt het nog 10-12 jaar voordat een zonnecel of een windmolen meer energie heeft geproduceerd dan het kost om m te maken. Die groenlinks vlieger gaat dus niet op. Wat blijft over? kernenergie! En dan te bedenken dat ons kabinet net 4 zwaar vervuilende kolencentrales uit de grond laat stampen, omdat de PVDA niet aan kernenergie wil.

Droom dus maar rustig verder over windmolenparken en waterstof die uit de lucht komt vallen, dan gaat de rest van de wereld ondertussen verder met het zoeken naar echte oplossingen voor het energie probleem.
pi_51208691
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 17:59 schreef True_Force het volgende:

[..]

hoe dan? op waterstof zeker
waterstof is een energiedrager lieve schat, dat moet ook ergens mee gemaakt worden... hoe dan? bijvoorbeeld d.m.v. electrolyse. Hoe kom je aan die electriciteit? juist. -> olie. bovendien is het rendement daarvan verschrikkelijk laag, waardoor je nog veeel meer olie nodig hebt dan dat we nu al gebruiken. En kom alsjeblieft niet aan met "schone energie", want voorlopig duurt het nog 10-12 jaar voordat een zonnecel of een windmolen meer energie heeft geproduceerd dan het kost om m te maken. Die groenlinks vlieger gaat dus niet op. Wat blijft over? kernenergie! En dan te bedenken dat ons kabinet net 4 zwaar vervuilende kolencentrales uit de grond laat stampen, omdat de PVDA niet aan kernenergie wil.

Droom dus maar rustig verder over windmolenparken en waterstof die uit de lucht komt vallen, dan gaat de rest van de wereld ondertussen verder met het zoeken naar echte oplossingen voor het energie probleem.
ik droom verder
droomde einstein ook niet?
pi_51208904
Ik ben al dat duurzaamheid gezeur zat ja. Ieder likt elkaar nu om zo duurzaam mogelijk te zijn. Hypotheek je daar, tv programma hier. Flikker toch op.
  vrijdag 6 juli 2007 @ 19:30:22 #18
121830 Kadesh
The Protectors of the Garden
pi_51210843
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 13:29 schreef kikoooooo het volgende:
Ben ik nou de enige die daar echt helemaal kankergestoord van word? Godverdomme wat ben ik dat gezeik zat.
Eens!
For thirteen generations we have protected it from the unclean
  vrijdag 6 juli 2007 @ 23:12:58 #19
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_51218172
Ik ben dat gezeik en geneuzel over dat kutklimaat ook spuugzat aan het worden.
Als het de overheid echt zo aan het hart gaat moeten ze er gvd eens ECHT wat aan gaan doen ipv dat pappen en nathouden toontje wat ze nu doen
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  Redactie Frontpage vrijdag 6 juli 2007 @ 23:21:49 #20
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_51218433
Ben echt ook helemaal klaar met dat Al Gore Klimaatgezeik
pi_51218509
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 23:12 schreef Metro2005 het volgende:
Ik ben dat gezeik en geneuzel over dat kutklimaat ook spuugzat aan het worden.
Als het de overheid echt zo aan het hart gaat moeten ze er gvd eens ECHT wat aan gaan doen ipv dat pappen en nathouden toontje wat ze nu doen
precies zetten zij hun gore smerige grote kutbak aan de kant?
Gaan zij met den trein?
NEE NO WAY! Dus flikker op met die nonsens
  vrijdag 6 juli 2007 @ 23:29:49 #22
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_51218634
Ik vind het klimaat anders behoorlijk naadje de laatste week. Dit is toch geen zomer man... ze moesten Erwin Krol ontslaan!
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_51218725
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 23:29 schreef HenryHill het volgende:
Ik vind het klimaat anders behoorlijk naadje de laatste week. Dit is toch geen zomer man... ze moesten Erwin Krol ontslaan!
of eens kappen met H.A.A.R.P
  vrijdag 6 juli 2007 @ 23:41:05 #24
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_51218956
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 23:32 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

of eens kappen met H.A.A.R.P
Eh, met wattes?
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  vrijdag 6 juli 2007 @ 23:47:27 #25
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_51219112
Mensen die de care police niet durven bellen

Allemaal geldklopperij ! dat ist
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: