Als heel veel mensen dat zouden doen, dan weet ik zeker dat het helpt.quote:
Ik vond het maar aanstellerig gezanik.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:43 schreef Urquhart het volgende:
Ik geloof die Beau dus echt totaal niet he, met z'n milieupraatjes
Opgelost?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:50 schreef vanBnaarC het volgende:
Dan zeiken we over allochtonen beleid, als dat na 2 jaar is opgelost gaan wee over op een ander onderwerp
Het klimaat nu
KLACHT: is gewoon een fucking HYPE
Ja, raar hequote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:45 schreef ABBAfan het volgende:
Het valt me op dat echt heel veel mensen de ernst van de zaak heel eenvoudig opzij schuiven en gewoon doorgaan met consumeerderen.
Ah, maar natuurlijk, en wat er in die rapporten staat is per definitie de ultieme waarheidquote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:15 schreef SlimShady het volgende:
het is wel niet bewezen. de VN heeft de rapporten en erkent het klimaatprobleem.
heb je reden voor twijfel? of ben jij zoeen anti-globalist?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:06 schreef Samson het volgende:
[..]
Ah, maar natuurlijk, en wat er in die rapporten staat is per definitie de ultieme waarheidIk vind dat ze met deze boodschap beter in Amerika terecht kunnen. Daar is pas sprake van een overdreven consumptie en verbruik. Nergens wordt zoveel gefietst als in Nederland en de treinen zitten al overvol. Ik heb het idee dat het hier dus allemaal nogal meevalt. Begin bij de grote jongens zou ik zeggen.
Precies, als landen als de VS en China nou er meer op gaan letten, meedoen met dat Kyoto-verdrag dan zijn al een heel stuk verder.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:06 schreef Samson het volgende:
[..]
Ah, maar natuurlijk, en wat er in die rapporten staat is per definitie de ultieme waarheidIk vind dat ze met deze boodschap beter in Amerika terecht kunnen. Daar is pas sprake van een overdreven consumptie en verbruik. Nergens wordt zoveel gefietst als in Nederland en de treinen zitten al overvol. Ik heb het idee dat het hier dus allemaal nogal meevalt. Begin bij de grote jongens zou ik zeggen.
Ja, maar dat doen ze niet. En ook niet als madonna en consorten ze dat gaan vertellen. Als Als Als.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:10 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Precies, als landen als de VS en China nou er meer op gaan letten, meedoen met dat Kyoto-verdrag dan zijn al een heel stuk verder.
Natuurlijk heb ik reden voor twijfel. Ik denk namelijk zelf na en slik niet alles wat ik in de media zie en lees voor zoete koek. Zou je ook ns moeten proberen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:10 schreef SlimShady het volgende:
[..]
heb je reden voor twijfel? of ben jij zoeen anti-globalist?
ja, ze moeten de bedrijven/industrie aanpakken.
Good for youquote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:11 schreef Catch22- het volgende:
en de moderne boomknuffelaar rijdt in een prius, waarvan het grootste deel niet te recyclen is, itt een reguliere audi bijvoorbeeld
Nou en? Het enige probleem dan is de hoge rekening.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:47 schreef ABBAfan het volgende:
Kijk eens om je heen. Hoeveel overbodige verlichting zie je? Tuinlampen en lampen bij de voordeur, achterdeur en garage. De hele nacht branden die dingen. UIT ERMEE!!!
waar ik een hekel aan heb is dat!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 04:22 schreef True_Force het volgende:
[..]
je snapt het echt niet he? ga eerst eens wat feiten zoeken schat... de gemiddelde trein zit voor zo'n 30-40% vol, op drukke trajecten. Pas als dit boven de 80% zit (wat meer op een veetransport dan op een comfortabele manier van reizen lijkt) vervuilt een trein minder dan wanneer elke passagier met een nieuwe! middenklasser zou reizen. electriciteit voor een trein moet ook opgewekt worden...
Ja leuk, Nederland is zo miezerig qua omvang dat je alles wel de schuld kan geven. Auto's, industrie, energiecentrales blablabla.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:11 schreef Catch22- het volgende:
in NL zorgen auto's voor 3% van de totale CO2 uitstoot geloof ik, waarom moeten die brandstofprijzen zo achterlijk omhoog? Beter belast je de grote vervuilers (industrie) wat meer
en de typische boomknuffelaar rijdt in een lelijke eend, 1:8 doen die dingen
maar ooo zoo leuk
en de moderne boomknuffelaar rijdt in een prius, waarvan het grootste deel niet te recyclen is, itt een reguliere audi bijvoorbeeld
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |