abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51228131
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 12:40 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

En dat helpt?
Als heel veel mensen dat zouden doen, dan weet ik zeker dat het helpt.
En bovendien: baat het niet, het schaadt ook niet
One of us is ugly, One of us is cute, One of us you'd like to see in her birthday suit
pi_51228151
Ik geloof die Beau dus echt totaal niet he, met z'n milieupraatjes
  zaterdag 7 juli 2007 @ 12:44:50 #53
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_51228197
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 12:43 schreef Urquhart het volgende:
Ik geloof die Beau dus echt totaal niet he, met z'n milieupraatjes
Ik vond het maar aanstellerig gezanik.
KuikenGuppy
pi_51228216
Het valt me op dat echt heel veel mensen de ernst van de zaak heel eenvoudig opzij schuiven en gewoon doorgaan met consumeerderen.
One of us is ugly, One of us is cute, One of us you'd like to see in her birthday suit
pi_51228270
Kijk eens om je heen. Hoeveel overbodige verlichting zie je? Tuinlampen en lampen bij de voordeur, achterdeur en garage. De hele nacht branden die dingen. UIT ERMEE!!!
pi_51228331
Dan zeiken we over allochtonen beleid, als dat na 2 jaar is opgelost gaan wee over op een ander onderwerp
Het klimaat nu

KLACHT: is gewoon een fucking HYPE
pi_51228340
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 12:50 schreef vanBnaarC het volgende:
Dan zeiken we over allochtonen beleid, als dat na 2 jaar is opgelost gaan wee over op een ander onderwerp
Het klimaat nu

KLACHT: is gewoon een fucking HYPE
Opgelost?
pi_51228350
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 12:50 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Opgelost?
Nou je hoort er niks meer over
pi_51228384
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 12:51 schreef vanBnaarC het volgende:

[..]

Nou je hoort er niks meer over
Ok, dat is wat anders
pi_51228469
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 12:45 schreef ABBAfan het volgende:
Het valt me op dat echt heel veel mensen de ernst van de zaak heel eenvoudig opzij schuiven en gewoon doorgaan met consumeerderen.
Ja, raar he
  zaterdag 7 juli 2007 @ 13:06:35 #61
176521 Grulez
rasgroninger
pi_51228720
Als tegenprestatie heb ik de gehele dag al mn lampen en apparaten aan.. Dat zal ze leren.
pi_51228732
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 12:15 schreef SlimShady het volgende:
het is wel niet bewezen. de VN heeft de rapporten en erkent het klimaatprobleem.
Ah, maar natuurlijk, en wat er in die rapporten staat is per definitie de ultieme waarheid Ik vind dat ze met deze boodschap beter in Amerika terecht kunnen. Daar is pas sprake van een overdreven consumptie en verbruik. Nergens wordt zoveel gefietst als in Nederland en de treinen zitten al overvol. Ik heb het idee dat het hier dus allemaal nogal meevalt. Begin bij de grote jongens zou ik zeggen.
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_51228841
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 13:06 schreef Samson het volgende:

[..]

Ah, maar natuurlijk, en wat er in die rapporten staat is per definitie de ultieme waarheid Ik vind dat ze met deze boodschap beter in Amerika terecht kunnen. Daar is pas sprake van een overdreven consumptie en verbruik. Nergens wordt zoveel gefietst als in Nederland en de treinen zitten al overvol. Ik heb het idee dat het hier dus allemaal nogal meevalt. Begin bij de grote jongens zou ik zeggen.
heb je reden voor twijfel? of ben jij zoeen anti-globalist?
ja, ze moeten de bedrijven/industrie aanpakken.
pi_51228850
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 13:06 schreef Samson het volgende:

[..]

Precies, als landen als de VS en China nou er meer op gaan letten, meedoen met dat Kyoto-verdrag dan zijn al een heel stuk verder.
pi_51229882
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 13:10 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Precies, als landen als de VS en China nou er meer op gaan letten, meedoen met dat Kyoto-verdrag dan zijn al een heel stuk verder.
Ja, maar dat doen ze niet. En ook niet als madonna en consorten ze dat gaan vertellen. Als Als Als.

Conclusie: Lullen ovet het klimaat is pas verspilde energie.
pi_51230285
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 13:10 schreef SlimShady het volgende:

[..]

heb je reden voor twijfel? of ben jij zoeen anti-globalist?
ja, ze moeten de bedrijven/industrie aanpakken.
Natuurlijk heb ik reden voor twijfel. Ik denk namelijk zelf na en slik niet alles wat ik in de media zie en lees voor zoete koek. Zou je ook ns moeten proberen.
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  zaterdag 7 juli 2007 @ 14:11:58 #67
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_51230468
in NL zorgen auto's voor 3% van de totale CO2 uitstoot geloof ik, waarom moeten die brandstofprijzen zo achterlijk omhoog? Beter belast je de grote vervuilers (industrie) wat meer

en de typische boomknuffelaar rijdt in een lelijke eend, 1:8 doen die dingen

maar ooo zoo leuk

en de moderne boomknuffelaar rijdt in een prius, waarvan het grootste deel niet te recyclen is, itt een reguliere audi bijvoorbeeld
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_51230732
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 14:11 schreef Catch22- het volgende:
en de moderne boomknuffelaar rijdt in een prius, waarvan het grootste deel niet te recyclen is, itt een reguliere audi bijvoorbeeld
Good for you
  zaterdag 7 juli 2007 @ 14:42:49 #69
168739 Red_85
'echt wel'
pi_51231138
tijdje geleden kwam er een serieuze duitse krant met de uitkomst van een onderzoek dat de opwaring totaal natuurlijk is en dat de co2 uitstoot er weinig mee te maken had. het 3x in het nieuws geweest en verder totaal genegeerd. terwijl ieder wissewasje van dat het 'slechter' zou gaan landelijk breed wordt uitgemeten in de journaals.
sinds dien heb het eigenlijk nare proporties aangemeten gekregen. en dan nu dit. gaat echt nergens over nu.
en dat terwijl de totale co2 uitstoot van auto's en vrachtauto's bijvoorbeeld maar 0,3% uitmaakt van de totale uitstoot van co2. ja! van alle auto's. stond in diezelfde frankfurter.
het wordt lekker opgeblazen tot een wereldwijd probleem zodat we er ons lekker druk over gaan maken en de overheden een ecotax kan invoeren om zn bevolking weer meer te kunnen laten betalen. tyft op joh.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_51232627
Eigenlijk is het misschien ook goed deze overdreven aandacht voor het milieu. Mensen met meer dan 2 hersencellen krijgen al snel een overkill betreffende de "problemen" van het milieu en gaan weer over tot de orde van de dag. Hoop ik dan he...
  zaterdag 7 juli 2007 @ 16:05:51 #71
168255 J.Herrer
pi_51233229
De kans dat er een komeet op aarde stort is groter dan dat er binnen 100 jaar een ijstijd zal komen
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_51246160
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 12:47 schreef ABBAfan het volgende:
Kijk eens om je heen. Hoeveel overbodige verlichting zie je? Tuinlampen en lampen bij de voordeur, achterdeur en garage. De hele nacht branden die dingen. UIT ERMEE!!!
Nou en? Het enige probleem dan is de hoge rekening.
pi_51246394
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 04:22 schreef True_Force het volgende:

[..]

je snapt het echt niet he? ga eerst eens wat feiten zoeken schat... de gemiddelde trein zit voor zo'n 30-40% vol, op drukke trajecten. Pas als dit boven de 80% zit (wat meer op een veetransport dan op een comfortabele manier van reizen lijkt) vervuilt een trein minder dan wanneer elke passagier met een nieuwe! middenklasser zou reizen. electriciteit voor een trein moet ook opgewekt worden...
waar ik een hekel aan heb is dat!
Je snapt het echt niet he?
jij snapt iets niet he?
Ik ben quasi serieus, altijdddd dus niet zeiken he!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zaterdag 7 juli 2007 @ 23:21:35 #75
168255 J.Herrer
pi_51246511
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 14:11 schreef Catch22- het volgende:
in NL zorgen auto's voor 3% van de totale CO2 uitstoot geloof ik, waarom moeten die brandstofprijzen zo achterlijk omhoog? Beter belast je de grote vervuilers (industrie) wat meer

en de typische boomknuffelaar rijdt in een lelijke eend, 1:8 doen die dingen

maar ooo zoo leuk

Ja leuk, Nederland is zo miezerig qua omvang dat je alles wel de schuld kan geven. Auto's, industrie, energiecentrales blablabla.
Zelfs als je een scheet laat is dat al milieuvervuiling
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')