dat verdiend hij niet in een lege Arenaquote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:46 schreef Lyzio het volgende:
Wanneer wordt onzer allen Jaap gehuldigd? Vanavond wellicht?
Huldigen, eren, afscheidswedstrijd, bloemen en tranen. Je weet zelf. Waarom? Omdat het een van de allerbeste verdedigers is die Nederland ooit heeft gekend.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom zou je hem huldigen?
Ik denk tegen Vitesse de 25e. Zal 'm zeer waarschijnlijk wel worden.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:46 schreef Lyzio het volgende:
quote:Op donderdag 1 november 2007 14:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik vraag me af als je teammanager bent, een jaar contract hebt en na 2 maanden in het jaar stopt omdat je geen zin meer hebt ook een afscheidsborrel krijgt
Harry Vermeegen regelt dat ook.quote:Op donderdag 1 november 2007 12:44 schreef taart het volgende:
Zijn afscheidswedstrijd is iig in het stadion van FC Zwolle:
http://www.destentor.nl/sport/algemeen/article2094782.ece
Nee man. Jaap had een visioen in een pot met erwten gezien dat hij de winnende kopgoal zou maken in de finale. Dat ging hij iedere keer oefenen met Harry. Dat was inderdaad wel meesterlijk.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Harry Vermeegen regelt dat ook.
Over wat ging dat item in 'de Regenjas' nu ook al weer. Hoe supporters verkleed moesten gaan toch?
"Harry je bent te laat!"
Geweldig was datquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:37 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Nee man. Jaap had een visioen in een pot met erwten gezien dat hij de winnende kopgoal zou maken in de finale. Dat ging hij iedere keer oefenen met Harry. Dat was inderdaad wel meesterlijk.
haha, die ene bal die toen in dat meer in Kampen terecht kwam. Kon Harry hem telkens halen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:37 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Nee man. Jaap had een visioen in een pot met erwten gezien dat hij de winnende kopgoal zou maken in de finale. Dat ging hij iedere keer oefenen met Harry. Dat was inderdaad wel meesterlijk.
Krijg je tegenwoordiging een huldiging als je je contract inlevert en je club in de steek laat?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:46 schreef Lyzio het volgende:
Eeh..quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:02 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Krijg je tegenwoordiging een huldiging als je je contract inlevert en je club in de steek laat?![]()
Dan moeten we ten cate en koeman ook maar huldigen, gezellig al die feestjes.
Mensch, kein keloel, gewohn fussballn!![]()
Een klote argument. Zeg me niet dat ik moet uitleggen waarom.quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Sterk argument
Damn, kunnen ze er nog een tweede ring bijbouwen?quote:Op donderdag 1 november 2007 12:44 schreef taart het volgende:
Zijn afscheidswedstrijd is iig in het stadion van FC Zwolle:
http://www.destentor.nl/sport/algemeen/article2094782.ece
Moet ik jou echt serieus nemen?quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Tuurlijk wel, bij geen zichzelf respecterend bedrijf zou dat gebeuren
Maar dat zelfrespect is bij Ajax toch niet te vinden, dus dat is dan ook meteen weer duidelijk
Kun je dat zelf niet bedenken? Je zou zelf erg goed bij Ajax passen met je NV houding. Of gaat je dat boven de pet?quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee je moet gewoon met argumenten komen
Man, vertel nou eens gewoon wat hij voor Ajax heeft betekent. Gewoon 1, 2 of 3 zinnen waarin je uitlegt wat Jaap Stam voor belangrijks heeft betekend voor Ajax. Ik snap wel wat Jaap Stam voor Eindhoven heeft betekend, en voor andere clubs in Europa, maar Ajax is de club die hij in de steek heeft gelaten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |